
Nemačka firma Xenatec je još u maju prošle godine najavila kupe verziju Maybacha 57S, pre nekoliko meseci je prvi primerak Maybacha Cruiserio Coupe bio izložen i u sedištu Daimlera u Štutgartu u Nemačkoj, a sada je uz novi set fotografija najavljeno i njegovo predstavljanje u Ženevi.
Planirana je proizvodnja eksluzivne serije od samo 100 primeraka, i to po ceni od 675.000 evra (bez poreza).


Pod njegovom haubom se nalazi 6,0 litarski V12 motor sa 612 konja i 1000 Nm, dovoljno za ubrzanje od 0 do 100 km/h za 5 sekundi i za maksimalnu brzinu od 275 km/h. Potrošnja iznosi 16,4 litara goriva na 100 km, a emisija CO2 je 390 grama po kilometru.


Maybach Cruiserio Coupe (dugačak 573 cm, širok 198 cm) je u odnosu na limuzinsku varijantu naravno ostao bez zadnjih vrata, prednja sedišta su modifikovana zbog lakšeg ulaska putnika na zadnja sedišta, točkovi su od 20 inča (21-inčni su opcija), a novi su i branici (napred sa LED dnevnim svetlima, a pozadi sa dve velike izduvne cevi i integrisanim difuzorom).
Ivan Mitić – Autoblog.rs
Kakva je ovo perverzija od kola. Hajde sto ima najveci luksuz na planeti nego je jos i brz. Zamislite auto od 3 tone ubrzava za 5 sek do 100. :) Mada Maybach S i Maybach Brabus ubrzavaju ispod 5 sek.
Najbolji kupe na svetu.
Mogu misliti kako izgleda uzivo.
Kupe od skoro 6 metara :D
Rasprodace oni ovo za cas posla.
@Pitbull
Ovakve stvari se rasprodaju i pre pocetka proizvodnje, po zatvorenim prezentacijama proizvodjaca.
Ista stvar ti je sa npr. Paganijem i Lamborghinijem, odabranoj klijenteli novi modelu budu prezentovani par meseci pre zvanicne prezentacije.
sta to ovaj auto daje vise nego recimo neki S class coupe sa v12 od 6 litara... cemu tolika duzina? ... cemu 5 sekurretendi do 100 ... i koliko zivot lepsi kad ti auto ide 5 sek do 100 a ne 6,2 recimo... da se razumemo, auto je nesporno lep i mocan... al je u isto vreme i nepotrebno preterivanje ... recicete da je sve vise od dacie logan realno preterivanje ... mozda jeste.. al ovaj auto me podseca na ono "jeste da imam mali i mlitav tuki, al zato imam veliki i mocan auto"
@Stole
Pa daj onda da se prekine prozivodnja svih luksuznih i boljih kola.
Gasite Bentli,Rolls,Maybach,Aston.
Jer je Stole tako rekao :D
Daciju svi i Tata Nano da voze,jer to nije preterivanje.
Onda bi Stole bio zadovoljan.
Stole,vozi ti Daciju,nemam nista protiv.
Ali sta tebi smeta sto ce neki milioner da kupi ovo?
Pa nece da kupi Megane kupe sigurno.
A tvoja analiza ovih kola nije vredna komentara.
@ pitbull
Mislim da znas sta vozim, tako da se ne bih vracao na to.
A i da vozim tata nano, ne mislim da bi te i tada prihvatio kao autoritet sto se kola tice ... bolje procitaj sta sam napisao... znaci ne samo prvu i poslednju recenicu ... i nemoj se zestis, mislim, sta vas milionere briga sta jedan ja misli...
@Stole
U pravu si ti sve.
Treba da se prave samo jeftina kola,sa 1.4 motorom za sve i dosta.
Sto bi neko pravio AMG,M i druge modele.
Ferrarija,Lambo-a,Astona,RR-a,MM-a.
Kad ti kazes da nema potrebe.
