home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

BMW je novi M5 (F10) u formi koncept vozila predstavio na poslednjem Salonu automobila u Šangaju, dok će serijska verzija prvo zvanično pojavljivanje imati na M Festivalu, 23. juna na Nirburgringu (videće ga naravno i posetioci Salona u Frankfurtu koji se održava u septembru).

Prvo motor. Za razliku od starog E60 M5 sa V10 motorom od 507KS, novi M5 ima 4,4 litarski V8 twin-turbo agregat koji raspolaže sa 412 kW/560KS i 680 Nm obrtnog momenta. 


To je dovoljno da ubrzanje od 0-100 km/h iznosi 4,4 sekunde (za 0,3 sec bolje od E60 M5), do 200 km/h mu treba 13 sekundi, dok je maksimalna brzina ograničena na 250 km/h (305 km/h sa M Drivers Packageom). Novi M5 standardno dolazi sa sedmostepenom DCT transmisijom sa duplim kvačilom, a kasnije bi trebalo da dobije i šestostepeni manuelni menjač. Ovde i podatak da odnos težina/snaga iznosi 3,3 kg po 1KS.


Naravno, sve to uz atraktivniji izgled spoljašnjosti, sportskiju unutrašnjost (sa Head-Up displejom), jači kočioni sistem, M sportski izduvni sistem, modifikovano ogibljenje, Active M-diferencijal i torque vectoring...


Bez obzira na veću snagu, novi M5 ima manju potrošnju goriva i emisiju CO2 od prethodnika, pa po fabričkim podacima u proseku troši 9,9 litara goriva na 100 km i emituje 232 grama CO2 po kilometru.

Novi M5 će standardno imati točkove od 19 inča (gume 265/40 R19 napred i 295/40 R19 pozadi) a opciono i od 20 inča. M5 na slikama je inače u Monte Carlo Blue boji, a točkovi su od 20 inča sa gumama 265/35 ZR 20 napred i 295/30 ZR 20 pozadi.

Što se cene tiče, novi BMW M5 bi u Nemačkoj trebalo da košta oko 100.000 evra.

Karijera dosadašnjeg BMW-a M5 (E60) je završena prošle godine. Nemci su za pet godina proizveli ukupno 20.548 komada ovog modela, i to 19.523 sedana i 1.025 Touringa. Njegovo najznačajnije tržište su bile SAD gde je plasirano 8.800 komada.   

Ivan Mitić – Autoblog.rs



čitanja : 9609



Komentari

Napred vrh, enterijer super u ovim bojama, ostatak ok. O performansama izlisno govortiti...

Autor Uros Cuore Sportivo 15 Jun 2011, 11:40

Boja mu je savršena... :)

Autor Gagiba 15 Jun 2011, 11:43

"To je dovoljno da ubrzanje od 0-100 km/h iznosi 4,4 sekunde"
Heh,opet slabije od Mercedesovih 4,2 do 100. :)))
A snaga im je identična skoro.
557 konja ima E63.

Autor PITBULL™ 15 Jun 2011, 11:43

ocekivano dobro ;-)

Autor DaMir 15 Jun 2011, 11:45

@pitbull
otkud ti ti podaci za AMG. Na sajtu pise 386kW i 0-100 4.5sec.
386kW je 524,96KS. Tako da - oladi malo i ovde ne govorimo o tjuniranim modelima!

Autor toma 15 Jun 2011, 11:48

@toma
Gledaj i plači :)))

https://autoblog.rs/blog/auto/noviteti/2011/04/18/mercedes-e63-amg-dobio-5-5-litarski-v8-bi-turbo-motor

Ponadao si se da nije tačno ovo što pričam a? :)
Haha

Autor PITBULL™ 15 Jun 2011, 11:49

@PITBULL
Najjači si brate. Neuništiv si!!! :)))
Trakcija, držanje prilikom promene pravca, ležanje u krivinama...to je vožnja.
Biće zanimljivo pogledati uporedne testove onog MB kamiončeta i ovog M sportiste.. :))

Autor Gagiba 15 Jun 2011, 11:51

@PITBULL
Performans paket sinko... nemoj da ulazimo u te teme... :))

Autor Gagiba 15 Jun 2011, 11:54

@Gagiba 11:54
Tačno. Mada i bez tog paketa,sa 525 konja opet ubrzava brže nego M5 sa 560 konja. :)))
4,3 do 100. I nemoj da zaboraviš da ti u AMG-u ne otpadaju bubrezi od "udobnosti" kao u nekim. :) AMG je udobna raketa.

