Američki Fisker Automotive je saopštio da će u januaru 2009. godine na Salonu automobila u Detroitu i zvanično promovisati serijsku verziju svog hibridnog automobila Karma, koji je inače u koncept formi prvi put prikazan na istom mestu, u januaru ove godine.
Podsećanja radi, nedavno je iz Fiskera stiglo i saopštenje da su Fisker i finski Valmet Automotive potpisali ugovor o proizvodnji Karme u Finskoj.
Fisker namerava da počne isporuku ovog automobila u SAD-u tokom novembra 2009. godine, a planira se proizvodnja od oko 15.000 primeraka godišnje. Cena osnovnog modela će u Americi iznositi 87.900 dolara, a koliko će koštati u Evropi biće poznato na Salonu u Ženevi, sledećeg marta.
Sem intrigantnim dizajnom (potpisuje ga Henrik Fisker, autor izgleda BMW-a Z8, Aston Martina DB9 i V8), ovaj automobil pažnju pre svega privlači Q-DRIVE hibridnim pogonom (kombinacija 2,0 litarskog četvorocilindričnog turbo benzinca od 260KS, dva elektromotora sa kombinovanom snagom od 408KS i litijum-jonskih baterija), razvijenog u saradnji sa kompanijom Quantum Technologies. Zbog boljeg rasporeda težine, litijum-jonske baterije su smeštene u centralnom delu automobila, a zbog manje mase u konstrukciji je korišćen aluminijum.
Fisker Karma od 0 do 60 milja na sat (96 km/h) ubrzava za manje od 6 sekundi (5,8 sec), maksimalna brzina je ograničena na 125 milja na sat (200 km/h), dok mu autonomija iznosi oko 560 kilometara (samo na elektropogon 80 km).
Fisker Karma je inače dugačak 4987 mm, širok 1984 mm, visok 1330 mm, međuosovinsko rastojanje je 3160 mm, dok su točkovi od 22 inča (gume napred 245/35R22 Michelin Pilot Sport PS2 a pozadi 265/35R22 Michelin Pilot Sport PS2).