
Kao što je poznato, Cadillac je na Detroitskom salonu automobila u januaru ove godine i zvanično promovisao svoj novi model CTS-V. Tada je objavljeno da ovaj konkurent BMW-a M5 ima 6,2 litarski V8 LSA agregat sa kompresorom čija snaga iznosi oko 410kW/550KS i 745Nm obrtnog momenta. U međuvremenu su iz GM-a konačno stigle i definitivne, zvanične cifre o snazi i performansama ovog modela. Konkretnije, pomenuti V8 agregat u Cadillacu CTS-V razvija 425kW/556KS pri 6100 o/min. i 747Nm pri 3800 o/min. Motor (pogoni zadnje točkove) može biti uparen ili sa šestostepenim manuelnim Tremec TR6060 menjačem ili sa Hydra-Matic 6L90 automatskom transmisijom sa takođe 6 stepeni (ovaj potonji ima i komande na volanu za ručno menjanje brzina). Ubrzanje od 0 do 60 milja na sat (96 km/h) iznosi samo 3,9 sekunde, a ovde i podatak da je CTS-V prešao stazu Nirburgring u vremenu 7:59.32.
Cadillac je na CTS-V ugradio Michelin Pilot Sport 2 gume (dimenzija 255/40R19 napred, a 285/35R19 nazad) sa točkovima od 19 inča, Brembo kočnice (sa diskovima od 380 x 32 mm napred, odnosno 373 x 28 mm pozadi), novi saćasti gril hladnjaka, veliki otvor za vazduh u prednjem braniku (takođe sa saćastim grilom), veliku grbu na haubi motora, bi-xenon prednja svetla, dva završetka izduvnog sistema, a u kabinu sportska Recaro sedišta, Bose stereo sa hard-driveom od 40GB, satelitsku navigaciju, vrhunski klima uređaj i Bluetooth konekciju. CTS-V je dobio i GM-ov Magnetic Ride Control (MSRC) sistem podešavanja ogibljenja, što u praksi znači automatsko podešavanje amortizera prema uslovima vožnje, a tu je i PTM Traction Control. CTS-V je inače dugačak 4874 mm, širok 1842 mm, visok 1473 mm, dok mu međuosovinsko rastojanje iznosi 2880 mm.
Tu mashinu vec koristi HOLDEN,pokazala se OK i sada je GM bez "rizika" plasira na ostala trzista.
Stvarno postaju(GM) pateticni
S obzirom da je General Motors vlasnik Holdena kao i Cadillaca, deljenje motora je sasvim ok.
A inace taj motor se nije samo koristio u Holdenima vec se od 1997 koristio i u Chevrolet Corvette. Corvette je bio prvi automobil koji je koristio taj motor, dve godine pre bilo kog Holdena.