Autor PITBULL™ 15 Jun 2011, 11:56

E stvarno sam surov. Eto,ode sad toma da plače,srušio sam mu snove.
Da tomo,E63 W211 je išao 4,5 do 100 dok je E60 išao 4,7. Ta razlika izgleda ovako.

https://www.youtube.com/watch?v=XFwbIRdCXzQ

Koliko vidim,opet je ista razlika :)

Autor PITBULL™ 15 Jun 2011, 12:03

@PITBULL
Aj da ti verujem na reč! ;)
To su automobili koji su pravljeni za neke druge vozne uslove od ovih naših. Da podsetim samo da nam je putna infrastruktura 132 ili 135 na svetu. Svakako da su ispred nas cela Evropa, Amerika, pola Azije i pola Afrike. E za te puteve se prave performantne mašine i tu nema problema sa bubrezima. :)
Al to je neka druga priča. Biće zanimljivo videti uporedne testove al na neviđeno znam da će kamionče opet da gleda auspuhe!! xDD

Autor Gagiba 15 Jun 2011, 12:05

Al ne provodi se samo M tako sa AMG-om :

https://www.youtube.com/watch?v=fkLATjo6Oyo

Zato pamet u glavu ! :)
Dont mess with AMG.

Autor PITBULL™ 15 Jun 2011, 12:08

@PITBULL
Hteo sam na neviđeno da napišem da ti je važniji snimak sa mob fona nego neki zvaničan test al bih pogrešio ovaj put. :))
Aj pogledaj još jedanput ovaj link što si okačio i kaži mi koji od dva testirana automobila je krenuo prvi i kolika su ubrzanja naznačena na kraju priloga za obe mašine.

Autor Gagiba 15 Jun 2011, 12:10

Vuk i jagnjecoj kozi,prilicno pitom izgled,ali ispod koze ravi vulkan.

Autor milan 15 Jun 2011, 12:14

Pa lep je, ja bih uzeo malo tamniju plavu

Autor Dejan L 15 Jun 2011, 12:14

@Gagiba
Samo pogledaj fabričke rezultate i onda pogledaj snimke (bilo koje) :)
Snimci samo potvrdjuju fabričke navode. Pa BMW deklariše da ima slabije ubrzanje od Mercedesa. A to možeš da vidiš i na snimku.
Znam da vam je teško da prihvatite,ali tako je. ;)
Jbg,šta da se radi. :)

Autor PITBULL™ 15 Jun 2011, 12:16

P.S. Znam da boli kad "penzioner" kako ga zovete, odere sportistu ali šta da se radi. I šta je tek onda sportista ako izgubi od "penzionera". Ali to je na vama da se sad vadite,ko vas je vukao za jezik. :)
I da,tačno je da "penzioner" izvlači bolje perfomranse sa manje snage. :)

Autor PITBULL™ 15 Jun 2011, 12:20

@PITBULL
Sve si u pravu brate al ja ne mogu da diskutujem sa tobom na ove teme jer ti očigledno nisam dobar sagovornik. Ja pričam o vožnji, o stazi, o životu, ti teraš o milisekundama, semaforima i snovima...Zapravo ne razumemo se. Ali imaš zato McLarena i DejanLa i sa njima tucite na sva zvona... ;))

