
Od svog pojavljivanja, Toyotin Yaris je u Evropi našao više od 2,2 miliona kupaca, a ovaj model čini i četvrtinu ukupne godišnje prodaje japanske fabrike na tržištu Starog kontinenta.
Da bi Yaris i dalje ostao dovoljno privlačan, Toyota je opet izvršila manje doterivanje za novu prodajnu sezonu (poslednja restilizacija je izvršena krajem 2008.).
Yaris modelske godine 2010 je tako dobio nekoliko novih
detalja, poput osvežene grafike zadnjih svetala, novih poklopaca točkova i
drugačijih alu felni, mat srebrnih ručica na vratima, kao i nekoliko novih boja
za karoseriju (Light Blue i Purple Silver Metallic).

Što se bezbednosti tiče, Yaris MY 2010 u opremi ima, između ostalog, do devet vazdušnih jastuka i ABS (ESP sistem elektronske kontrole stabilnosti kao opcija, a deo opreme mogu biti i kožni volan i ručica menjača), dok ponuda motora obuhvata 1.0 VVT-i i 1.33 Dual VVT-i benzince, kao i 1.4 D-4D dizelaš.
1.0 VVT-i raspolaže sa 69KS i 93 Nm pri 3600 o/min. (potrošnja 5 litara na 100 km, emisija CO2 je 118 grama po kilometru), veći 1.33 Dual VVT-i ima 100KS i 132 Nm pri 3800 o/min. (sa start/stop sistemom troši 5,1 litar goriva, emisija CO2 je 119 g/km), a 1.4 D-4D razvija 90KS i 205 Nm (potrošnja 4,1 litar, emisija CO2 109 g/km).

Sportski Yaris TS sa 1.8L benzincem od 133KS ostaje u ponudi samo do jula ove godine, i to samo na pojedinim evropskim tržištima.
Proizvodnja Yarisa MY 2010 se odvija u Toyotinoj TMMF Valenciennes fabrici u Francuskoj, a za ovu godinu se u Evropi planira prodaja od nešto više od 200.000 komada Yarisa.
Zanimljivija je međutim najava da 2011. godine na tržište stiže i Yaris Hybrid.
Ipak, za razliku od običnog Yarisa koji se za potrebe evropskog tržišta pravi u Francuskoj, hibridni model će se proizvoditi u Miyagiju (Japan), dok će baterije biti proizvod kompanije Panasonic EV Energy.
Mada konkretnijih detalja još nema, Yaris Hybrid će u svakom slučaju imati manju potrošnju goriva od Priusa, a trebalo bi da košta oko 11.000 evra.