
SLR se vraća, i to u novoj McLaren Edition SLR ograničenoj seriji. U pripremi je naime ekskluzivna serija od samo 25 komada modela McLaren Edition SLR koji je javnosti predstavljen na ovogodišnjem Salonu tjunera u Esenu.
Edition SLR se odlikuje doteranim eksterijerom (redizajnirani prednji branik sa velikim otvorima za vazduh, izmenjeni bočni otvori za vazduh i novi zadnji difuzor), dok ostalih detalja još nema.
Pretpostavlja se da se za pogon i dalje brine 5,4 litarski V8 motor sa 626KS, a očekuje se i modifikacija ogibljenja i poboljšano upravljanje.
Za sada, to je to.
Ivan Mitić - Autoblog.rs
Kada se proizvodio ova "normalna" verzija je kostala 557 000 eura, zamislite koliko ce ova limitirana verzija kostati. :-) Oduvek sam se divio ovom automobilu, pogotovo verziji 722 i naravno Brabusu.
Ja sam vise puta vidjao "civilnu" verziju ovog modela,ima jedna perionica na Vozdovcu gde se cesto moze videti i mogu reci da nikada kod mene nije izazvao emocije i utisak koji je karakteristican ultrasportskim automobilima,bar vizuelno.
@UROS 88
Dosta i slabijih od njega ga ostavljaju iza sebe na stazi,a ne oni njegovih snaga i snazniji...Prelepo izgleda stvarno,bez greske,ali ostalo...
Ostale su im komponente za nekoliko stotina komada i ne znaju kako da ih upotrebe...
Auto je legenda, na Top Gear stazi je postavio najbolje vreme kad je izasao. A za ono vreme 2002 godine, savrsenstvo. Pojma nemate. Dan-danas vecini da ocita lekciju i to najslabija berzija.
@dusan
Pa 722 je brzi od LP670 SV.
Ovo je jedini pravi auto medju supersportistima.
Jeremy kad ga je testirao rekao je da je najudobniji superauto.
I da mozes s njim da putujes hiljade km bez problema.
Ferrari i Lambo su dosta tvrdji,neudobniji.
I pored svega,moj favorit je Murcielago LP640 a posle njega Gallardo LP560.
Evo za Dusana jedan klip.
Cisto da mu pojasnim ko je tata :)))
Posto nam se svima popeo na k kako je Porsche Porsche i ostala sranja.
Evo kako tom tvom Porscheu (najboljem) objasnjava pravi tata :)))