Autor Gagiba 15 Jun 2011, 12:24

@pitbull
CLS63 sa istim motorom koji ce dobiti i e63 ubrzava za 4.4sec, tako da ce i E63 imati u najboljem slucaju to ubrzanje 4.4sec. Ne znam odakle ti 4.3sec. Znam ja za Mercedesov PP, ali lepo sam u zadnjoj recenici rekao da govorimo o standardnim modelima.
To je skrnavljenje kad jedan M model svedes na to za koliko ubrzava, sroszavas ga na nivo jedne americke dragrace budzevine. Mada ako govorimo o netjuniranim automobilima, ni E63 ni CLS63 nisu po tom pitanju brzi. E sad dolazimo do ENCIKLOPEDIJE, nekoliko recenica koje ce zauvek resiti celu ovu zbrku:
Autobild o C63:
Even with 457hp in the basic trim, the C63 is the most powerful coupe in its class. The performance package makes things even better: composite brakes, carbon flaps and a power bump to 487hp. Unlike earlier C63 models which had a torque converter automatic transmission, the V8 now is mated to a lighter 7-speed MCT transmission. MCT stands for Multi Clutch Technology which sounds like a double clutch but isn't, nor does it react or work as fast. While the Audi RS 5 does make use of a double clutch transmission, it is only the BMW's DCT which shows all the best merits of this technology - Up, down, double click, everything's done in real time; no lag, no torque dip. The BMW's shift lights warn of the approaching redline, and the automatic double-clutch welcomes the next gear. Terrific!
dovidjenja i laku noc. Dolazim uskoro sa novim pasusom iz istog clanka. Tu se govori o zvuku motora:))))

Autor toma 15 Jun 2011, 12:26

Ekstra je, nisam ni sumnjao u M odeljenje!

Autor Djordje 15 Jun 2011, 12:27

Sacekacu malo sa drugim delom teksta, da se prvo ovo gore apsolvira, slegne, a oni koji su malo slabi sa engleskim da to unesu u google language tools:)))

Autor toma 15 Jun 2011, 12:31

@Gagiba
Nisam znao da voziš na stazi,mislio sam da voziš u realnom saobraćaju. Za sad je E63 brži na stazi od E60 M5 ako već hoćeš,a sa novim ćemo videti.
@toma
Jadničak...
Idi na Mercedesov sajt pa pogledaj,ne tupi Q više.

Autor PITBULL™ 15 Jun 2011, 12:32

nisam nesto ocaran.
ocito je da su napustili ili bolje rec odustali od hp wara , ovo auto ce jedino moc izac na kraj sa boljom sasijom od amga i rs6....u snazi kaska ocito.
izgled ocekivan
snaga i masina identicna X4,X6M

, bmw nije bio u stanju distancirat x5m po pitanju snage od novog m5.

enterijer ocekivan , jedina promjena je brzinomjer i mjenjac , manuelni 6 i 7 dct je ocekivano , da je bio mozda 8stepeni bio bi osvjezenje . ni po cemu nije posebno auto sem znacke M5.

sa ovim parama bi kupio audi rs6 u sekundi , a E63 bez razmisljanja. ta auta su jednostavno meni ljepsa , a to ko je brzi za 0.2scekunde nije bitno u zivotu sem u trkama za pare i na stazama opet za oklade ciji je brzi.

ocekivano i razocarano dozivljavam ovaj novi M5...

Autor HAHE 15 Jun 2011, 12:37

pogledajte branik koji se ponavlja iz modela u model , iz serije u seriju , pa taj bmw nema veze sa dizajnom , nek se uce od pezoa ili renoa , bmw mi postaje ekstremno ruzno i jako lose osmisljeno i dizajnerski nazadno auto.

bmw guzico-ljubci , nezelim cut ni rjeci , surfajte blogovima i vidjecete ista misljnja.

Autor HAHE 15 Jun 2011, 12:42

@pitbull
V8 V6
Hubraum (cm³) 5.461 3.498
Nennleistung (kW bei 1/min) – (386/5.250–5.750) – (225/6.500)
Nenndrehmoment (Nm bei 1/min) – (700/1.700–5.000) – (370/3.500–5.250)
Verdichtungsverhältnis 10,0 : 1 12,0 : 1
Beschleunigung 0–100 km/h (s) – (4,4) – (6,1)
Höchstgeschwindigkeit (km/h) – (250, elektr. abgeregelt) – (250)

evo ti copy/paste podataka sa sajta za CLS63, tako da - probudi se vec jednom!!

