
Hyundai je danas u Južnoj Koreji konačno i zvanično predstavio svoj novi luksuzni model Genesis, ali je ta ekskluzivna prezentacija u Hyundai-Kia Namyang R&D centru bila zatvorenog tipa, na koju su pozvani samo određeni novinari, analitičari, doktori i advokati (ovi potonji su očigledno i ciljna grupa novog automobila). Prisutni su takođe mogli da na licu mesta uporede novi Genesis sa modelima Mercedesa i BMW-a, kojima korejski proizvođač želi da otme bar deo kolača luksuznih limuzina. Dovde sve u redu, ali ono što bode oči je Genesisov spojašnji dizajn, naročito njegovih bokova. Kao što se vidi, primetna je (ne)namerna sličnost sa aktuelnim BMW-om serije 5 (model E60). Genesis namenjen prodaji na domaćem, korejskom tržištu pokretaće dva V6 Lambda benzinska motora, i to 3,3 litarski sa 265KS i 3,8 litarski sa 305KS (standardno upareni sa šestostepenim automatskim menjačem). Što se Amerikanaca tiče, oni će dobiti Genesis opremljen pomenutim 3,8 L V6 agregatom, kao i 4,6 litarski V8 Tau agregat, koji raspolaže sa 380KS. Od opreme, Genesis će imati Xenon svetla, Bluetooth konekciju, Smart Cruise Control (tempomat), DIS (Driver Information System) informativni sistem za vozača, satelitsku navigaciju, Harman/Becker Lexicon Audio System, dugme za start motora, ESP sistem za elektronsku kontrolu stabilnosti i najmanje 8 vazdušnih jastuka. Podsećamo da je pre neki dan Hyundai Motor Co. objavio i zvaničan logo koji će Genesis nositi na tržištima Južne Koreje i Kine (što znači da će na tržištima "ostatka" sveta Genesis zadržati standardni Hyundai logo). Sam amblem i nije nešto posebno, tek crni štit sa srebrnim krilima i natpisom Genesis. Inače, Hyundai je istoimeni koncept automobil promovisao još u aprilu ove godine na salonu automobila u Njujorku, a ova serijska verzija će biti predstavljena i na predstojećem NAIAS salonu u Detroitu u januaru 2008. godine. Genesis najavljuje Hyundaijev ambiciozan plan da se ozbiljnije umeša u borbu za kupce luksuznih limuzina, pre svega u Severnoj Americi, a osnovna verzija u SAD-u bi trebalo da košta oko 30.000 američkih dolara ili 20.340 evra.