home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Audi je u Le Manu predpremijerno predstavio model R8 GT Spyder (zvanična svetska premijera će biti održana u septembru, na Salonu u Frankfurtu), a ponovo je prikazan i Audi A1 Clubsport Quattro concept, koji su prošle nedelje videli posetioci 30. Wörthersee Tour skupa tjunera u Austriji.

Kao i prošle godine predstavljeni R8 GT Coupe, i Audi R8 GT Spyder (platneni krov se otvara/zatvara za 19 sekundi, pri brzinama do 50 km/h) će biti napravljen u ograničenoj seriji od samo 333 komada, a u Nemačkoj će biti dostupan po ceni od 207.800 evra.

I u slučaju R8 GT Spydera se radi o olakšanoj i ojačanoj verziji Audija R8 Spyder sa 5.2 FSI V10 motorom, koji sada u R8 GT modelu razvija 412kW/560KS i 540 Nm obrtnog momenta.

To je, u kombinaciji sa manjom težinom (sada 1640 kg), dovoljno da R8 GT Spyder ubrza od 0 do 100 km/h za 3,8 sekunde, dok je maksimalna brzina 317 km/h. 

Menjač je šestostepeni R tronic, a deo paketa čine i karbon-keramičke kočnice, aluminijumski točkovi od 19 inča (sa gumama 235/35 napred i 295/30 pozadi), LED prednja svetla, LED zadnja svetla, fiksno zadnje krilo, novi zadnji difuzor, GT oznake, alkantara u enterijeru itd.

A1 Clubsport Quattro concept je ekstremni Audi A1 koji pokreće modifikovani 2,5 litarski petocilindrični TFSI motor sa turbo punjačem i direktnim ubrizgavanjem, a koji raspolaže sa 370 kW/503KS i 660 Nm obrtnog momenta. To je dovoljno da 1390 kg težak automobil od 0-100 km/h ubrza za samo 3,7 sekunde, do 200 km/h stiže za 10,9 sekundi, dok je najveća brzina elektronski ograničena na 250 km/h.

Menjač je šestostepeni menuelni, a pogon je na sva četiri točka.

Pored snažnog motora, ovaj unikatni automobil (koji nema zadnja sedišta i za koga nema nikakvih planova o proizvodnji) između ostalog karakterišu i wide-body kit (auto je širi za 60 mm), hauba sa otvorima za vazduh, veliki zadnji krovni spojler, izduvna cev sa leve strane automobila (ispred zadnjeg točka), mat Glacier White boja sa kontrastom u crnom krovu od ugljeničnih vlakana, set točkova od 19 inča (gume 255/30/R19), karbon-keramičke kočnice, veliki single-frame saćasti prednji gril, novi retrovizori, trokraki sportski volan sa zaravnjenim donjim delom, lagana sportska sedišta... 

Ivan Mitić – Autoblog.rs  

Foto : Auto-presse.de i Autoblog.com



čitanja : 1436



Komentari

Bocni usisnici mi nikako ne leze na ovoj R8mici

Autor Barosso 11 Jun 2011, 19:14

kakav A1 auuuu sto je dobar!

Autor NemanjaBB 11 Jun 2011, 19:38

A1 izuva, felne su mu vrh!

Autor Djordje 11 Jun 2011, 19:41

Extra su oba

Autor Dejan L 11 Jun 2011, 19:55

dobar ovaj R8...auuu brate ;-)

Autor DaMir 13 Jun 2011, 09:29