
Još jedna specijalna (i naravno limitirana) edicija Fiata 500 ne iznenađuje, ali je ovaj 500 Blackjack u mat crnom izdanju jedan od zanimljivijih.
U crnoj boji su i retrovizopri, kvake, kao i alu točkovi od 16 inča, a u unutrašnjosti su pojedini detalji i u srebrnoj boji (pre svega, na volanu i ručici menjača).
Fiat 500 Blackjack će kupcima u Evropi biti dostupan od septembra, i to sa benzinskim motorima od 85KS (novi dvocilindrični TwinAir), 1.2 sa 69KS i 1.4 100KS, kao i sa 1.3 16v Multijet 95KS dizelašem.
Sa ovim potonjim (i kožnim enterijerom) Fiat 500 Blackjack će u Italiji
stajati 18.530 evra.
Hey this one is gorgeous......Cool design and looking attractive in that black color.....that's the fact why they are launching limited edition...... can u post some inside view picture????
Fiat needs to hurry and get this car over to the U.S. before competition stiffens. It's cute yet cool enough in sporting versions for guys (some guys anyway).
@Mange
imam za tebe jedno malo iznenadjenje! Secas se kad smo pricali o Fiatovom Multiair motoru pa si ti tvrdio da je to ranije BMW vec izmislio? E ovde mozes da procitas da nije tako i u cemu se Multiair razlikuje od Valvetronic-a:
http://www2.autoportal.hr/201007138642/Top-vijesti/Senzacionalan-dvocilindarski-benzinac-stedljiviji-od-dizelasa/menu-id-103.html
carobnjak
Ideja je ista samo je tehničko rešenje drugačije i po meni nepouzdanije i nije primenjeno na izduvnim ventilima, zbog ograničenosti i sigurnosti tehničkog rešenja. Otkaz ovog sistema može da dovede do potpune havarije motora.
Elaktromagnetni sistem otvaranja ventila je prvi primenjen na F1 renault motoru pre desetak godina i zbog teških i čestih havarija motora se odustalo od njega. Motor je bio znatno elastičniji ali...
Hvala na linku, uvek se nešto novo vidi. Pogedaj onaj zupčanik pored onog predimenzionisanog zamajca. On daje pogon balans-osovini uravnoteženja, čiji moment inercije uz zamajac je ogroman, što čini motor tromijim i znatno povećava potrošnju. To tamo ne piše...
+/- će vreme da pokaže.
@Mange
tacno je, vreme ce pokazati...
Jedino sto si propustio je da je potrosnja dramaticno smanjena i da je na nivou najstedljivijih dizela...(prosek 4,1 litara!)
carobnjak
Ja njihovim podatcima o potrošnji ne verujem. Jednostavno, za punto clasic se navodi prosečna potrošnja, mešovita od 5.7l/100km a on prosečno ne može da troši ispod 6.5L/100km. Navedena potrošnja na otvorenom putu je 4.8 a realna nemoguća manje od 5.8-6.0L/100.
Toliko o italo podatcima.
I realna potrošnja ovoga dvocilindraša mora odgovarati modrenom atmosferskom benzincu od 1.3-1.4L a to znači prosečno mešovito 6L/100km.