Još jedan novitet Volkswagena na Salonu automobila u Bolonji (pored novog Golfa Plus i sportskog Sciroccoa Studie R) jeste i Golf VI BiFuel, odnosno Golf sa fabrički ugrađenim pogonom na tečni naftni gas (TNG).
Golf BiFuel raspolaže sa četvorocilindričnim 1,6 litarskim motorom od 72kW/98KS, koji na 100 km potroši 9,2 litara TNG-a, dok je emisija CO2 149 grama po kilometru (kada Golf BiFuel radi na TNG, emisija CO2 je u odnosu na pogon na benzin manja za oko 10%). Za poređenje, sa pogonom na benzin Golf BiFuel troši 7,1 litara goriva na 100 km, a ispušta 169 grama CO2 po km. Zahvaljujući rezervoaru od 41 litra za TNG i 55 litara za benzin, ovaj Golf ima autonomiju od 1100 km, od toga oko 420 km sa pogonom na TNG.
Inače, po saopštenju iz VW-a, vlasnika Golfa BiFuel u Nemačkoj svakih 100 km puta košta samo 6,38 evra, dok sa pogonom na benzin troškovi iznose 8,60 evra.