Samo se pitam,sto onda ne kupis neki auto tipa Dacije ili Juga.
I nadam se da nemas neki brz auto,jer inace bi bio licemer.
Da imas brz auto a ovde kudis kako nema potrebe za tim.
I sam sebe prozivas u poslednjoj recenici :D
pitbull covece... ja sam postavljao pitanje sta to majbah kupe esencijalno odvaja s class coupe mercedaesa ... osim pola miliona evra... procitaj aman ...
Daciu sam pomenuo u kontekstu da logikom porebnog uslova i Dacia zavrsava poso, ali to nije bila poenta mog komentara... kazem ti procitaj
Ja bih samo da imam sedista Majbaha u dnevnoj sobi - da se opustim uz vrhunsku udobnost i masazu. Emisija CO2 = 0
@Stole
Pa kako mozes da postavis to pitanje?!
Mislis da je to S kupe sa znakom Majbaha i samo skuplji za pola miliona?
Performanse,vrhunski komfor,luksuz,pojava,MOC!
Kad bih imao mogucnosti,sigurno bi ga kupio.
Mocan kupe,za bogatog i aristokratskog coveka,zar ne?
elem, nije prica za ovde.. al ajd... poznajem par jako bogatih ljudi, a neki od njih spadaju u aristokratiju... stereotip je bentli i rendz rover ... vecinom ... niko, ali niko od njih (veruj mi, ne pricam na pamet, a da ti se ne kunem sad ovde) ne kupuje tjunirane automobile ... al na stranu to... kad kad bi dao 200.000 za s class kupe, pretpostavljam da nocima ne bi spavao jer postoji neki majbah kupe koji je bolji?
Zna se sta kupuje bogat i aristorkratski covek. Posto je takvih dosta, i da ovo kupuju, ne bi bili pred zatvaranjem, tako da.......unapred se rasproda samo u necijim snovima, ili ako ih naprave komada - nekoliko:). Ovo je ista S klaa. CL kupe je sto se dizajna tice pojam za Ovo!
@Stole
Za bas bogate ljude,Maybah i RR su ono sto je za nas S klasa. :)
Naravno da bi bio prezadovoljan S klasom,ali kad bi imao vise miliona,kupio bi Majbah ili Fantom,zar ne?
Multi-milioner kupi Majbah 62 i ovaj kupe i zavrsi posao sto se tice kola :)
I onda pridoda jos u zavisnosti od afiniteta,neki Lambo,Aston,Ferrari,SLR itd.
Zar nisam u pravu?
Bentli je ispod Rollsa i nikad ga ne bi kupio pre nego Rollsa.
Rolls ima Fantom,Bentli tu nema konkurenta.
Bentli ima onaj ogavni Mulsane,a RR ima Ghost-a koji je 100 puta lepsi od njega,da ne kazem bolji,a verujem da jeste.
Znaci vrh su MM i RR,s tim sto MM ima i iznad Fantoma verziju,a to je MM 62.
Lezis nazad dok te voze. :)
Kakav Bentli i Range Rover,u njima se sedi,ovde se lezi. :)
@PITBULL
Aristokratski automobili su Bentli,RR,Aston Martin,Jaguar...
Uglavnom to aristokratski se vezuje za britanske automobile,ovo svakako nije...Ne lici na to,budi iskren?Mulsane ne kupuje covek previse zbog toga sto je on lep ili ruzan,vec zbog imidza,stila,prestiza,luksuza...Razumes?
I sam znas da je Majbah samo luksuznija S klasa,ako hoce da ne propadnu,morace da ga menjaju,skroz,kao i kokpit,sve...Valjda vidis sta se takodje vozi od Suv vozila kod tih 'bogatasa',to je Range Rover u vecini slucajeva,mada bas sam slucajno pre par dana naleteo na slike sta voze svetske poznate licnosti,dosta voze i Q7...Ali je Range uglavnom zastupljen iz te klase...
