
Kia je na ovogodišnjem, 81. po redu, salonu automobila u Ženevi predstavila čak 3 nova modela. Novi Kia Rio je u Švajcarskoj doživeo svetsku premijeru, dok se mališan Picanto premijerno predstavlja izvan domaće J. Koreje. Evropskoj publici takođe se po prvi put predstavlja hibridna varijanta nove limuzine Optima.
4. generacija Rija je revolucija, a ne evolucija prethodnika. Karakterišu ga agresivna i prepoznatljiva spoljašnjost, a može se pohvaliti i evropskim smislom za detalje kao i zrnom korejskih začina i latino šarmom.
Novi Rio u svoju klasu B donosi najniže emisije CO2 – u najčistijoj motornoj
varijanti ima samo 85 g/km što znači da je Rio ekološki najprihvatljivije
ne-električno vozilo u Evropi! Ako tome dodamo potrošnju goriva od samo 3,2
l/100 km, onda je jasno da Rio ima sve potrebne adute da postane lider u svojoj
klasi.

Novi Picanto još uvek je malen, ali je već odrastao. Kijini dizajneri i inženjeri u potpunosti su ga promenili tako da sada pokazuje razigranost, kompaktnost i zrelost. Duži od prethodnika i sa dužim međuosovinskim rastojanjem, novi Picanto će pored 5-vratne nuditi i 3-vratnu varijantu što će sasvim sigurno pozitivno uticati na njegovu konkurentnost u svojoj klasi.

3,6-metara dugi Picanto se iz ‘simpatičnog’ i ‘ljubaznog’ mališana
preobrazio u odraslog i lepog novajliju, za kojim će se mnogi okretati na
ulici, jer se radi o dobro građenom, zavodničkom i dinamičnom “modelu”. U svoju
A klasu donosi samouveren i prepoznatljiv izgled.
Kia je na evropskom tržištu premijerno predstavila hibridnu varijantu luksuzne
limuzine Optima. Masovna proizvodnja hibrida planirana je već u prvoj polovini
ove godine, a brojne tehnološke novosti koje donosi Optima naći će svoje mesto
i u svim ostalih Kijinim budućim modelima.

Na salonu je najstariji korejski proizvođač automobila predstavio i novu 1,0-litarsku varijantu svog ‘Kappa’ benzinskog motora, koji se može pohvaliti izvanrednim sportskim performansama i ekonomičnošću. Inovativni motor od 998 kubika je prvi Kijin trocilindraš sa turbopunjačem sa (za svoju veličinu popriličnom) najvećom snagom 110 KS, uz skromnu potrošnju goriva, koja je karakteristična za motore tako male zapremine.
Izvor : Kia.rs
Sto je dobra ova na prvoj slici.
Optima takodje.
Poceli su da kidaju sa dizajnom. :D
@ Pitbll
Zato što je Kijin dizajner Peter Shreyer koji je do pre par godina radio za Audi.
Fora ne leži u nekom čarobnnom receptu, već u tome da su proporcije i sklad elemenata i detalja rađeni sa ukusom.
@Dejan L
Pa kako kad Audi ima "los" dizajn. :D
Kazu "strucnjaci" :D
Jel on dizajnirao ovaj auto?
http://sandbox.enjoybeing.net/pics/Audi-A8.jpg
@ Pitbull
Nije, ali je bio šef dizajna tada u Audiju, proveriću!
Ti koji govore da je Audi ružan, nemaju pojma šta znači elegantna klasika.
Audiju ne treba budženje kojekakvih detalja koji oduzimaju dah, niti im treba nadrkan izgled, ali niko ne može Audiju da zameri da je neki detalj kič ili ružan.
Kako Bentley, skoro svi modeli liče, pa?
Kako RR, kroz istoriju gledano malo se menja, ali uvek ostaje vrhunski prestiž!
Industrijalci više ne znaju da li žele da budu elegantni, nadrkani, futuristički ili sve pomalo.
Mislite o tome
Oni koji žele da se probiju na tržište, oni ne smeju da štede na dizajnu. Kia je to ukapirala pre svega nekoliko godina, i već se sa drugačijom intonacijom izgovara to ime.
KIA je ovde napravila pravi potez - ubice konkurenciju kada ovo dodje na trziste.
meni se svidja onaj mali benzinac (iako sam ljubitelj dizela): 1.0 motor a 110ks! zgodno za registraciju a ovamo uzivas u voznji.
a o dizajnu sve najlepse :)
@Dejan L
Dobro,ides daleko i poredis Audi sa RR i Bentlijem... :D :D
@PITBULL
Nije on dizajnirao,on je dizajnirao prvi A3,A4,prvi TT,pa A6 drugu generaciju...
Inace ova A8-ica sto si stavio sliku je vrhhhhh...
Ovaj Rio je besna mašina ali mi definitivno nije jasno koji to motor imaju da izbacuje 85 grama i tri kile troši?!
@PITBULL
milan ti je dao odgovor,Stefan je takodje radio na A1,da Silva na R8-ici,Wolfgang Eger na A5-ici itd,itd...
Ne aktuelni model,vec prosli.
D3, koji se pravio od 2003-2009.
Zna li neko?