
Trebale su da prođu skoro tri pune godine kako bi Hondin koncept automobil FCX sa gorivim ćelijama i pogonom na vodonik (predstavljen 2005. na salonu u Tokiju), prerastao u serijski model. Naime, Honda je u Japanu upravo startovala sa proizvodnjom ovog automobila, koji se, pod punim imenom Honda FCX Clarity, od ovog leta nudi ograničenom broju kupaca u Kaliforniji (uz zakup od 600 dolara mesečno na tri godine, u šta je uključeno i održavanje i osiguranje), a od kraja godine biće dostupan i kupcima u Japanu. Honda inače planira da u naredne tri godine proizvede seriju od 200 ovih automobila. U odnosu na originalni FCX koncept, serijski FCX Clarity ima za oko 30% veću autonomiju sa jednim punjenjem vodonika, odnosno radijus kretanja iznosi 280 milja ili oko 450 km. U gorivim ćelijama hemijskom reakcijom između vodonika i kiseonika dolazi do stvaranja električne energije, koja na kraju i pokreće automobil (kao nusprodukt se stvara vodena para). Dodatna energija dobija se i prilikom kočenja, odnosno regeneracijom kočione sile. Inače, serijski FCX Clarity je lakši od studije od pre skoro tri godine, a dizajnerski se razlikuje samo po nešto izmenjenom nosu automobila. Po navodima Honde, ovaj automobil ima dovoljno prostranu kabinu za smeštaj četiri putnika i njihov prtljag. Od opreme treba izdvojiti navigacioni sistem (prikazuje i lokacije stanica za punjenje vodonika), kameru za vožnju unazad, premium audio sistem, Bluetooth konekciju, električni servo upravljač i displej koji pokazuje potrošnju vodonika.