Dok smo mi već skoro i zaboravili na onaj kockasti Suzuki Wagon R, Suzuki je japanskim kupcima upravo predstavio njegovu novu generaciju. Prvi Wagon R se u Japanu inače pojavio još u septembru 1993. godine i od tada je prodat u više od tri miliona primeraka.
Nova generacija treba da nastavi sa uspešnom prodajom (očekuje se da novi Wagon R u Japanu svakog meseca nađe 18.000 kupaca), a jedan od aduta bi trebalo da bude privlačniji spoljašnji izgled (u odnosu na istoimenog prethodnika izmenjeni su prednja svetla, maska, hauba, branici, a nema više ni trećeg stakla na bokovima), kvalitetnija i varijabilna unutrašnjost, bogatija standardna oprema i ekonomični motori.
Osnovni motor je i dalje DOHC VVT benzinac od samo 660 kubika zapremine (sa ili bez turbo punjača), a može biti uparen ili sa automatskim četvorostepenim, manuelnim petostepenim menjačem ili CVT transmisijom.
Zajedno sa standardnim verzijama, Suzuki je promovisao i
atraktivniju Stingray verziju Wagona R (četvrta slika), koja se odlikuje drugačijim prednjim
krajem, bogatijom opremom i opcionim 4WD pogonom na sva četiri točka. Cene za novi Wagon R se u Japanu kreću od (preračunato) 5905 do 10.870 evra.