

Indijska kompanija Tata Motors je i zvanično na 9. salonu automobila u Nju Delhiju (9th New Delhi Auto Expo) promovisala svoj novi model Nano, dugoočekivani ultrajeftini automobil o kome se dosta pričalo i pisalo poslednjih meseci. Ovaj auto za široke narodne mase u Indiji će naime u osnovnoj verziji koštati samo 2550 američkih dolara, odnosno oko 1740 evra! Naravno, od automobila sa tako niskom cenom ne može se očekivati mnogo, tako da ga tržišta poput SAD-a ili Zapadne Evrope neće videti, već će biti na raspolaganju kupcima u Africi, Latinskoj Americi, azijskim zemljama, a možda i na istoku Evrope. Tata Nano je inače dugačak samo 310 cm, širok 150 cm, a visok 160 cm. U Nano je ugrađen maleni (623 kubika) dvocilindrični aluminijumski benzinac sa 33KS (smešten pozadi), koji pokreće zadnje točkove (veličine samo 12 inča!). Nano postiže maksimalnu brzinu od 60 milja na sat (96 km/h), a potrošnja je manja od 5 litara na 100 km (u planu je i dizel verzija). Tata Motors će Nano nuditi u dva paketa opreme; standardnom i luksuznom (sa brojnim dodacima i velikim izborom boja). Standardni paket znači da auto nema ni audio uređaj, ni električne podizače stakala, ni centralnu bravu, ni servo, ni klimu, mada će neki od ovih elemenata opreme biti dostupni u tzv. luksuznoj verziji, koja će dobiti i svetla za maglu i branike u boji karoserije. Ovde i napomena da će na pomenutu cenu od 2550 dolara, kupac u Indiji morati da doda i 12,5% za troškove poreza. Inače, za dizajn ovog automobila bio je zadužen italijanski Institute of Development in Automotive Engineering, a rezultat je maleni gradski monovolumen sa 4 vrata, kratkim prepustima karoserije, dovoljno mesta za komforan smeštaj za četiri putnika (sa dovoljno mesta za noge i glave istih), visokom pozicijom sedenja i koji po tvrdnjama samog proizvođača zadovoljava standarde vezane za bezbednost putnika i zaštitu životne sredine. Tata Motors planira da godišnje proizvede 250-350.000 primeraka ovog modela, a njegova prodaja u Indiji startuje krajem ove godine (izvoz neće početi pre 2011. godine).
Još je rano govoriti o eventualnoj prodaji Tate Nano u Srbiji budući da će Indijci početi da ga izvoze najranije 2011. godine, a i tada samo na tržišta Azije, Afrike i Latinske Amerike. Prema pisanju nekih sajtova, Nano bi možda mogao da se prodaje u nekim zemljama na istoku Evrope, ali je za sada zaista još rano govoriti o eventualnoj prodaji kod nas.
taj auto nema servo, nema ventilaciju, tako da kad bi svu tu dodatnu opremu neko zatrazio auto bi kostao od prilike negde oko 10000 evra tako da je bolje da se kupi Yusko i da se vozis ko covek a i delove imate na trafiku :P pozz za sve iz Nisha
Sta se dobije uz lukzuznu opciju i koliko ce kostati,
a sta u osnovnoj
Moja bicikla ima servo, ventilaciju i alu felne-standard oprema a on u fullu sta ima?
dok ga miskovic uveze i dok mu dinkic dodeli "euro 3" motor nece kostati manje od 6000 evra!
mora i ta sirotinja da uzme neku proviziju!!!
e ova je dobra za miskovica i dinkica, tacno sam na to pomislio...
premda volim i vozim luksuzniji i veci auto i takve uvek imam voleo bih da imam i ovakav da sa njime zujim po gradu jer mogu da ga zabodem bilo gde...a i ako se nesto desi nije steta...
ipak, kako videh u italiji pre neku nedelju svaki drugi auto je novi fica i to onako za siromasniju klasu, kod nas je to opet nadrkano na 15 000 eur nebi li monstrumi mogli sebi da zarade 5toduplo..
pa kad u mexx i delta sport mogu da imaju rasprodaju i snize cene za 70% onda shvatate koliku marzu oni uzimaju i koliko mi ovde sve skuplje placamo nego sto je vani...