Autor toma 15 Jun 2011, 12:42

evo i najboljeg ikad snimljenog reklamnog filma za jedan auto:
https://www.youtube.com/watch?v=cU_CxLfUrMs

Autor toma 15 Jun 2011, 12:44

@pitbull
sta je pitty jos nisi procitao ono za menjac, tj. staru kobilu. Evo jos malo. Motori, motori, eh motori....:
Name: m3-4a.jpg Views: 13605 Size: 47.0 KB
As for emotions, the M3 is still king in its class. It's the red herring of BMW M's history - it was already an iconic car even as Audi was still trying to build its rallye image. The 4-liter V8 makes up for missing displacement with its characteristics. The M3's individual throttle butterflies seem to be able to read your mind. Everything fits, even if -- or is it when -- you take the road in a drift. And this noise! Unlike the Mercedes and its US style V8 exhaust sound, the M3 makes most of its noise from the engine itself. It's screaming a high praise on naturally aspirated engines, and the new M Performance exhaust adds even more of a race car feel.

sorry pitty

Autor toma 15 Jun 2011, 12:45

@toma
Plačljivko,da CLS 63 AMG ide 4,4 do 100. 4,3 sa AMG performance paketom.
Ali E63 ide 4,3 odnosno 4,2 sa AMG pp.
Idi lepo pa vidi,ne kukaj mi više tu. Umrećeš jbt koliko ti je teško što je E63 brži. A toliko si se nadao...

Autor PITBULL™ 15 Jun 2011, 12:47

A sto se tice tjuninga, evo sta svajcarski chip tuning radi sa x5m:
http://www.digitaltuning.ch/prodotti.php?m=2&s=1&mode=2&keyword=bmw&offset=300&rows=25&order_by=products_id&sorting=ASC&id=3573
za nekoliko stotina evra.
btw. ja koristim njihov chip. Auto sa njim ide bez i najmanjeg problema vec 5 godina (2,5 kod mene).

Autor toma 15 Jun 2011, 12:51

@toma
Nema šta da čitam,performanse govore. 525 konja vs 560 bolji Mercedes,toliko...
A kad su slični sa snagom,onda je još bolji. :)

Autor PITBULL™ 15 Jun 2011, 12:52

@pitbull
daj mi jedan jedini link gde kaze da taj E63 twinturbo ide za 4.3sec.
Nego da te pitam nesto mnogo bitnije od te 0.1sec (mada i dalje se nadam da cu dobiti link). Pss, pss, jel si procitao ove gore tekstove (nadam se da znas pomalo engleski)

Autor toma 15 Jun 2011, 12:54

@pitbull
a to sto uporedjujes takve automobile na osnovu toga da li ubrzava za +-0.1sec, dovoljno govori i meni i ostalima na ovom blogu o kakvom se "strucnjaku" radi. Super, da kazemo ovima u casopisima da ne moraju da trose pare i vreme i testiraju, posto smo resili dilemu: mercedes sa 35KS ima isto ubrzanje - znaci bolji je auto?
Da li si razmisljao da se prijavis za neki standup comedy one man show. Mozda bi tako zaradi lovu da konacno kupis toliko voljenu mecku:))))))))))))

Autor toma 15 Jun 2011, 12:57

@toma
Odeš na Mercedes.de i pogledaš. Sa 525 konja ide 4,3 do 100km/h. Dakle bolje nego M5 sa 560 konja. To je zbog lošeg i sporog menjača. :))) za 100 milisekundi menja brzine.
Ne znam što si toliko zapeo,što se nadaš? To su fabrički podaci,činjenice. Nemoj više da mi plačeš.
Smorio si me.