Kakva exkluzivna serija, oni prave samo 100 komada zato sto samo toliko mogu da prodaju. Exkluzivna serija je kad se napravi 100 komada, a moze da se proda 3000.
Ne vredi mu sto pise na njemu Maybach kad je to samo Mercedes. I spolja, i unutra.
Nije isto CL i Maybach. Jeste li vi ludi? 100 emisija je bilo kako se Maybach pravi i opet se nađu neki "pametnjakovići" da pros***vaju... c c c Maybah je najkvalitetniji i najluksuzniji automobil svih vremena.
@McLaren
Ovo je samo luksuznija S klasa
Hahahahahaha...
Nemoj da crknes od muke :D
Jeste vala, bas se lice, iste duzine i iste opreme. :D Dusane, salabajzeru. :) Jeste li gledali Top Gear kada S65 odvali Ghosta? :D Ne pomaze mu ni onaj njegov motor od 6,75 litra. :D Mercedes je tata bre. Alooooo ... :D
Ljudi kakav Maybach, nema bez Dacie auta ;)
Samo za Stoleta :)))))
Dacia Logan Coupe
http://hvtm.hu/car/m/dacia/779743.jpg
@R1
Hahaha :D
Ima tu jos "strucnjaka" koji znaju da je to u stvari S klasa. :D
Maybach 62 je najluksuzniji auto na svetu,tacka.
Za njega je i Fantom "obicna" limuzina :D
@PITBULL
@McLaren
Kada pogledas istoriju Phantoma,uvek ces ga staviti ispred svih.Tacka momci ;)
@PITBULL
Vecina njih zna istoriju,nesto su ucili da bi stigli do tog mesta ;)
@dusan
Pa da,istorija kaze da je Mercedes izmislio automobil. :D
Takodje Vilhem Majbah je uz Gotliba Dajmlera i Karla Benca,osnivac Mercedesa. :D
Jacu istoriju od Mercedesa niko nema.
A Majbah je Mercedes. :D
Zato je i skuplji od Rollsa,jer je to Mercedes ! :D
Pitbull, potpisujem. Taman sam hteo da napišem nešto o Vilhajmu. E moj Dušane, veze ti nemaš... :D
@dusan
Da okoncamo diskusiju.
Ovo samo Majbah tj Mercedes ima,tacka.
http://www.maybach-manufaktur.com/models/maybach-62/interiors
:D
Da okoncamo stvarno,koliko su prodali?!Haha...Ovo je okoncavanje,ubijanje :D
Prodato-koliko?
Ta sedista i to moze da stavi ko hoce...To i sam znas,ne znam sto likujes...
@dusan
Pa biftek se uvek manje prodaje od kobaja.
Pogledaj enterijer Majbaha,Fantom nema tako nesto.
Pogledaj performanse,opet je bolji Majbah.
Skuplji takodje,jer je to Mercedes ! :D
Zasto je Rolls uspio ? Zato sto ima mocniji dizajn,a Maybach podsjeca na S klasu(nije to nesto lose,ali neko ko plati 600.000 eura ne zeli da mu auto lici na neki drugi auto,pogotovo jeftiniji).Maybach ima bolji enterijer,to niko ne moze osporiti.
@hh
Upravo tako.
Plus,Maybach ima ubedljivije performanse,a i luksuzniji i komforniji je.
@dusan
Evo odgovoricu ti u tominom stilu. Zato sto neuspesno pokusavas da omalovazis Mercedes i to uvek radis.
https://www.youtube.com/watch?v=houW-o7sY7Y&feature=related
Aj sad po autobusku kartu :D
Ovaj sto lezi u Majbahu mora ipak da se malo ispruzi i zatvori ili ovtvori zadnja vrata. U Fantomu je to na dugme:)))
I opet kad se svi raspucaju sa argumentima kao najveci poznavaoci teme, tu su trzisni rezultati da neke prikucaju za zemlju:)))
@PITBULL
Da ti kazem,RR bolje izgleda,malo je jeftiniji,ali bolje i svojstvenije izgleda i oduvek,ali oduvek je bio tu gde je sad,vrhunska limuzina za bogate,pogledas pre 30-40 godina,i tad,a i sad...Oduvek je na vrhu...Sta je Majbah imao pre 25,30 godina?
