
Ford je nedavno objavio kraj karijere za dosadašnji Focus ST, ali će već na predstojećem Salonu automobila u Parizu pokazati kako će izgledati njegova nova generacija koja se u prodaji očekuje krajem 2011. godine (po ceni od oko 24.000 funti u Velikoj Britaniji).
Dosadašnji Focus ST je inače pokretao 2,5 litarski petocilindrični motor sa 225KS, dok će pod haubom njegovog naslednika biti novi četvorocilindrični EcoBoost turbo benzinac sa direktnim ubrizgavanjem.

Tačnije, radi se o 2,0 litarskom agregatu sa 250 konja, što će biti dovoljno za maksimalnih 250 km/h i ubrzanje od 0 do 60 milja na sat (96 km/h) za oko 6 sekundi.

Primerak u Parizu će biti u upadljivoj "Tangerine Scream" boji, a deo paketa čine i aero body kit, centralno smešteni završetak izduvnog sistema, set alu točkova, sportsko ogibljenje i modifikovai enterijer (sa sedištima u kombinaciji crne i narandžaste boje).
Drugi detalji nisu objavljeni.
DOPUNJENO : I Ford Focus sedan na Salonu u Parizu
U Parizu će pored Focusa ST biti izložene i druge verzije novog Focusa, a među njima i Focus sedan čije su nove slike objavljene danas.

Cena za Focus sedan još nije objavljena, ali je saopšteno da će njegova prodaja u Evropi startovati početkom naredne godine.

Više o novom Focusu možete pročitati OVDE.
Focus nikad nije bio neki lepotan, ali sad je kao kineska igračka na navijanje
Jadno, ovo nije ford ovo je kineska kopija, a maska kao da je predimenzionisana maska od mustanga. Razočaran sam prednjim delom. Zadnji deo kopija citroena i astre
Ovakav sličan zadnji far je imao koncept citroena ds4
http://static.blogo.it/autosblog/CitroenDS4autojournal_2.jpg
@Milan, u pravu si. Mozda i najruzniji model u klasi, niti je nesto originalan, niti klasican model za starije kupce. Kad se samo setim koju su revoluciju napravili sa dizajnom prvog Fokusa, ovo mi deluje kao kineska rugoba. Dzabe i 250 konja kada ne izgleda atraktivno
http://static.blogo.it/eurocarblog/volkswagen-golf-7-renderings/VW_Golf_7_rendering_01.jpg
i golf 7 ce bit ljepsi od ovog forda
http://www.eurocarblog.com/galleria/car-of-the-year-1964-to-2010/
car of year
@STrider 15 Sep 2010, 14:09
Tacno u rec si napisao ono sto sam ja hteo napisati. ;)
Sta ce ovaj 'bodez' na zadnjem faru, nikako mi nije jasno.
I potpuno se slazem za konstataciju u vezi dizajna prvog fokusa.
Pa ovaj odlazeci je 10 puta lepsi!
Izgleda da sa mojim ukusom nesto nije opet u redu, jer meni se ovo svidja.
Prednjom maskom bi mogao da zvace konkurenciju.
Sto vam se ne svidja, bas je nabudzen, mogu da ga zamislim kako tek uzivo izgleda!
Prednji deo kao da je od penzionera Milisava iz reda ispred poste: otvara usta ali nigde zuba...
Prva generacija bila odlicna, druga solidna a treca pip...
Ovaj "sedan", je li to baš sedan ili onaj, kako ga zovu, "liftback"? Ne mogu sa slike da provalim da li se pri otvaranju prtljažnika diže i z.vetrobran. Ako mu se "diže", to je za pohvalu ...
ST je amerikanizovan :-(.
@ Moron
Čim je sedan => četvoro vrata.
Liftback je hečbek koji izgleda kao limuzina (sedan). Primer je Škoda Oktavija ;-).
Boris
Ja ne vidim na slici liniju zadnjih vrata kod y. "soferke". Ovo je, znaci, klasican sedan? Ako je tako, lose je to, jer neces moci u prtljaznik bilo sta da stavis... Da je liftback, bolji bi bio od HB i karavana
A pogledajte ovo... Koliko debeo treba da bude povez preko ociju...
http://www.leftlanenews.com/ford-focus-sedan.html
Ova maska na sedanu je promašaj, mnogo ružno stoji, kao da je hauba poduprta sa 2 motke, a ovi trouglovi oko maske hladnjaka su grozni. Sreća na teget boji se i ne vidi toliko debilnih detalja
http://image.motortrend.com/f/auto-news/ford-starts-production-of-2012-focus-at-michigan-assembly-plant/34072260+w527+st0/2012-ford-focus-production.jpg
Panchev9
Meni se te slike uopste ne svidjaju. Koliko detalji mogu da znace ...
Totalno sam razocaran. ST blago je reci da ce biti rugoba u hothatch klasi. Prednji dio ST je rupetina poredeci cak i prema Peugeot rupama. Zadnji dio podnosljiviji ali opet ima suvisnih detalja oblik zavrsetka auspuha (dobra pocetna ideja ali lose realizirano) ventilacioni otvori sa strana auspuha po meni viska i ne uklapaju se u ostatak vozila, a sta reci za zadnja svjetla, majko moja.
Sedan Focus. Jesu ikako vise vulgaran prednji kraj mogli napraviti a zadnji whona be Mondeo. O sedanu mogu jedino pohvalno reci da je ljepsi od trenutne generacije Fokus sedana americkog.
Steta Focus je fakat razocarenje. Toliko su ocajno htjeli da naprave cool auto da su na kraju dobili vulgarno vozilo.