
Nakoh novih modela C-Max (i Grand C-Max), nove generacije Focusa i redizajniranih MPV-a Galaxy i S-Max, na red za doterivanje je stigao i Mondeo koji je u sadašnjem obliku na tržištu od 2007. godine.
Velikih estetskih promena nema, ali se ipak primećuju modifikovani prednji branik i gril (kod nekih verzija sa hromiranom lajsnom a kod nekih saćasti gril), hauba, kao i LED svetla, dok je unutrašnjost osvežena novim materijalima, doteranom centralnom konzolom i bogatijom opremom (tu su i novi navigacioni i audio sistemi).

Možda i važniji noviteti su u paleti pogonskih agregata. 2.0L EcoBoost benzinac sa 203 konja je već poznat, ali je sada dodata i jača varijanta sa 240KS. Dodat je takođe i novi 2.2 TDCI turbo-dizel sa okruglo 200KS. Ljubiteljima dizelaša će na raspolaganju bti i 2.0 TDCi u verzijama sa 115KS, 140KS i 163KS.

Dizelaši od 140KS i 163KS opciono mogu da se kombinuju i sa PowerShift menjačem sa duplim kvačilom, koji je standard uz EcoBoost benzince.

U ponudi će biti i sistem regeneracije kočione sile, Fordov Lane Departure Warning, kamera za vožnju unazad, sistem koji vozača upozorava na vozilo u mrtvom uglu,
limiter brzine...
Zvanična promocija obnovljenog Mondea (koji će i dalje biti
dostupan kao sedan, hatchback i karavan) će biti održana 25. avgusta na Salonu
automobila u Moskvi, dok prodaja startuje u septembru (cene koš nisu
saopštene).
@Damko
uze mi reč iz usta...
Mada, opet veliki svetski proizvođači ne razmišljaju o našem porezu na luksuz, kako ih nije sramota 2.2dizel da prave:)))
Svi manje-više prave 2.0 dizele, ali prave i veće... 2.2, 2.5, 3.0,... za one koje žele i mogu to da si i priušte!