E,posto cesto pominjes istoriju Mercedesa i zato je najbolji bla,bla,e sad odgovori na ovo ;)
Shvatices da pokusavam da kazem da je RR simbol tih velikih i super luksuznih limuzina...Svi znaju to ;)
Tako da Majbah ubrzo gubi.
Meni je Fantom pravi pravcati RR i uošte RR mi je sinonim luksuzne limuzine.
@toma
@dusan
https://www.youtube.com/watch?v=MaJArfStiUo&feature=related
dusane,jesi cuo za Majbah Cepelin.?
Rolls ima originalniju pojavu,ali Maybach je luksuzniji,komforniji i ima bolje performanse.
Pa ko sta voli.
Kad bi vec birao da se vozim pozadi i imam vozaca,uzeo bi samo MM 62.
@pitbull
pozuri sa skupljanjem novca, da ga kupis dok mozes, dok jos nisu riknuli:)))
@toma
Ne brini se,mnogo je mocan Mercedes. :D
Vidis da ima i supersportske automobile (2 komada) i najluksuzniju limuzinu na svetu :D
http://fancytuning.com/wp-content/uploads/2010/02/ak-car-design-mercedes-sls-amg-2.jpg
http://www.cars-show.org/wp-content/uploads/2008/04/maybach-landaulet-study-09.jpg
http://www.autodezine.com/wp-content/uploads/2010/08/Car-AK-Car-Design-Mercedes-Benz-SLS-AMG.jpg
http://benzinsider.com/wp-content/uploads/2008/02/maybach-landaulet.JPG
http://www.maybachusa.com/graphics/level_one/landaulet/intro/maybach_landaulet_interior_big.jpg
http://images.drive.com.au/drive_images/Editorial/2008/01/18/MaybachLandaulet_79_L_700.jpg
Ima sta hoces,samo zavisi koliko ti je dubok dzep. :)
@pitbull
vidim lepo oni to. Poceli 1999. da prave sportske limuzine. Hoce i u segment superluksuznih limuzina. A svi potrcali da svrse od srece kad im Aston Martin ponudio pomoc, da izbegnu da ih kupe kinezi. Zna se ko pravi sportske limuzine vec 40 god. Mercedes je morao da kupi AMG da im naprave sportski auto, da bi malo popravili imidz. BMW je sam po sebi asocijacija na sportsku limuzinu. Ti znas dobro, BMW u koji segment udje, postane lider. Umesto da budete srecni sto postoje neki segment gde BMW nema predstavnika, vi prizivate zlo:))))
@toma
Uzmi malo procitaj o istoriji Mercedesa. Mercedes je pravio sportske automobile i takmicio se na trkama dok BMW jos nije ni postojao :D
Nisi cuo za SL300 Gulwing?
CLK GTR ? :D
@pitbull
ma citao sam ja to, ali ne govorim o sportskim automobilima. Sportske automobile su imali i Reno, Peugeot, pa cak i Audi. Ali ja govorim o imidzu, ako znas sta je to. Sta vecina ljudi prvo pomisli kad kazes BMW. A sta za Mercedes. Istorija je istorija, a ljudi ipak zadnjih godina pokazuju ko je ko. Sto se kaze, ako koza laze rog ne laze:)))
@toma
" Ali ja govorim o imidzu, ako znas sta je to."
Ne znam,aj leba ti objasni mi :D
"Sta vecina ljudi prvo pomisli kad kazes BMW. A sta za Mercedes."
