
Nakon što je prošle nedelje bio izložen na Tokyo Auto Salonu tjunera, novi Suzuki MR Wagon je danas i zvanično startovao na japanskom tržištu.
Ipak, njegov izgled već neko vreme nije tajna zahvaljujući jednoj fabričkoj brošuri koja se pre vremena prošlog meseca pojavila na internetu.
Kako bilo, sem novim izgledom, 2011 MR Wagon se odlikuje i dužim međuosovinskim rastojanjem (2425 mm umesto 2360 mm kod dosadašnjeg modela), prostranijim enterijerom i manjom potrošnjom goriva u odnusu na stari model (sa litrom goriva prelazi 25.5 km u poređenju sa 22 km/l kod starog modela).

Za pogon će se i dalje brinuti trocilindrični benzinac od 658 kubika zapremine, i to u dve verzije. Slabija raspolaže sa 40 kW/54KS pri 6500 o/min. i 63 Nm pri 4000 o/min., a jača ima 47 kW/64KS i 95 Nm (u paru sa CVT transmisijom).


Novi MR Wagon je dugačak 3395 mm, širok 1475 mm, visok 1625 mm, težina baznog modela je 790 kg, a točkovi su od 13 ili 14 inča, u zavisnosti od verzije (sa gumama 145/80R13 odnosno 155/65R14).
Cene u Japanu startuju od 1.131.900 jena (10.125 evra).
Ivan Mitić – Autoblog.rs
Ponekad pomislim da suzuki nema upravni odbor...
Ili ne odlucuje po svakom pitanju...
Jedino dobro za Srbiju je to sto bi Tigar mogao da zaradi sa ovim 145/80R13 pneumaticima...
Nema potrebe da ulazite dublje u filozofiju ovog i slicnih automobila. To je tzv. "kei" klasa automobila koja funkcionise u Japanu,unapred su zadati uslovi ove klase (velicina karoserija,zapremina motora) a za uzvrat dobijate olaksice u registraciji,troskovima odrzavanja i placanja parkinga koji je na godisnjem nivou u japanu vrlo skup(kod kupovine auta imate i faktor obezbedjenog parking mesta za isti). Inace ovaj model je sasvim dovoljan za cetiri prosecna Japanca,buduci da su oni nizi rastom,zadnja klupa je klizna tako da birate unutrasnji prostor na ustrb gepeka.I to je to...Poenta da oni racionalnije razmisljaju od nas.Mi smo odrasli na Fici i Jugu a sada sau nam mali i Golf i Astra. O standardu stanaovanja da ne pricam tek. A Japan,posle Kine,zemlja sa najvecim deviznim rezervama.
Izvinjavam se zbog "krivopisa",vratio sam se sa slave... :)
@Uros
Upravo tako! Nama je sve malo... Mozda eventualno neki A6 za gradsku voznju. :)
@hh,
Prvo nisam azijat,imam 190 cm,ostatak porodice je tu negde, jedino keva kvari prosek. Tako da....tesko. Drugo,ovaj nema da se kupi kod nas. Trece,smeta mi sto automobili rastu iz generacije u generaciju zato sto to diktira konkurencija. Garaze,parking mesta ostaju ista.Jedini pozitivan primer je Toyota Jaris koja mi se pritom i ne svidja.