Autor PITBULL™ 15 Jun 2011, 12:58

@toma
Pa kod sportskih kola se gleda ubrzanje ako nisi znao.
Za ostalo ćemo videti. Jedino o čemu možemo sad da pričamo su dobijeni podaci. A sa 35 ks nema isto,već bolje ubrzanje ! To je zbog lošeg menjača. :)))

Autor PITBULL™ 15 Jun 2011, 13:00

@pitbull
V8 R4
Hubraum (cm³) 6.208 1.796
Nennleistung (kW bei 1/min) – (386/6.800) 135/5.250 (135/5.250)
Nenndrehmoment (Nm bei 1/min) – (630/5.200) 270/1.800–4.600 (270/1.800–4.600)
Verdichtungsverhältnis 11,3 : 1 9,3 : 1
Beschleunigung 0–100 km/h (s) – (4,5) 8,5 (7,9)
Höchstgeschwindigkeit (km/h) – (250, elektr. abgeregelt) 232 (232)

evo ti podaci sa mercedes.de za model E63. Comedyman:))
Opet pokazujes svoju strucnost. Menjacki hodovi se podesavaju prema tome da li ce zeli bolje ubrzanje ili veca maksimalna brzina. Nema to veze sa brzinom menjaca o kojoj ja (i onaj gore tekst iz Autobilda) govorimao. Bas si ti neki "strucnjak". Mozda i jesi strucnjak, al za youtube. Tu ti priznajem, ja onako debilne klipove ne umem da nadjem!:))

Autor toma 15 Jun 2011, 13:09

@toma
Aj mi molim te reci de nadje ovo? Leba ti. Postavio sam ti link gde na autoblogu imaš informacija o novom V8 bi-turbou u E63. 4,2 do 100. Ne želim da ti dam link,idi ako te zanima pa vidi. Lako je,Mercedes.de izabereš E klasu pa 63 verziju i piše ti 4.3 do 100. 4,2 je sa AMG pp.
A AMG šalta za 100 milisekundi. Za M i ostale ne znam.
Stvarno si jadan i patetičan. E63 je brži na ubrzanju,tačka. Kao i pre što je bio,tradicija se nastavlja.
Da, i sa 35 konja manje ima bolje ubrzanje,a zamisli tek onda sa istom snagom. :)

Autor PITBULL™ 15 Jun 2011, 13:12

@toma
ma daj bre sto se raspravljas sa neznalicom..vidis da ima kopleks od BMWa i M odeljenja, pa se hvata za desetinke..

Autor shomi 15 Jun 2011, 13:19

@shomi
U pravu si,evo muči me muka što je M sporiji. U stvari,baš me briga,samo pokušavam nevernom tomi da razbijem iluzije koje ima u glavi. Umislio je neke čudne stvari,pa mu pomažem. Izgleda da ni vest sa ovog bloga mu ne pomaže,kao ni zvaničan sajt Mercedesa. Siroti čovek,sve doživljava lično.

Autor PITBULL™ 15 Jun 2011, 13:28

@shomi
pa imam slobodnog vremena trenutno, pa mu objasnjavam neke stvari, ali kamen nikako da shvati. Crno pa se ne vidi.
@pitbull
sada vec stara M5-ica je saltala za 80 milisekundi. Ovaj novi ce barem za 75:))) sorry. I lepo sam ti u 13:09 sa copy/paste prebacio sa mercedes.de sta pise za E63. Taj E63 o kojem ti pricas ocigledno jos nije poceo da se nudi, i postoji na onom linku sa autobloga koji si okacio, da je 4.2sec ubrzanje sa chiptuningom, a ovo 4.3 si ti nesto sanjao. Pa gde E klasa koja je teza od CLS-a da ubrzava bolje sa istim motorom i istim (tromim) menjacem. Polako pocinjes da prolupavas, decko!

Autor toma 15 Jun 2011, 13:31

Mlakonja je stigao :)

Autor loshmi 15 Jun 2011, 14:02

kako su ono bile price "cts-v je brzi od m5 zato sto je m5 stariji, kad izadje novi m5 bice brzi" ... m5 ce i dalje da gleda cts-v u ledja.

Autor mile antena 15 Jun 2011, 14:07

Smesne su sve ove prepirke, vecini kupaca nije bitno niti ubrzanje u milisekundu niti vreme na stazi vec osecaj u voznji. Mozda bi neki cak i promenili favorita kad bi isprobali oba automobila.

