
Iz Renault Samsung Motorsa (korejski deo Renault-Nissan alijanse) stigao je novi set zvaničnih fotografija naslednika njihove limuzine srednje klase SM5, koji će se u prodaji na korejskom tržištu naći tokom prvog kvartala sledeće godine.
Novi SM5, koji se bazira na istoj platformi kao i Renault Laguna, pokretaće 2,0 litarski benzinac (u kombinaciji i sa automatskom šestostepenom transmisijom) i dizelaš iste zapremine.

Na korejskom tržištu novi SM5 treba da konkuriše Hyundai Sonati i Kiji Lotze (Kia Optima / Magentis), od kojih bi trebalo da bude i jeftiniji.

Lepo pise da je radjen na platformi Lagune. Da pojednostavimo - Laguna sedan
Prave osrednje fotoaparate, ok televizore, prosecne telefone, prosecne usisivace, rerne, mikrotalasne, bojlere ali nista ne prave da kazes da je VRH. Mislim da ce automobil biti sasvim korektan, a sa servisnom mrezom i prodajom mogu samo da rasturaju jer vec infarstrukturu i ljude u svim zemljama sveta imaju. NE za automobile, ali mnogo znaci kada unutar iste kuce imas kome da se obratis za pomoc u pocetku gradjenja posla npr.u Srbiji.
Pocnite da se navikavate na Renault Made in KR.
To je budućnost za ovog francuskog proizvođača kad je reč o svim automobilima koji su veći od Megana.
Dakle, Megan ostaje da se pravi u Španiji, Fluence se pravi u Turskoj, a buduća Laguna praviće se u Koreji.
Kao što je za Renault ternece zadužen prvenstveno Nissan, a sad i Dacia (praviće se Duster sa Renault značkom), tako su veće limuzine outsourced by Samsung Motors.