Sportski auto a u drugom slucaju na luksuz,komfor,kvalitet-dugovecnost,skupocenost,statusni simbol itd :D
@ptibull
pa kad su oba auta tu negde sa cenom i kvalitetom, a jedan se bolje prodaje - e to ti je "image"!
@toma
Pa nisu bas tu negde,Merc je uvek skuplji,a i kvalitetniji mnogo.
Pogledaj samo koliko se vozi starih Mercedesa a koliko BMW-a.
Sto kaze Mclaren,vecina starijih auta iz Minhena je na otpadu :D
@PITBULL
RR je oduvek u ovome sto je danas,sinonim za to...To je RR.Oduvek luksuz,skup itd...Dzabe majbahu sve,dok je ovakav kakav je,neka se krpe...Stalno pominjes neku istoriju Mercedesa,a kad ti se pomene Porse 911,odmah govoris,ma bezii,buba bla,bla...Epa ako govoris o istoriji,911-ici trebas da se klanjas.
@toma
Audi je oduvek dobar u moto-sportu,mozes da pises i pricas ovde sta god hoces...
Takodje,Bmw nije nista zasluzan zato sto je RR tu gde je,RR je oduvek tu,oduvek takav smek i sve ostalo...RR je britanac...Takodje,ne bi ti ni voleo RR niti Mini da nisu Bmw,da je Lambo Bmw-ov likovao bi ovde svakog dana.
@PITBULL
Cim pricas o tome koliko se starih mercedesa vozi,onda sigurno obozavas Golfa 1,Golfa 2,razne Fiate itd????
@dusan
Haha,Mercedes je tata u svakom segmentu,istoriji,sadsanjosti,tehnologiji,inovacijama,u cemu hoces.
Golf jeste pouzdan auto,zato ga ljudi i vole.
"Takodje,Bmw nije nista zasluzan zato sto je RR tu gde je"
Hahahaha. Ne da je zasluzan,nego RR bi propao da ga BMW nije kupio.
Tj RR i Bentli kad su se razisli,pukla bi oba brenda da nisu otisli u ruke BMW-a i VW-a.
@dusan
Ne mogu da se klanjam 911-ci kad ima istoriju dugu 40 godina i uglavnom nema promena (dizajnerskih).
Nemojte biti smjesni,Audi,BMW i Mercedes kod nas imaju jako dobru reputaciju ! E sad,vecina mladjih koje pitam sta bi vozio kaze Audi.Valjda se nalozili na one diode,sta li vec...
Evo jedna zanimljiva informacija.Kad je BMW kupio RR,Mercedes je htio kupiti Bentley.Ali VW ih je prestigao te su ozivili stari brend Maybach.
@hh
Audi zadnjih godina pravi najlepse automobile,to je cinjenica...Nema ko ne zna za R8,za Q7,A8...
@PITBULL
Covece,pogledaj izgled RR-a pre 30 godina,pogledaj danas...
Nije kod njegovog izgleda Bmw nista novo smislio,RR je isto to danas kao i tada...Ja sam o tome pricao,ne o finansijama i to...
Inace,realno ja kad pomislim na Mercedes,pomislim na nesto vece(nikako ne sportsko),i uglavnom ono,kad me neko pita da li bi ga vozio,kazem mozda,sa 40 godina...Tako i drugi kazu,a ti se zapitaj zasto tako vecina ima da ti kaze...
Inace,ne bi pukli ni bentli ni RR,nasao bi se neko drugi.
Takodje o 911-ici...Ikona je jedna,zasto bi neko previse menjao nesto sto mu dobro ide?
911 i danas izgleda odlicno,prodaja ide,da ne ide i to,odlucili bi se odavno oni da je menjaju,ali cemu?
Meni ne bi bilo to,to kad bi je menjali skroz...
@ptibull
pa ti onda kupi mercedes iz 1980. Ja cu novi BMW.
Ja ti kazem da je nekada Mercedes bio kvalitetniji i prestizniji, a ti ovde penis i pokusavas da me ubedis da je mercedes nekada bio kvalitetniji i presizniji:))) Ja ko sa kamenom da razgovarm.
