
Toyota je sa nekoliko fotografija i kratkim press saopštenjem objavila da će premijeru restilizovanog Aurisa za evropsko tržište održati početkom marta na Salonu automobila u Ženevi.
Ovaj konkurent VW Golfu, Opel Astri, Ford Focusu, Renault Meganu, Citroenu C4, Peugeotu 308 i ostalima je inače u svom osveženom izdanju u Japanu predstavljen još u oktobru prošle godine, dok prodaja na Starom kontunetu startuje tokom ovog proleća.

Kako bilo, Auris modelske godine 2010 se od dosadašnjeg modela najviše razlikuje po obnovljenom prednjem delu (svetla, gril, branik, hauba), kao i po doteranim zadnjim svetlima, novom dizajnu alu točkova, retrovizorima sa žmigavcima, širom paletom boja, kvalitetnijim materijalima u enterijeru i bogatijom standardnom opremom. Dužina je inače porasla na 4245 mm, što je za 25 mm više nego do sada.

Uz unapređene vozne karakteristike i najavu da tokom leta ponudu dopunjuje i hibridni Auris HSD (Hybrid Synergy Drive), to je u najkraćem to. Što se motora tiče, Toyota u saopštenju navodi da paleta obuhvata četiri agregata, i to dva benzinca i dva dizelaša.
Benzinci su 1.3 Dual VVT-i sa 99KS i 128 Nm (sa njim Auris postiže 175 km/h, ubrzanje od 0-100 km/h traje 13,1 sec, potrošnja iznosi 5,8 litara na 100 km, emsija CO2 je 135 g/km) i 1.6 Valvematic sa 132KS i 160 Nm (najveća brzina 195 km/h, 10 sekundi od 0 do 100 km/h, potrošnja 6,6 litara, emisija CO2 je 153 g/km).
Za ljubitelje dizelaša su namenjeni 1.4 D-4D sa 90KS i 205 Nm (175 km/h, 0-100 km/h za 11,9 sec, potrošnja 4,8 litara, 127 grama CO2 po km) i jači 2.0 D-4D sa 126KS i 310 Nm (190 km/h, 10,3 sec do 100 km/h, potrošnja 5,2 litara, 138 grama CO2 po km).

Toyota je inače hibridni Auris u koncept verziji predstavila u septembru prošle godine na Salonu automobila u Frankfurtu.
U paketu se nalaze 1,8 litarski benzinac i elektromotor od 60kW (kombinova snaga je 100kW/136KS), kao i CVT transmisija, potrošnja iznosi 3,8 litara goriva na 100 km, emisija CO2 je 89 grama po km, a poboljšana je i aerodinamika pa Cw vrednost otpora vazduha iznosi 0.28. Auto jer inače dugačak 4245 mm, širok 1760 mm, visok 1515 mm, dok međuosovinsko rastojanje iznosi 2600 mm. Moguća je i vožnja samo na elektropogon, ali samo na relacijama do 2 km i do brzine od 48 km/h.
U svakom slučaju, za proizvodnju serijskog Aurisa HSD hibrida će biti zadužena Toyotina Burnaston fabrika u Velikoj Britaniji, a što se cene tiče, ona će biti niža od Priusa. To u praksi znači oko 22.000 evra u Nemačkoj (gde se očekuje prodaja od oko 2000 Aurisa HSD godišnje).
Svidja mi se sto u svaku Toyotu kada udjes, pomislis da je neki auto iz vise klase, jer fakat prostora ima duplo vise nego kod konkurenata.
Ali sto se tice dizajna... bas im ne ide... Cak mi je devojka rekla da je auto odvratan i da lici na zabu.
A obicno se ovi obliji Toyotini automobili vise svidjaju zenama.
Zbog dizajna bi mogli proci poput GM-a. "Nedoreceno" bez obzira na kvalitet,
U svakom sluchaju je ljepsha od nerestilizovane... i od golfa, naravno :)
Pa ne bih se slozio da je bolja od golfa, sam pogled na plastiku u kabini pokazuje da je golf korak ispred aurisa, mnogo je tvrda plastika kod aurisa, kod golfa se radi o nekom gumiranom materijalu, mekom na dodir, potpuno drugacije.
Kod aurisa je dobra instrument tabla i to sto nije toliko privlacan lopovima.
Bolju ponudu motora ima vw.
A ono sto me stvarno cudi je da auris ima kljuc kao da je dizajniran negde 1989. godine.
Hibridna verzija je odlican dodatak ponudi aurisa.
Totalno razocarenje. Toyota se vraća bezlicnom dizajnu. Stari Auris mnogo bolje izgleda.
Tojota se VRACA bezlicnom dizajnu? Pa Tojota ima bezlican dizajn u poslednjih 12 godina.
mislim, the same again, ja ne kupujem tu pricu o kvalitetu toyote tako da ovde vidim samo jedan potpuno bezlican auto, i u kome nema mnogo prostora unutra, sedeo sam - i u kome je menjac nabidzen do vozacevog nosa...
Sto se dizajna spoljasnosti tice, slazemo se.
Ali unutra??? Tvrda plastika??? O cemu pricas???
I zasto konstatno poredjenje sa Golfom? Ovde se svaki auto iz bilo koje klase poredi sa Golfom!!!
Jos nesto, ovoj Toyoti sa D4D motorom, ne moze Golf ni da prismrdi, ciji dizajn se ne menja jos od II generacije. Smorili su.
Golf VI < Toyota Auris
Bolje je spakovan, prakticniji i taj auto je nesto novo na trzistu.
Ko uopšte pipa plastiku u kolima pa mu je tvrda? Kad stigne da je pipa? A i u čemu je draž meke gumirane plastike? Ko kupuje kola da mu bude meka plastika? Ja se još ni jednom nisam vatao za instrument tablu zato što je meka... Zar se stvarno kola biraju po mekoći instrument table?
Bolje da ljulja, nego da zulja - al' kad zulja, duze se pamti! :P
Moram da prokomentarisem opservaciju Dejanove cure - ziva istina, devojke smatraju da je auto mnogo ruzan a muskarci da izgleda kao za zene. :S
Mada bih, iskreno, zaboravio pricu i o tabli i o dizajnu za dovoljno kvalitetan auto.
ja vozim yarisa a auris mi je i pre bio nekao ruzan sa svih strana osim s prednje a sad su uspeli i to da zaje6u.bas su ga osvezili!a sto se meke-tvrde pastike tice nije bas neki parametar jer moj 10 god stari yaris sa ultra tvrdom plastikom i 160000 km gradske voznje nigde ne skripi a od druga peugeot 206 sa mekom plastikom je poceo da cvrci na 50k.nije bas samo do materijala.al peugeot je vecini bio lepsi :-)