
Dugo najavljivani Bugatti Veyron 16.4 Super Sport sa 1200KS ("standardni" model ima 1001KS i može do 407 km/h) je tokom testova uspeo da postigne najavljenu maksimalnu brzinu od 434 km/h (postigao je naime 434,211 km/h), što ga čini najbržim serijskim automobilom na svetu.
Serija će međutim biti veoma ekskluzivna, budući da će za njegovim volanom moći da uživa samo 30 (dovoljno bogatih) srećnika. Što se cene tiče, ranije su se pominjale cifre od 1,65 do 1,95 miliona evra.


Ovde treba napomenuti da su test vožnje obavljene na Volkswagenovoj test stazi u blizini Volfsburga i da je u prvoj vožnji postignuta najveća brzina od 427,933 km/h, a u drugoj pomenutih 434,211 km/h. Prosek je 431,072 km/h i ta srednja vrednost će ući u Ginisovu knjigu rekorda. Nažalost, Bugatti (odnosno Volkswagen kao vlasnik) je odlučio da se maksimalna brzina serijskih primeraka elektronski ograniči na "samo" 415 km/h...

U svakom slučaju, Veyron 16.4 Super Sport raspolaže sa pomenutih 1200KS (882kW) i 1500 Nm obrtnog momenta, za 50 kg smanjenom težinom, modifikovanim ogibljenjem i poboljšanom aerodinamikom. Dovoljno da ubrzanje od 0-100 km/h traje 2,5 sekunde, do 200 km/h mu treba 7,3 sekunde, a do 300 km/h tek nešto više od 15 sekundi.


Bugatti Veyron 16.4 Super Sport će se inače pred širom publikom premijerno pojaviti sredinom avgusta, i to na Pebble Beach Concours d´Elegance događaju u Kaliforniji.
Michelin pilot sport je guma koja se montira na ovaj zvrk.
Prva guma koja ima prosečnu brzinu na kružnoj stazi preko 400 km/h i to baš na ovakvom automobilu.
@ carobnjak
A zašto to onda ne pokaže i na nekoj kružnoj stazi?
ex italo,jel tebi jaso da je vejron pravljen za velike brziine,pa je mnogo tezak jer dijelovi moraju izdrzati 400 km/h.p.s: i mnogo je luksuzniji od ssc-a...
@Ex Italo fan
"što ga čini najbržim serijskim automobilom na svetu."