Autor Bati 15 Jun 2011, 14:42

u avgustu ce poceti novinarski testovi, pa ce se videti ko kosi a ko vodu nosi:)))

Autor toma 15 Jun 2011, 15:45

@toma
Da li bi se zbog nekog novinarskog clanka odlucio koji auto da kupis?

Autor Bati 15 Jun 2011, 16:03

Mozda sam ocekivao oko 600 konja da cisto ide po 100 konja vise...kao sto je bilo sa poslednja dva modela. To mi je jedino razocarenje.
Sto se tice e 63 - 5.5 biturbo, video sam na par mesta da ce mozda idi 4.3 do stotke...to je ok sve, ali m je bolji za voznju.
Dalje, ta mecka sa 1100 kubika izvlaci isto konja i 0,1 sekundu bolje. Ali ce biti tezi auto i bici losiji za skretanje.
Zao mi sto nemaju vise konja od stare rs6 eto cisto da bi imali, ali opet su bolji i m5 i amg na stazi od rs-a.
Mislim da bi rs6 trebao da ima sada preko 600 konjica, cisto da ih malo pocese po usima jer su ovi mogli vise a nisu hteli ili sta vec. Ali ce zato taj isti da izadje tek za dve god kada ovi budu pokupili 80% kupaca te klase.

Autor NemanjaBB 15 Jun 2011, 16:13

https://www.youtube.com/watch?v=GCc0O14YAQc&feature=youtube_gdata_player

I dalje ce da bude ovako. hHahahah

Prodje pored njega kao pored bandere. :D Toma, sta si se zalepio za stari E63. Purbull ti je lepo napisao da normalni V8 bi turbo dize stotku za 4,3 a pp za 4,2 sek. I RS6 kada izadje bice brzi od M5, posto ovaj sadasnji isto ubrzava za 4,4. :)

Autor McLaren 15 Jun 2011, 16:18

@McLaren
Da, bas kao sto se lepo vidi ova zajebancija na klipu....max brzina stare m5 je 330, a od e63 ?

Evo, ovi jos nisu potvrdili ove perfomanse :

http://www.b92.net/automobili/vesti.php?yyyy=2011&mm=06&nav_id=519050

Autor NemanjaBB 15 Jun 2011, 16:20

@NemanjaBB
Kada je stari E55 zakucavao 320 km/h i ovaj E63 to lako radi. :) Potvrdjeno je za M5 koji motor ima i koje ubrzanje. Zao mi je, E63 je bio brzi i ostao je brzi. :)

Autor McLaren 15 Jun 2011, 16:32

super, brzi je amg..ali ako neko nadje uporedni test da je BILO KOJI amg bolji od direktnog konkurenta iz M odeljenja..neka javi!

Autor shomi 15 Jun 2011, 16:46

@amg kompleksasi
Sto se uopste oglasavate ovde?! Imate osecaj nize vrednosti, pa lecite sujetu?!?

Autor shomi 15 Jun 2011, 16:49

ja mislim da ovaj m5 ustvari ima vise snage nego sto pise , ima oko 600sigurno...nije prvi put. zato i jesu brzi od jacih auta , ustavri nisu jaca

Autor HAHE 15 Jun 2011, 17:01

ignore AMG kompleksasi:))

Autor toma 15 Jun 2011, 17:18

Na stranu sve, ali M je M

Autor Barosso 15 Jun 2011, 17:35

Lep, ali nekako suviše sterilan, pravljen za ljude u 50-tim godinama... Kao da mu fali pomalo M agresivnosti!

Autor Miki 15 Jun 2011, 17:41

BMW M5 je BMW M5. Mozemo da tupimo kolko hocemo auto je fenomenalan. Licno, kada bih imao para za igracku ovog tipa, ipak mislim da bi to bio M3.

Autor Stole 15 Jun 2011, 18:41

@Miki
Odlican komentar. Meni se vise svidjao E60 M5. Videcete kada pocnu testovi da ce E60 bolje da se pokaze. Mnogo je sportskiji...

Autor McLaren 15 Jun 2011, 18:50

@mclaren
ako ti tako kazes,onda ok..

