home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Nakon svetske premijere, koja je održana u ponedeljak u Šangaju, iz Citroena stižu nove informacije o najnovijem vizuelnom i tehnološkom čudu – Citroenu DS5.

Sa istorijom koja je posvećena stvaranju inovacija u poslednjih 90 godina, Citroen brend je proširio svoju ponudu proizvoda i razvio novu liniju - DS. Citroen danas u liniji DS ima modele DS3 i DS4. Kupci DS linije traže radikalne i posebne automobile i odlučan i moderan pristup premium proizvodima. Zbog toga im je ovih dana predstavljen Citroen DS5, spreman je za lansiranje krajem 2011. To je nova faza u razvoju DS linije. Inovativan i vizionarski model, uklapa se u brend "Creative tehnologije" sa osnovnim funkcijama i sve hrabrijem izboru u stilu, arhitekturi, senzaciji i prefinjenosti. DS5 je iskustvo sa kojim ćete doziveti potpuno zadovoljstvo u vožnji i on je prirodan i moderan izraz statusa. 

Prefinjenim stvaranjem i pravim tehnološkim inovacijama, DS5 zapanjuje sa nekoliko elemenata:

- Stil: smelom karoserijom DS5 je aerodinamična skulptura koja odražava najfininije u svetu Citroena. Neobičan, privlačan I atraktivan Citroen DS5 ostavlja bez daha gotovo prirodno.

- Dizajn: kao objekat zadovoljstva, Citroen DS5 nam prikazuje jednu novu arhitekturu koja prevazilazi tradicionalne kompromise. Opremljen je najboljim iz Citroen tehnologije, uključujući inteligentnu kontrolu proklizavanja, Lane Departure Varning Sistem i automatsku high/low beam funkciju. DS5 ce biti prvo Citroen vozilo sa Hybrid4 punom dizel hibridnom tehnologijom, koja ima  200KS i pogon na sva 4 tocka i potpuno nov osećaj u vožnji (električna energija u gradu, povećano ubrzanje), kao i  emisiju CO2 od samo 99g/km.

- Duh: Citroen DS5 raspaljuje maštu i donosi putnicima fantastično iskustvo u voznji. Kabina je poseban inspirativan svet za vozača i vodi ga u drugu dimenziju i u svoj svet mašte.

DS – Predstavlja dva snažna inicijala koja pripadaju nasleđu Citroena i koja su pre mnogo godina data automobilu koji je bio revolucionaran za svoje vreme. Dva slova koja uključuju kreativnost, smelost i visoke standarde nastavljaju svoj život i danas. Simbol su inovacije, stručnosti, stila i tehnologije i izražavaju novi način shvatanja automobilske budućnosti, inspirisan genetskim nasleđem koje nosi. Ali svet se menja i nove potrebe se javljaju. Automobilski proizvodi treba da se prilagode i proizvođači treba da predlože različite odgovore. DS linija je jedno takvo rešenje, sa radikalnijim izborom za vozače u potrazi za jednostavnim stavom o stilu, arhitekturi, senzacijama i prefinjenosti. Cilj je da oduševi i privuče. Inače, Citroen DS5 je zasnovan na futurističkom i magičnom C SportLounge konceptu automobila. On izgleda kao jedan u milion, kao momenat zaustavljen okom aparata opsednut duhom Gran Turismo. Inteligentni dizajn DS5 otvara nove horizonte sa svojom pionirskom arhitekturom:

- Uglađen i kompaktnog oblika - 4,52 m dužine i 1,85 m širine.

- Ima prostrani gepek do 465 litara zapremine i podseća na Sportvagon.

- Pet pravih sedišta, četvoro vrata i lagan pristup unutrašnjosti čine da pokriva više segmenata vozila.

DS5 je takođe opremljen sa dve nove funkcije. Minijaturna kamera ugrađena u unutrašnji retrovizor se koristi da automatski aktivira i deaktivira high-beam funkciju u skladu sa uslovima osvetljenja i okolnog saobraćaja. Ona takođe ima novu generaciju, intuitivniji Video Lane Departure Varning Sistem (LDVS). Maštoviti osećaj je jak kada ste u njemu sa aeronautički inspirisanom atmosferom, koja je posebno evidentna u krovu, organizovanom u tri kruga svetlosti koja stvara originalno i personalizovano osvetljenje ambijenta i danju i noću. Glavne komande su grupisane na centralnoj osi vozila sa dve centralne konzole, jednom ispred vozača i jednom na plafonu. Kontrole su u obliku taster i točkića koji se skroluju.

