
General Motors je pripremio dva nova turbo motora namenjena, pre svega, njihovim modelima za evropsko tržište. Radi se o 1,4 litarskom turbo benzincu i 1,6 litarskom turbo CNG motoru, s tim što ovaj potonji ima pogon na komprimovani prirodni gas (na engleskom CNG - compresed natural gas, a kod nas poznat i kao zemni gas ili prosto metan). Manji 1.4 turbo agregat ima 4 cilindra, a nudiće se u verzijama sa 120 do 140KS i sa 175 do 200Nm obrtnog momenta. Očekuje se da će ovaj motor imati za 8% manju potrošnju u poređenju sa atmosferskim agregatima sa većom zapreminom i istom snagom (zadovoljavaće naravno Euro 5 standard). Proizvodnja će inače startovati 2010. godine u GM-ovoj Powertrain fabrici u Austriji.
Najavljeni 1.6 turbo CNG agregat takođe ima četiri cilindra, a razvijaće oko 110kW/150KS i 210Nm obrtnog momenta. Odlikuje se sa 25% manjom emisijom C02 u odnosu na uporedive benzinske motore, a prvi model u koga će se ugrađivati od 2009. godine je Opel Zafira (njegova proizvodnja će se odvijati u GM-ovoj fabrici u Mađarskoj).