Iako je njegov naslednik na tržištu prisutan već nekoliko godina, Peugeot 206 (predstavljen još 1998. godine) očigledno još nije ni blizu kraja svoje uspešne karijere.
Naime, jedan od najpopularnijih modela ove francuske fabrike (do sada je kupce našlo skoro 6,5 miliona primeraka 206-ice), prošao je kroz popriličan kozmetički tretman i pred nama je Peugeot 206+.
Drugim rečima, nastao je nekakav dizajnerski hibrid sa prednjim delom Peugeota 207 (svetla, hauba, branik) i bokova i zadnjeg kraja 206-ice (mada sa novom grafikom svetala i drugačije oblikovanim branikom), uz modernizovani enterijer.
206+ će se proizvoditi u Francuskoj (u Miluzu), a pokretaće ga paleta od dva benzinska i jednog dizel motora. Radi se o 1.1L i 1.4L benzincima (sa 44kW/60KS odnosno 55kW/75KS) i 1.4 HDi dizelašu sa 50kW/70KS (ovaj potonji ispušta 110 grama CO2 po kilometru).
Cene za 206+ u Nemačkoj se kreću od 9.950 evra za osnovni model pa naviše.