
Nedavno predstavljenom Renault Twingu Gordini RS (sa kojim Renault ponovo na scenu vraća ime Gordini) se na ženevskom Salonu automobila pridružio i Clio Gordini RS.
Ipak, kao i Twingo Gordini RS (kao i ostali budući Gordini modeli) i Clio Gordini RS se tehnički ne razlikuje od postojeće RS verzije, već u osnovi predstavlja novu opciju sa specifičnim bojama i opremom, novim alu točkovima i elementima unutrašnjosti.

Karakteristična Malte Blue plava boja i bele Gordini trake odlikuju i Clio Gordini RS, a u istim kombinacijama boja je i enterijer (gde se ističu sportska sedišta i plavo beli kožni volan i ručica menjača).
U standardnoj opremi se, između ostalog, nalaze i automatski klima uređaj, automatsko paljenje svetala, senzori za kišu, radio / DC sa četiri zvučnika, Bluetooth, navigacija, Gordini ključ, posebne patosnice i naravno Gordini Series oznake
Motor je i dalje 2,0 litarski sa 200 konja pri 7100 o/min. i 215 Nm obrtnog momenta pri 5400 o/min., dovoljno za ubrzanje od 0-100 km/h za 6,9 sekunde i najveću brzinu od 225 km/h.
Renaultova novost na Salonu u Ženevi su i GT i GT Line verzije modela Megane (Hatch, Coupe, Sport Tourer i Coupe-Cabriolet), koje su bogatije za privlačniji estetski nastup, sportski uređen enterijer i sportski podešeno ogibljenje.

Ova dva paketa dakle podrazumevaju sportski podešeno ogibljenje, restilizovane branike, Celsium aluminijumske točkove od 17 inča (GT Line) ili od 18 inča (GT), sportka sedišta, aluminijumske pedale, nove boje u enterijeru i posebne oznake na grilu i na zadnjem delu automobila.


GT verzije su dostupne samo u kombinaciji sa TCe 180 benzincem i dCi 160 dizelašem, a GT Line (bazira se na Dynamique opremi) dolazi sa izborom od više ekološki podobnih motora, uključujući i dCi 110 DPF (emisija CO2 je 114 grama po km), sada dostupnim i sa EDC menjačem sa duplim kvačilom.