Bez obzira na dodatak Sport u imenu, ovaj Hyundai i30 (uključujući i karavanski i30 CW) se u stvari od standardnih modela razlikuje samo po estetskim dodacima i boljoj opremi, budući da se ovde radi samo o limitiranoj seriji ovog kompaktnog modela namenjenoj nemačkim kupcima.
Obe karoserijske varijante Hyundaija i30 Sport karakterišu Crystal White boja i Design paket, koji sadrži novi prednji gril, diskretni prednji spojler, pragove, zadnji krovni spojler, modifikovani zadnji branik sa integrisanim hromiranim izduvnim cevima, kao i komplet aluminijumskih točkova od 18 inča.
Što se enterijera tiče, i30 Sport raspolaže kožnim sedištima, kožnim volanom i ručicom menjača, a u paketu su i automatska klima, cruise control, el. podizača stakala, USB i iPod konekcija...
i30 Sport hatchback se nemačkim kupcima nudi sa 1,6 litarskim benzinskim motorom od 126KS, a i30 Sport CW sa 2,0 litarskim turbo-dizelašem koji razvija 140 konja.
Cela i30 Sport serija je ograničena na samo 200 primeraka, a cene se kreću od 20.990 evra za i30 Sport hatchback, odnosno 24.490 evra za i30 Sport CW.
zašto ne ubace nove 1,6 CRDi sa 128 KS ili još bolje novi 2,0 CRDi sa piezo brizgaljkama i 184 KS, predstavljeni su
Ovaj stari od 140 KS je pojelo vreme...
Ovo što ste objavili je iz JULA 2007, samo što su uklonjene reference na MS-Design (tako što je retuširana "registarska" tablica.
Ko hoće da proveri nek pročita citat:
"MS-Design already has a sporty bodykit out for i30 which includes a new front bumper and rear design, front lip, side skirts, rear skirts as well as a rear spoiler. A nice touch is twin exhaust tailpipes to match the new rear bumper design.
Ride height has also been lowered with sport springs which also supposedly gives the car a sportier ride. The wheels are 7-spoke units that come default in 17 inch sizes but with an 18 inch option for those who desire something bigger."