
Sem sportske GTI verzije, Volkswagen će početkom marta na Salonu u Ženevi premijerno izložiti i novi Volkswagen CrossPolo, (pro)terensku varijantu svog modela B segmenta.
CrossPolo je u osnovi ipak samo povišena verzija novog Pola (za 15 mm), ali
uz nešto robusniji izgled (modifikovani branici, proširenja blatobrana, pragovi,
standardna svetla za maglu, krovni nosači, atraktivniji točkovi od 17 inča plus
bogatija serijska oprema i nešto atraktivnija unutrašnjost).

Prodaja u Nemačkoj startuje u maju (po ceni koja je 3.000 evra veća u odnosu na standardni Polo), i to za izborom od 6 motora; tri benzinca i tri dizelaša.

Benzinci su 1.2L sa 70KS, 1.4L sa 85KS i 1.2 TSI sa 105KS, a dizelaši 1.6 TDI u verzijama sa 75KS, 90KS i 105KS.

Na raspolaganju će biti šest boja, uključujući i Magma Orange i Terra Beige metalik boje.
Ovo je najatraktivnija verzija "pola". Šteta je što nije najubotrebljivija.
Ne kapiram zasto je najatraktivnija. Po meni je paradoksalno da auto koji ima na sebi malo vise plastike nego standardna verzija bude atraktivan.
Cak sta vise, deluje kao "wannabe SUV", namenjen ljudima koji nemaju pare za terenca a misle da ce plastika i viši klirens da naprave iluziju kao da je to zaista terenac
Standardni "polo" je običan, "GTI" se ne razlikuje od običnog. Ovo je onda najprivlačnija verzija.
Kad može Dačija sa Sanderom (Stepaway), može i Vw sa Polom :-).
Lakrdija za lakrdijom.
@Stefko
On ima 4x4 pogon i jos po koju slicnost sa terencima,a ovaj samo plastiku i veci klirens...
Da su stavili i 4x4 zaista bi bilo nešto, ovako je bezveze... trudi se da bude nešto što nikako ne može biti...
Vecini ljudi koji kupuju ovakav automobil 4x4 pogon uopste i ne treba. Auto super izgleda, ima povisen klirens, kom treba dzip na pogresnom je mestu. Sminkerski - odlican.
lep je za sve pare.
Ma i predhodnik je bio super,šteta što je sve to jedan skup sport u nas.
valja realno...ali precenjen i nikako toliko dovoljan za koliko ga predstavljaju, a i naplacuju