@dusan
Da,izgled RR-a se oslanja na tradiciju,ali da ih nije neko uzeo,pukli bi.
Da su ostali prepusteni sami sebi.
BMW je i te kako kako zasluzan za uspeh Rollsa !
Rolls ne bi bio ni blizu ono sto je danas da je ostao engleski.
@pitbull
ako ti tako kazes i ako te takve umisljene stvari cine srecnim, onda OK, you lucky bastard:)
@toma sto volim takve likove sto po internetu citaju iskustva retardiranih Amera koji s*ru o tome kako Mercedes nije kao nekada.Jesu za*bali su se za W210,ali to ne znaci da su i ostatak game sfuserili.
Ovaj auto(kao i svi modeli Maybach-a) su napravljeni na platformi Mercedesa W 140 ( popularni slon od 1991-98). Inače novi mercedesi su smeće. Ja sam 2004. godine imao 290 TD iz 1997. koji je sav bio trul!Kolega je kupio novog C 220 CDI koji umjesto kože na sjedalima ima skaj i ultra tvrdu plastiku na tabli; inače izgleda kao da će se sav raspasti
@hh
prvo retko citam iskustva Amera, a drugo, kad kazem da mercedesi nisu kao nekada, mislim da nisu neprikosnoveni po kvalitetu u odnosu na neke konkurente. E sad da li je mercedes opao sa kvalitetom ili se BMW drasticno poboljsao, ja to ne znam, ali cinjenica je da je BMW danas, ne samo premijum brend broj 1, vec deluje da je to samo pocetak, kao da tek sad hvataju zalet:)
@Milan uredu je...Stojadin ima bolju plastiku od Mercedesa.
@toma naravno da ne moze biti kao nekada,jednostavno novija auta imaju mnogo elektronike i logicno je da ce se vise kvariti nego neki jumbas(W123).
@Milan jedino ako mislis na W204,cuo sam da su tu podbacili,losija plastika nego kog W203.
Milane, što se tiče onog starog bulja 290 td, stvarno se pogodio loše. Podseća na one Audi 2.5 tdi sa čestim kvarovima i grubog rada. Recimo E 300 td kao da je bio na benzin u odnosu na njega. :) Što se tiče C klase, to osporavam zato što je baš kavlitetan auto i slabo se kvari, i prodali su za 3 god oko milion primeraka.
Pa, onako, nije loš ovaj restilizovani mercedes.
S obzirom da se njegov dizajn još uvek nije promenio, cenim da će se podavati isto kao i njegovi predhodnici i uleteti u još goru propast.
Nije mi jasno zašto Mercedes uporno forsira nešto što neide.
@cvele
Ovo nije restilizovani Majbah,vec Xenatec kupe verzija.
A promenili su ono sto mi najvise "bode" oci na limuzini,branik !
Sad izgleda mnogo lepse i mocnije.
Naravno i to sto je kupe takodje.
Ali da je na limuzini ovakav branik,kao i maska,mnogo bolje bi izgledao.
Takodje i zadnji branik bi mogli da uzmu za primer. :)
@ PITBULL
Kad sam rekao restilizovani, rekao sam to ironično.
Ja, zapravo, hoću da kažem da Maybach previše liči na Mercedesa. Ja znam da ti voliš mercedesov dizajn, ( i meni su mercedesi prelepi, da se ne lažemo) ali taj automobil netreba tako da izgleda. To su pokazali i njegovi prodajni rezultati.
On treba da izgleda potpuno drugačije. Mora biti jedinstven, jednostavan i ujedno lep.
@ptibull
kod ovakvih automobila ne mozes samo da mu promenis branik i da ocekujes uspeh. Hmmm, a i taj branik su cini mi se pozajmili od nekig. Bas mi deluje poznato....jos da nema ovih ruznih LED maglenki....:)