home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

General Motors je objavio nove fotografije i detalje o novom Chevrolet Sparku, koji u osnovi predstavlja serijsku verziju njihovog koncepta Beat sa Salona automobila u Njujorku 2007. godine.

Svetska premijera novog Sparka će inače biti održana početkom marta na Salonu u Ženevi, prodaja u Evropi startuje početkom 2010. godine, a od 2011. biće dostupan i kupcima u SAD-u.   

Pomenuti Chevrolet Beat koncept je bio samo jedan od tri studije mini automobila, koje je GM izložio na Salonu u Njujorku (druga dva su Chevrolet Groove i Chevrolet Trax), s tim što je Beat bio najviše sportski orijentisan model u ovom trilingu (imao je ugrađen 1,2 litarski agregat sa turbo punjačem).

Kako bilo, novi Spark je zadržao najveći deo atraktivnog dizajna Beata, s tim što je dobio još jedan par vrata (sa skrivenim zadnjim kvakama u stilu Alfe), veća stakla i ne toliko sportski prednji kraj. Mada je na ovim slikama samo verzija sa petora vrata, očekuje se da će paletu kasnije dopuniti i model sa troja vrata.

U početku će novi Spark pokretati 1,0 i 1,2 litarski četvorocilindrični benzinci (sa 66 odnosno 78 konja), a bez obzira na svoje male dimenzije (3640 mm dužine i 2375 mm međuosovinskog rastojanja) trebalo bi da pruži dovoljno mesta za pet putnika u atraktivnijoj i kvalitetnijoj unutrašnjosti (zapremina prtljažnika inače u zavisnosti od položaja zadnjih sedišta varira od 170 do 994 litara). U ponudi će biti petostepeni manuelni kao i automatski menjači, a sa jačim 1.2L agregatom Spark do 100 km/h stiže za 12,4 sekunde. Oba motora po fabričkim podacima u kombinovanom ciklusu troše ispod 5 litara goriva na 100 km, a emituju manje od 120 grama CO2 po kilometru. Što se bezbednosti tiče, Spark će, u zavisnosti od paketa opreme, biti opremljen sa fronatalnim i bočnim vazdušnim jastucima, vazdušnim zavesama, ABS-om i ESP sistemom elektronske kontrole stabilsnosti.

VIDEO : novi Chevrolet Spark



čitanja : 7964



Komentari