
Zajedno sa ovim setom novih fabričkih fotografija osveženog Lexusa IS (modelske godine 2011.) stiže i informacija da će njegova premijera biti održana na jesenjem Salonu automobila u Parizu.
Ipak, nekih velikih izmena nema (što je uostalom bilo jasno još pre više od dva meseca kada su procurele prve oficijelne slike), pa najveću pažnju privlači novi dizel motor za model IS200d.

Kako bilo, 2011 Lexus IS je estetski osvežen izmenjenim branicima, LED
dnevnim svetlima napred, novom grafikom zadnjih svetala i novim
multifunkcionalnim volanom.

Uz nekoliko novih boja i alu točkova, to je sve što se tiče vizuelnih promena. U ponudi će i dalje biti kabriolet IS 250C kao i F-Sport verzija (ovaj potonji sa novim prednjim spojlerom i grilom, zadnjim spojlerom, alu točkovima od 18 inča i novim kožnim sportskim volanom i ručicom menjača).


Novost je verzija IS200d sa 2,2 litarskim dizel motorom
od 110kW/150KS pri 3600 o/min. i 340 Nm pri 2000 o/min., dovoljno da ubrzanje
od 0 do 100 km/h traje 10,2 sekunde dok prosečna potrošnja po fabričkim
podacima iznosi 5,1 litar na 100 km (emisija CO2 je 134 grama po kilometru).

Takođe treba pomenuti i verziju IS250 sa V6 benzincem od
153kW/208KS koji sada zadovoljava Euro5 standard i umesto 9,1 troši 8,4 litara
goriva na 100 km (emisija CO2 smanjena sa 209 na 194 g/km).
Toyoti su vecita mana dizel motori. Njihovmotor od 2.200ccm koji razvija 150ks, a evropska konkurencija sa 2.000ccm izvlaci blizu 200ks. Ne gledam je to samo zbog registracije ili performansi, vec mi to pokazuje stepen razvoja dizel motora. U Toyotine benzince ne sumnjam, ali dizeli su im veoma slaba strana.
Tojotini dizel motori spadaju među najkultivisanije i najdugovečnije. Nije snaga jedini kvalitet motora, a ako nisi primetio u ovom slucaju su je smanjili zbog manje potrtošnje. To sto je kod nas granica 2000 koja se ne sme preci treba karati drzavu, a ne Toyotu.
@vlada
Tojotini dizel motori su jedni od najmodernijih i najcistijih motora uopste,a ti pominjes stepen razvoja.Na snagu se pale pubertetlije,a na kvalitet oni iskusni.
vlada
Ocigledno ne znas da taj motor od 2.2litra koje je u is220d od 2006god razvija 177ks. Tada ti je jedna mecka c klasa imala motor od 150ks sa tob kubikazom.
Ne zaostaju uopste sa dizel motorima, ali sa druge strane mim se ne svidja to njihovo razmisljanje, novi-redizaj model dobija novi dizel motor sa istom kubikazom a manjom konjazom?? To je ipak losa stvar, MILAN sto kaze na snagu se pale pubertetlije ta ti teza nije tacna, meni kao i drugim ljudima kada kupuju skup auto hoce da imaju i dobre karakteristike motora a oni su u ovom slucaju dosta ispod konkurencije.
To je valjda neka njihova politika u japanu, tako je isto i za novog accord 2.2 diz. od 150ks koja je slaba za konkurenciju-posle samo par meseci su izbacili motor od 180ks ali ga nema u delti, i redak je model. Sve u svemu odlican auto ali ja dizel motor mogao da ima bar 180ks.
Cuo sam da onaj stari od 177ks dosta trosi goriva, ne znam da li je to istina.
nema to veze sa pubertetom iloi senilnoscu, nego kad vec dajem toliko para, hocu i odgovarajuci motor. tu nema nikakvih podsvesnih ili skrivenih misli, vec zdravorazumsko razmisljanje. tojota tvrdi da su tehnoloski napredni, e pa neka nam to i dokazu. kad procitate podatak da avensis sa 2.0 dizel motorom od 126ks dostize 100km/h za manje od 10 sekundi, to deluje odlicno. ali kada sam ja probao avensisa u voznji, to je tolika prevara da nemam reci, auto je kilav do bola, fali mu bar jos pedesetak konjskih snaga. tako da ne znam kako je toyota dosla do podatka od 10 sekundi, u praksi je slabasan. a onaj jaci 2.2d-cat je praveliki potrosac i osetljiv je na lose gorivo u tolikoj meri da toyota dugo nije smela da da garanciju na taj motor u nasoj zemlji.
Iz iskustva tvrdim da Verso, 2.2 sa 177ks ide kao vetar i sa 100000 km (prodat), nije pravio nikakve probleme. U gradu je trošio oko (10+-) litara, na putu nije mnogo žedan ako noga nije mnogo teška, sećam se da pri brzini 150-160km/h u šestoj oko 7 litara. Auto je i prilično kabast i nije atletski građen.
Sve u svemu ozbiljno porodično vozilo, o lepoti kako kome i kako u čijem oku.