home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Posle bezbroj špijunskih slika, koje su se vrtele po internetu u poslednjih nekoliko meseci, nemački Audi je danas konačno i zvanično predstavio Audi A3 u kabrio izdanju. Novi A3 Cabriolet ima meki, platneni umesto sada veoma popularnog metalnog sklopivog krova, čime je krovni mehanizam daleko jednostavniji i lakši, samim tim i jeftiniji za proizvodnju. Audi će inače ponuditi kupcima poluautomatsku i potpuno automatsku verziju krova, koji se otvara za samo devet sekundi (može da se otvara/zatvara pri brzinama do 30 km/h). U odnosu na Audi A3 u hatchback formi, A3 Cabriolet ima promenjen izgled prednjeg i zadnjeg dela. Napred se ističe velika "single frame" maska hladnjaka, doterana svetla (dnevna svetla u LED tehnologiji) i drugačiji branik, a pozadi nova svetla (u stilu novog Audija A4) i modifikovani branik. Drugim rečima, i A3 Cabriolet prati već poznati korporativni stil nemačke fabrike, tačnije stil novog Audija A4 i kupea A5. Očigledno je takođe da A3 Cabriolet najavljuje i redizajnirani A3 u hatchback i Sportback varijantama, koji će se pojaviti tokom naredne godine. Unutrašnjost Audi kratko opisuje kao sportsko elegantnu, sa atraktivnim dizajnom, vrhunskim materijalima i odličnom ergonomijom. A3 u toples verziji ima mesta za četiri odrasla putnika, prtljažnik od 260 litara (čija zapremina raste na 674 litra kada se obore zadnja sedišta, deljiva u odnosu 50:50), dugačak je 4278 mm, širok 1765 mm, visok 1424 mm, međuosovinsko rastojanje mu iznosi 2578 mm, a pokretaće ga četiri motora; dva benzinca i dva dizelaša (svi sa turbo punjačima, četiri cilindra i direktnim ubrizgavanjem). Benzinci su 1,8 TFSI sa 118kW/160KS (ima 250Nm) i 2,0 TFSI sa 147kW/200KS (280Nm), a ljubiteljima dizelaša su namenjeni 1,9 TDI sa 77kW/105KS (250Nm) i 2,0 TDI sa 103kW/140KS (320Nm). Svi, osim najslabijeg 1,9 TDI dizelaša, standardno dolaze u kombinaciji sa manuelnim šestostepenim menjačem (pomenuti 1,9 TDI ima 5-stepenu manuelnu transmisiju). Kao opciju Audi za A3 Cabriolet nudi i S tronic transmisiju sa duplim kvačilom. Najslabiji 1,9 TDI postiže maksimalnu brzinu od 185 km/h, ubrzava do 100 km/h za 12,3 sekunde i troši samo 5,1 litar dizela na 100 km (fabrički podatak). Jači 2,0 TDI postiže 204 km/h, do 100 km/h mu treba 9,9 sekundi, a troši 5,3 litre goriva na 100 km. Slabiji 1,8 TFSI benzinac može do maksimalnih 218 km/h, do stotke stiže za 8,3 sekunde i u proseku troši 7,3 litre benzina na 100 km. Najsnažniji 2,0 TFSI benzinac ima najveću brzinu od 231 km/h, do stotke mu treba 7,3 sekunde, a troši 7,6 litara benzina na 100 km (opet fabrički podatak). Ovde i napomena da sve verzije A3 Cabrioleta za sada imaju pogon samo na prednjim točkovima. Novi A3 Cabriolet će se nuditi sa dva paketa opreme, tačnije Attraction i Ambition, a ovaj poslednji paket u standardnoj opremi ima, između ostalog, aluminijumske točkove od 17 inča sa gumama 225/45 (Attraction ima one od 16 inča sa gumama 205/55), sportsko ogibljenje, svetla za maglu, sportska sedišta i trokraki sportski kožni volan. Naravno, kao i kod drugih modela ove marke, i za A3 Cabriolet će biti na raspolaganju Audijev S line paket za doterivanje eksterijera i interijera. Što se boja tiče, Audi za ovaj model nudi 15 boja za karoseriju i tri boje za krov (crvena, crna i plava). Naravno, Audi navodi kako A3 Cabriolet ima dinamične vozne osobine, bezbednost na visokom nivou (između ostalog, prednje disk kočnice su ventilirajuće, a ABS, EBD, EBA i ESP sistemi su standard) i veoma dobru zvučnu izolaciju krova. Sa spiska dodatne opreme treba pomenuti multifunkcionalni volan, kožnu unutrašnjost, grejana sedišta, pomoć pri parkiranju, Bose audio sistem, vrhunski automatski klima uređaj, Xenon plus prednja svetla...Inače, u Audiju kao glavnog konkurenta za svoj novi otvoreni model vide u BMW-ovoj seriji 1 u kabrio varijanti. A3 Cabriolet će se proizvoditi u Audijevoj fabrici u mađarskom Đeru, gde se već proizvode Audi TT Coupe i TT Roadster. Kako je najavljeno, A3 Cabriolet u Nemačkoj kreće u prodaju u februaru 2008. godine, a cene za sada nisu saopštene.

VIDEO : Audi A3 Cabriolet 




čitanja : 2935



Komentari