home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

I aktuelna Pagani Zonda je većini običnih smrtnika dovoljno ekskluzivan i poželjan automobil, ali su ljudi iz ove kompanije posle 24 meseca razvoja realizovali još ambiciozniji projekat supersportskog automobila, nazvanog prosto Pagani Zonda R i namenjenog samo za vožnju po trkačkim stazama.

Novu Zondu R pokreće AMG-ov 6,0 litarski motor sa 551kW/750KS pri 7500 o/min. i 710 Nm obrtnog momenta pri 5700 o/min. Sa postojećom Zondom F deli samo 10 odsto delova, a sve ostalo je potpuno novo, počev od dužeg međuosovinskog rastojanja (dužina je takođe veća i to za skoro 40 mm), šireg traga točkova, poboljšane aerodinamike pa sve do nešto nižeg težišta automobila.

Dužina inače iznosi 4886 mm, širina 2014 mm, visina 1141 mm, međuosovinsko rastojanje je 2785 mm, a aluminijumski APP točkovi su od 19 inča napred i 20 inča pozadi (sa gumama 255/35/19 i 335/30/20).

Pomenuti motor, u kombinaciji sa novim 6-stepenim manuelnim sekvencijalnim menjačem, pobrinuće se da zadovolji i najzahtevnije vozače. Tako recimo ubrzanje ovog 1070 kg teškog automobila (odnos težina/snaga je 1,43 kg po KS) od 0 do 100 km/h iznosi samo 2,7 sekunde, maksimalna brzina je preko 350 km/h, dok se za zaustavljanje brinu karbon-keramičke Brembo kočnice.

U svakom slučaju, Zonda R neće biti za svakoga, jer će koštati 1,46 miliona evra (plus porez), a biće napravljena u veoma ograničenoj seriji.



čitanja : 1284



Komentari

Pravi super-sportski auto samo sto dizajn nije toliko elegantan, verovatno sto je napravljen za trke na prvom mestu.

Autor Eki 06 Feb 2009, 08:39

ja bih bio zadovoljan sa obicnom zondom :)

Autor hh 06 Feb 2009, 09:31