Ford je u Brazilu promovisao detaljno modernizovanu verziju svog najmanjeg modela Ka, koji se u odnosu na svog aktuelnog evropskog rođaka (kome takođe tokom sledeće godine predstoji zamena) razlikuje po restilizovanom izgledu spoljašnjosti i unutrašnjosti, kao i povećanim dimenzijama. Što se dizajna tiče, novi Ka ("Novo Ka") karakteriše potpuno redizajnirani prednji i zadnji kraj (koliko je to uspešno ili neuspešno obavljeno ostavljamo vama da presudite), dok su bočna vrata ostala ista kao i na dosadašnjem modelu. Vizuelne promene zaokružuje novi izgled zadnjih bočnih stakala, a u unutrašnjosti novi dizajn prednjeg panela, centralne konzole i volana. Novi izgled prate i veće dimenzije, pa je tako novi Ka dugačak 383 cm, širok 164 cm, visok 142 cm (dosadašnji brazilski Ka ima dimenzije DxŠxV – 362/163/138 cm), dok je međuosovinsko rastojanje poraslo za 1 cm i iznosi 245 cm. Možda je zanimljiviji podatak o veličini prtljažnika, koji umesto ranijih 186, sada ima korisnu zapreminu od 263 litra, dok je ubacivanje tereta olakšano niskim utovarnim pragom. Novi Ka pokreću dva motora : slabiji 1,0 litarski agregat sa 51,5 kW/70KS i jači 1,6 litarski sa 75kW/102KS, s tim što su brazilskim kupcima na raspolaganju i tzv. Flex verzije ovih motora sa pogonom na alkohol. U tom slučaju snaga manjeg motora iznosi 54kW/73KS, a jačeg 81kW/110KS. Težina Forda Ka sa 1,0 litarskim motorom iznosi 905 kg, a model sa 1,6 litarskim agregatom je težak 942 kg. Što se tiče nove generacije evropskog Forda Ka, on će deliti platformu sa nedavno predstavljenim novim Fiatom 500, a pojaviće se na tržištu negde u drugoj polovini 2008. Kao i Fiat 500, i taj novi Ford Ka će se proizvoditi u Fijatovoj fabrici u Poljskoj.