Vožnja Citroena DS5 je scenski doživljaj. LED osvetljenje postepeno osvetljava kabinu i jednostavnim pritiskom na taster START uvodi unutrasnjost u život. Transparentni Head-Up displej ekran se aktivira, projektujuci bitne informacije o vožnji ( brzinu, tempomat / limitator brzine, navigaciona pomoć) u boji i u vidokrugu vozača. Ambijentalno osvetljenje uranja u kabinu vozača i stvara univerzum crvene i bele boje.

Za svoj debi na sajmu automobila u Šangaju, Citroen DS5 se pojavio izražavajući svu ekspertizu Citroen brenda. Citroen DS5 White Pearl je pravo umetničko stvaralaštvo, automobilska skulptura umotana u srebrnu odoru sa bisernom refleksijom. Elegancija stajlinga tela  je podvučena sivo-hromiranim i tamno hromiranim detaljima. DS5 Beli Biser takođe poseduje i specijalno dizajnirane 20’’ točkove sa poliranim površinama i lakiranim udubljenjima za nematerijalni osećaj dubine Kabina Citroena DS5 White Pearl je dizajnirana u duhu “dnevnog boravka” sa toplim tonovima. Vrhunski materijali I vrhunske presvlake doprinose atmosferi prefinjenosti i blagostanja. U boji je Eboni sirove kože, koja je u kontrastu sa srebrnim suptilno-tačkastim krojem. Brend izradjen na tehnici ručne izrade kože, od naborane svile na vratima do reljefnih DS motiva na spojevima sedišta. Enterijer detalji su mukotrpno rađeni pomoću vrhunskih materijala, kao što su dekorativni umeci stvoreni primenom nekoliko slojeva laka.

Rezultat je stvaranje čiste kreacije, napravljene da zadivi i privuče.

VITRO GROUP Marketing



čitanja : 4817



Komentari

pogon na sva 4 tocka?

pa zar to ne ume samo da pravi audi? :(

Autor kk 21 Apr 2011, 21:14

bravo jos jednom! pravo osvezenje u ovoj krizi dizajna

Autor m 21 Apr 2011, 21:24

@m

Potpisujem. I proizvodjaci najluskuznijih vozila pribegavaju gruboj komercijalizaciji dizajna.

Autor Barosso 21 Apr 2011, 21:27

skroz je gej i skorojevicki

Autor Stole 21 Apr 2011, 21:29

Avangarda !
Citroen je definitivno najhrabrija marka. Najveca mu*a imaju kad je u pitanju dizajn.

Autor PITBULL™ 21 Apr 2011, 21:56

Mozda nije najlepsi,ali je najavangardniji svakako.

Autor milan 21 Apr 2011, 22:02

@PITBULL™
Renault se pre par godina "mudio" sa Vel Satis-om i Avantime-om... Za 8 godina prodao je 62.000 Vel satisa, a za 2 godine, prodao je 8500 Avantime-a. "Igranka" sa dizajnom je mnogo "opasna", jer može skupo da košta...

Autor Predrag 21 Apr 2011, 22:24

@Predrag

Suvisno je porediti dizajn Vel Satisa i DS5,nemaju nista zajednicko.

Autor milan 21 Apr 2011, 22:45

@Predrag-e
Jesi li ponovio felne?

Autor Energy saver 21 Apr 2011, 22:48

@Energy saver
Poručio sam ih, ali nisu još uvek stigle. kažu da će sledeće nedelje...
Poručio sam ove:

http://www.molway.com/shop_show_vara_2.asp?rdId=2493

...6,5x15", 5x100, ET 38.

Sve ostale (Aez, Dezent...), čekao bih 3,5 meseca. U ovom trenutku imaju da se kupe: Evolution S-105, Enzo H i Aez Wave, ali sve su mi bezveze... Prve su ko zna čije, druge su kao morska zvezda, a treće su kao propeler :)))
Hvala što pitaš ;)

Autor Predrag 21 Apr 2011, 22:56

@milan
Nisam ih poredio zbog toga što liče, već zbog toga što oba modela predstavljaju "revoluciju" u dizajanu...

Autor Predrag 21 Apr 2011, 23:01

@ Stole
Nemaš pojma o životu

Autor Dejan L 21 Apr 2011, 23:18

@Predrag
Dobre si felne izabrao. Koliko su bile?