pozdravljam ovu ideju, autic je simpa i samo za one koji sa njime planiraju da svrckaju po gradu
Ovo ne moze da se poredi sa Yugom! Yugo je za ovo Bugatti.Kazu najbolji strucnjaci su radili na ovome 4 godine?! Sta su radili??? Pitanje je da li ovaj auto moze da ide kroz krivine brze od 50 km/h? Sa ovakvim malim tockovima vise lici na vuljuskara nego na auto!
auto je samo prevozno sretstvo..za te pare finio je vozilo,mozes da se vozas i da ne kisnes:) svaka porodica moze priustiti nesto tako sebi,1700e moze da se prikupi brzo
Ma autic je kao bombona za te pare. A koji ce mi servo za ovo. Sta ono - alufelne, a? Pa necu da se kurcim sa ovim nego da idem na posao u centar Beograda i da se nabijem negde a da gledam da ne platim parking.
ulozis na njega nekih 800 eur
i mozes komotno da se kurcis
sporski auspuh, KN filter ,neka mala turbinica
(dobijes 50 hp), fele alu 13" par spojlera i kuliras mogu se kladiti da ce navuc 130 km/h
I za nas sirotinju-raju konacno neki odgovarajuci auto-ne zauzima puno mesta i kad nekog i zgazis sa njim nije steta :-))!Totalno,jeftino vozilo za bombase samoubice,kamikaze,priucene vozace...:-))!!Kad dodju kod nas kupujem odmah komada 2!!
Brate...U odnosu na ovo moja Zastava 128 je...je...Limousina!
Prva stvar: Dačiju su najavljivali kao auto za 5000 euroa, pa su cenu podigli...bla,bla,truć,truć...
Ukoliko ovo cudo ikad i stigne do naseg trzista, pre cu kupiti Peglicu nego ovog Apua!
Delovi?
Pitanje je koliko ce kostati, kolika ce biti servisna mreza.
Zamislite da ja iz Nisa svaki redovni servis i popravku vozim ovo do BG!
Pa ljudi s obzirom da je novo nece se kvariti bar 2 god. A za te pare je auto bagatela sa malo ili skoro nista uloga sem goriva i ulja, ako i bude kod nas za tu cenu kupujem odmah. NOVO JE NOVO!!!
Ako se sazna prodajno mesto javljajte...
pa ovo je jugo malo nabudzeniji samo malo bolje izrade. Ma kupicu ga sigurno. imacu pravo na toliki kredit sa mojom platom od 16000 sigurno na tri godine
Tako niska cena nije moguca,jer samo gvozdjurija od koje se pravi kosta toliko a do nas ce se preprodati par puta i ako ga i bude bice oko 6000 eura.Ali za grad dusu dalo mozes ga ustekati gde hoces.Kad bi stvarno bilo tako odmah bi ga kupio i za te pare da mi predje sto hiljada, a to mi je skoro 3 god. voznje i onda ga das za sitne pare i kupis novi.Mada mislim da do evrope nece stici jer bi toj ceni pobio cak i srednju klasu,a prodaja polovnih automobila bi se i ugasila,"novo je novo".
Ma to je sepet od auta (ako se moze nazvati autom). Kao fiat punto svaki 1000 km se nesto pokvari, zato je japanac zakon!!! :)
Ma za 1740 eura se neisplati da ga pravis bre sto ga onda nebi kupovali ljudi mada dobro su rekli ovo za Dinkica i ovog drugog...
ja ga kupujem odmah jer mi se mnogo dja. a i moj tata je bas nalozen na njega i njemu se puno svidja.
Auto je super, svidja mi se ako bude u srbiji kupujem momentalno, za 1700 eura mozes kupiti juga koji dimi kao pocepan sport ovo je novo a to sto kazu jeftino ne valja gluposti ljudi idu na kvantitet, a niska cena ovo je ekonomistima sasvim jasno....
Vrhunska drangla. "Milan Blagojević", Smederevo je ovakvih napravio na hiljade, međutim ovaj šporet je ipak za nijansu bolji jer su nabacili točkove, pri čemu možemo i da ga isteramo iz letnje kuhinje i koristimo kao inkubator za piliće. "Pilićarke" su u standardnoj opremi.