Iza ovog imena se u stvari krije već dobro poznata Lada Priora, ali koja je za 175 mm duža od standardnog modela, čime su pre svega profitirali putnici na zadnjim sedištima.
Tako sada dužina ovog automobila iznosi 4525 mm, širina 1680 mm, visina 1420 mm, međuosovinsko rastojanje 2667 mm, dok je zapremina prtljažnika 430 litara.
Lada Premier je inače rad kompanije Super-Avto, koja trenutno može da proizvede oko 2500 različitih modifikovanih Lada (od toga 200 ovakvih Lada Premier), mada je u planu povećanje proizvodnje na 5-10.000 automobila.
Premier ima i jači motor, tačnije radi se o 1,75 litarskom četvorocilindričnom benzincu sa 16 ventila i snagom od 74kW/100KS pri 5200 o/min. i 162 Nm obrtnog momenta pri 3200 o/min. (u paru sa manuelnim petostepenim menjačem). To je dovoljno da ova, 1188 kg teška limuzina od 0 do 100 km/h ubrza za 11,5 sekundi i da postigne maksimalnu brzinu od 192 km/h. Standardnu Prioru inače pokreće 1,6 litarski motor sa 16 ventila, snage 72kW/98KS i 145 Nm obrtnog momenta.
Naravno, Premier se odlikuje i bogatijom opremom, koja, između ostalog, uključuje i ABS, servo upravljač i elektro paket, ubačena su nova sedišta, a poboljšana je i zvučna izolacija.
Pa zar nemaju para da plate profesionalni dizajnerski studio da uradi posao kako treba?
Makar dizajn da bude dobar...
Koliko para toliko muzike. Poseban osvrt na komentare Eki-ja, pa covece, gledaj ti one skuplje, bolje i za "Vas" profesionalne automobile, prestani da komentarises podrugljivo sve cija je cena ispod 10000 eura, ajde...