Autor Bagzi 21 Apr 2011, 23:27

@Predrag
Da ali to su bili automobili koji nisu mogli bas da se pohvale lepim dizajnom. Ove DS verzije su bas lepe i Avangardne. I kod Citroena imas diskutabilne modele,kao C6,pa i prosli C4 kupe koji je i ok. Ali C6 je tanak da bi prosao,ali opet ima svoj fazon pa ko voli...
Dok je C5 npr novi prelep,meni se bas svidja.

Autor PITBULL™ 21 Apr 2011, 23:32

@m
moj glas za dizajn takodjer!

lep auto, stvarno svaka im cast.

samo, ako bih vec mogao da biram pre bih uzeo "obicnu" 5icu iz sitroenove kuce...

Autor veljko 21 Apr 2011, 23:33

@PITBULL
U pravu si za C5,i mene je odusevio. Mislim da za 18k evra nudi dosta.

Autor Bagzi 21 Apr 2011, 23:38

@Bagzi
Hvala ;)
115 €/kom.

@PITBULL™
Meni se najviše od Citroena sviđa C4, pa C5 (pozadi je mnogo tesan), pa C6. C1 mi je simpatičan, a C3 bljak. DS3 mi se ne dopada, jer ima ona "peraja", i nema 5v. DS4 ima prekrataka zadnja vrata.

P.S. Ukrali su mi sa Yuga zadnju metlicu, a tek sam je kupio :((
...a danas mi je jedan na motoru zakačio retrovizor na Fabiji, dok se provlačio između vozila, i malo ga je ogrebao. Ništa strašno, ispoliraću ga, ali ostaće mala ogrebotina... :((

Autor Predrag 21 Apr 2011, 23:41

Odličan! Pravi porodični auto za nas koji volimo automobile. Lep, prostran, brz, pa još i hibridna varijanta (sa pogonom na 4 točka) za one koji to vole...

200KS i 99g/km CO2, sjajno, još će i država da pripomogne sa 1000e. :)

Jedino cena verujem da neće biti sitnica... Verovano će počinjati od negde 35k za bazni model pa ići do 45-50k... :(

Autor Miki 22 Apr 2011, 08:23

Ne bi smeo da bude toliko skup, jer je to u osnovi konkurent jednoj Lanci Delti, gde je Lanca skup brend a kod nas osnovna delta kosta tek 19.500 evra. Pustite vi ove napirlitane verzije DS5 koje nam isprva prikazuju... :) ja racunam da ce osnovni DS5 kostati 24.000 evra najvise.

Autor Autor Autor Autor Autor Autor Autor Autor Autor Autor Autor Autor Autor Autor Autor Autor Autor Autor Autor Autor Autor Autor Autor Autor Autor Autor Autor Autor 22 Apr 2011, 09:46

@Dejan L
kad ti to kažeš, to je kompliment :) viš da sam pogodio da je gej

Autor Stole 22 Apr 2011, 10:00

Ljudi ma ovo je nasminkani Pezo 3008 hybrid4 ili kako vec. Kao premijum brend Sitroen moze da nastupi samo u Kini jer je u Evropi zauzeo poziciju kao proizvodjac i sa ovim premium izdanjima DS-ova moze da uspe samo kod onih koji jure dizajn a slabo se razumeju u automobile.

Autor Orlo 22 Apr 2011, 12:44

@ Orlo
Kako ti lupetaš

Autor Dejan L 22 Apr 2011, 13:03

@ Dejan L
Sta lupetam zar koncept krosovera nije slican? Dzabe oni kazu da je zasnovan na C5 kada im je princip isti. Dobro ok i da nisam u pravu za ovo mislim da ovu kombinaciju luksuzne limuzine-hatcback do sada nikog nije proslavila cist primer je VelSatis i Signum jer onaj ko hoce luksuz kupuje limuzinu sa cetvora vrata a ne ovo, zar ne?

Autor Orlo 22 Apr 2011, 13:42

@Orlo

Ni priblizno.

Autor milan 22 Apr 2011, 17:11

@Orlo
Za razliku od nabrojanih, ovaj auto izaziva zelju. Ne zato sto je limuzina ili karavan ili hatchbak, pa cak ni zato sto je Citroen, vec zato sto izgleda ovako opako i svemirski. Da mu je napred znak Dacije, opet bi izgledao opako :)

Autor dzigi 22 Apr 2011, 19:40

@dzigi
Ne, ne sporim dizajn stvarno su ga ekstra odradili ima tu nekih originalnih linija, ali moja poenta je nesto drugo da kupci premium modela vise preferiraju sedane nego ovakve krosovere sto se do sada pokazalo kao istina, ali dobro ako drugima nije uspelo neka uspe Sitroenu videcemo...

Autor Orlo 22 Apr 2011, 20:08