
Kao što je bilo i najavljeno, Subaru je na ženevskom Salonu automobila i zvanično održao premijeru nove Impreze XV.
U osnovi, radi se o (pro)terenskoj verziji Impreze sa 5 vrata, napravljenoj po istom principu kao CrossPolo kod Volkswagena ili Fabia Scout kod Škode. Ali sa jednom velikom razlikom. Dok pomenuti Cross i Scout modeli nemaju 4x4 pogon, Impreza XV ga naravno ima.
Tako se najveće izmene u odnosu na standardne Impreze odnose na robusniji izgled, što je postignuto modifikovanim branicima, pragovima i proširenjem blatobrana, a dodati su i nova maska i krovni nosači, kao i standardni alu točkovi i svetla za maglu. Oprema takođe obuhvata i automatski klima uređaj, grejanje retrovizora, audio sistem sa deset zvučnika, multifunkcionalni volan, cruise control i Bluetooth.

Prodaja bi trebalo da počne u drugoj polovini ove godine (cene će biti saopštene naknadno) i to sa paletom od dva boxer motora. Prvi je 2.0L benzinac sa 150 konja i 196 Nm a drugi je dizelaš sa takođe 150KS ali sa 350 Nm.

Impreza XV je inače dugačka 4430 mm, široka 1770 mm, visoka 1520 mm (dizel model 1515 mm), dok je međuosovinsko rastojanje 2620 mm.
Treba samo reci jednu stvar:ko jednom vozi Subaru-uvek vozi Subaru!Nije neki lepotan ali ugodjaj u voznji koji pruza je vrhunski.Pa Boxer motor..ima li boljeg?Da ima...samo jedan..kako rece Dr Hermann Otto Kloepnecker,austrijski ginekolog s'pocetka 20.veka:to je VAGINA:pali se jednim prstom,sama se podmazuje,menja tecnost svake cetvrte nedelje a jebeno je temperamentna! :)
odlican komentar.....ali dizajneri mora da dobiju tokaz....molim vas sto pre....
mozda si hteo da kazes odkaz , sta bi trebali ovi iz vw da se kolektivno ubiju.
Nije lose za subaru, sve su bolji i po izgledu.