home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Volkswagen je još krajem 2008. godine na Salonu u Bolonji predstavio novi, odnosno restilizovani Golf Plus, dok ovog marta na Salon u Ženevi stiže i njegova osvežena  (pro)terenska varijanta CrossGolf, čija prodaja startuje u aprilu.

Što se izgleda tiče, kao ni Golf Plus, ni 2011 CrossGolf ne donosi neku dizajnersku revoluciju što se, poznavajući Volkswagen, nije ni očekivalo.

Drugim rečina, nikoga ne bi trebalo da iznenađuje činjenica da je novi CrossGolf spoljašnjim izgledom samo evolucija dosadašnjeg modela (što se naročito odnosi na bokove automobila, koji se ne razlikuju u odnosu na aktuelnu verziju).

Tako su najočiglednije razlike u stvari modifikovani branici, doterana svetla i maska, proširena paleta boja i aluminijumskih točkova, kao i par detalja koji se vide tek na drugi ili treći pogled.

Unutrašnjost takođe karakterišu manje izmene, uz standardni trokraki kožni volan i ručicu menjača, dvobojna sportska sedišta, aluminijumske pedale i CrossGolf natpis na pragovima (ovde i podatak da se zapremina prtljažnika kreće od 395 do 1450 litara).  

Kao i novi CrossPolo (koji u novom izdanju takođe ima premijeru u Ženevi), tako ni CrossGolf nije pravo terensko vozilo, već ga više karakteriše proterenski look, odnosno odgovarajuća šminka. Kako bi bar malo opravdao ime, VW je CrossGolfu podario za 20 mm viši klirens, veće točkove (od 17 inča), zaštitne elemente po karoseriji sa više hromiranih delova, srebrne retrovizore, krovne nosače, svetla za maglu i sl.

VW za CrossGolf nudi izbor od šest boja, i to "Candy White", "United Grey", "Reflex Silver Metallic", "Shadow Blue Metallic", "Cashmere Brown Metallic" i "Deep Black Pearl Effect".

I na kraju paleta motora (svi zadovoljavaju Euro5), u kojoj se posebno izdvaja 1.4 TSI sa 118kW/160KS i 240 Nm obrtnog momenta. CrossGolf sa ovim benzincem može do 207 km/h, troši 6,8 litara na 100 km i emituje 159 grama CO2 po kilometru (uz ovaj motor opciono može da dobije i sedmostepena DSG transmisija). Ostali TSI motori u paleti su sa 77kW/105KS i 90kW/122KS.

Ponudu zaokružuju TDI dizelaši sa snagom od 77kW/105KS (1.6 TDI) do 103kW/140KS (2,0 litarski agregat) i standardno imaju filter čestica čađi. Primera radi, CrossGolf sa TDI motorom od 140 konja i 320 Nm po fabričkim podacima troši 5,3 litra goriva na 100 km i emituje 138 grama CO2 po km.



čitanja : 2465



Komentari

Uopšte ne sumnjam da će se i ovo prodavati.
Nije važno ni što je već povišenom vozilu samim tim poremećenom po pitanju stabilnosti, još i povećamo odstojanje od zemlje. Ni što ima gume niskog preseka, što automatski umanjuje sposobnosti stečene povećanjem klirensa. Ni što nema pogon na svim točkovima, kako bi mogao da siđe sa puta i kada nije potpuno suvo.
Bitno je da je to proizvod VW grupe. Proizvođača koji je do te mere ovladao medijima da čak u renomiranom automobilskom časopisu, izvorno nemačkom, koji izlazi u celom svetu, na testu od 200.000 km, nakon zamene kompletnog motora na 80.000 km hvale poznatu golfovu pouzdanost koju je nakon te zamene pokazao do kraja testa.
Čak i medije u Srbiji bombarduju vestima o uspesima i nagradama, kada ih dobiju, pa ponovo kada su im uručene, pa svaki dan po jedan od noviteta koji ce biti prikazani u Ženevi, Beogradu i na svim mogućim salonima za koje smo čuli ili nismo čuli.
Zato tvarno moram da im čestitam na strategiji i upornosti, a bogmi i prodajnim rezultatima.
Ipak ja još uvek ne vidim čemu služi taj kros fazon, ni u slučaju golfa, a naročito pola.

Autor ne volem 26 Feb 2010, 23:17