home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Švedski Koenigsegg je za prošlogodišnji ženevski salon automobila pripremio svetsku premijeru svog novog modela nazvanog Agera, dok je ove godine na istom mestu predstavio i njegovu jaču, R varijantu.

"Standardna" Agera (čija težina iznosi 1290 kg) ima V8 motor sa 940KS i 1100 Nm obrtnog momenta.

Novu Ageru R pokreće 5,0 litarski V8 twin-turbo agregat sa 820 kW/1115KS i 1200 Nm obrtnog momenta (u kombinaciji sa sedmostepenim menjačem), što ovaj model čini najjačim Koenigseggom ikada. Ubrzanje od 0 do 100 km/h iznosi samo 2,9 sekunde, dok je maksimalna brzina "više od 420 km/h."

Težina Agere R iznosi 1330 kg, dužina je 4296 mm, širina 1998 mm, visina 1120 mm, a međuosovinsko rastojanje 2662 mm.

Ivan Mitić  - Autoblog.rs



čitanja : 1489



Komentari

Kenigseg objasnio(Zondi).

Autor Bagzi 02 Mar 2011, 20:31

@Bagzi
Definitivno!

Autor dusan 02 Mar 2011, 20:44

Prelep!!!

Autor Panco 02 Mar 2011, 20:53

Dobro izgleda baš!

Autor Djordje 02 Mar 2011, 20:58

Odlično...

Autor cvele 02 Mar 2011, 21:41

alo ljudi gde vam je ukus!!!cccc rugoba!!!

Autor Profa 02 Mar 2011, 21:58

Ipak mu nije bila dovoljna ni tolika snaga da skunu Veyron sa krova, da je supratno oglasili bi to na sva zvona...

Autor STrider 03 Mar 2011, 01:17

@STrider
A ni 700 kg manja masa.
Tako je to kad ga pravi neki bogatas iz hira a Veyrona ceo tim inzenjera,jer ipak je pod VW-om.
Kao i Lambo,otkad je pod Audijem,jos vise shije nego ranije :D

Autor PITBULL™ 03 Mar 2011, 01:21

@PITBULL
Pa da, tako je isto bilo i sa proslim modelom, dzabe sto je imao polji odnos snage i tezine kada tu snagu ne prenosi na put kako treba. Veyron se godinama projektovao u tajnosti samo da bi kada se pojavi postao ono sto je danas-ziva legenda, prvi auto koji razvija preko 400km/h i ako se ne varam 2.5s do 100 (obicna verzija, ne SuperSport). Kocnice zaustavljaju sa 400km/h do 0 za samo 10s. Tesko da ce silni rekordi koje je on postavio ikada biti nadmaseni, posto ekolozi sve vise pritiskaju proizvodjace

Autor STrider 03 Mar 2011, 01:29

Strider, i SS ubrzava isto 2,5 ali brze dolazi do 200 i 300.

Autor McLaren 03 Mar 2011, 01:49

perverzan auto u svakom pogledu...

Autor DaMir 03 Mar 2011, 08:05

Vejron kosta 4 miliona eura da se proizvede, konstruisan je samo da bi se pokazalo gde su granice moguceg, nije profit na prvom mestu
Cini mi se da je menjac sa duplim kvacilom prvi put konstruisan za Vejrona a posle se pojavio DSG u fauveu (ispravite me ako gresim)
Bice tesko "objasniti" Vejronu a da taj automobil kosta manje od 3-4 miliona

Autor ilijapaun 03 Mar 2011, 14:37