Autor shomi 15 Jun 2011, 19:43

Ja ne znam zasto se ovaj DOKONI PITBULL primio ovoliko, osecam da vozi lastin autobus pa ga kompleksi tesko drmusaju!!

Autor dusan 15 Jun 2011, 20:27

4,4 litarski V8 twin-turbo agregat koji raspolaže sa 412 kW/560KS i 680 Nm obrtnog momenta, DCT transmisija sa duplim kvačilom, jači kočioni sistem, M sportski izduvni sistem, modifikovano ogibljenje, Active M-diferencijal, torque vectoring... Sve to ce biti vise nego dovoljno da se konkurencija ostavi u oblaku prasine. :)

Autor loshmi 15 Jun 2011, 20:52

AMG fanovi su se uhvatili za tih 100 viruelnih (još nigde viđenih) milisekundi zato što nemaju zašta drugo da se uhvate!! Mislim, možda bi i imali al nećemo sad o tome... :))
Ali razumljivo je to. Znaju da će ovaj M opet podeliti lekcije na uporednim testovima pa da iskoriste koliko bilo da ishejtuju, dok još mogu...neka...razumite ih. :)
Nego biće zanimljivo videti kako će radionice da tjuniraju ovaj agregat. Karoserija je već manje više obrađena ali potenicijal ovog V8 izgleda prilično obećavajući. Naravno, čekam G-power... :))

Autor Gagiba 15 Jun 2011, 21:10

Možda sam trebao da napišem da potencijal ovog V8 deluje prilično zastrašujuće! ;))

Autor Gagiba 15 Jun 2011, 21:14

Mada znalcima je dovoljno da pogledaju ovu sliku:
http://img196.imageshack.us/img196/2842/74063619.png
i nije potrebno objasnjenje. I nije samo 5KS vise od x5m ima tu jos nesto: first turbo with lag free, maksimalna snaga u rasponu od 6000-7000 o/min ("ajemgej" 5250-5750), max obrtni moment 680Nm od 1500-5750 o/min (ovaj izazivac ima 700 od 1700-5000 o/min), i za razliku od AMG-a koji ima klasican automatski menjac M5 ima najbrzi DCT koji se moze meriti jedino sa nekim SS po brzini. Cak je i Avantador razocarao sto se tice brzine menjaca. I jos jednom "lag free" bejbiiii:))))

Autor toma 15 Jun 2011, 21:19

tomice?
sta ti imas od svega toga?

ohladi se mali i prestani sanjat.

E60 je fenomenalno auto i po meni ce bit bolji od ovog. V10 je V10. a pored E63 AMG 5,5 sa preformance package-om , mislim da ovaj M5 u drag trci nema sanse.

u ljepoti nema sanse. MB pobjedjuje light years ahead.
prevedi ako znas.

e sad komfor potrosnja ovo ono gadgeti to ce mo vidjet na testovima...nezanim me ko ce bit bolji ja imam auto koje je bolje za mene od oba dva...haha. cao djeco

Autor HAHE 15 Jun 2011, 22:02

@HAHE
A šta ti imaš od toga da drugome soliš pamet a sam se ložiš za medalju?? :))
Ako je ovo što toma priča to je onda prvi visokoperformatni motor bez turbo rupe. Ako ti to nije ništa neobično onda da ti nagovestim da i najobičnijim turbo motorima još uvek nije u potpunosti rešen taj problem.
A isporučuje obrtni momenat bolje od mnogih atmosferaca!!!
Dakle...novi tehnološki dragulj u najavi i verovatno sigurni pobednik u klasi narednih X godina... :))

Autor Gagiba 15 Jun 2011, 22:25

@Gagiba
Ti ovoj lozani nesto pricas ahahahahahaha pa ti si sasav ;)

@Autor McLaren 15 Jun 2011, 18:50
Drago mi je da ti vec znas rezultat...po svemu je bolji MB, a kao dokaz toga - vise se i prodaje od bmw-a...od mene toliko na tu temu. ps : samo nemoj reci da se prodaje manje jer je skuplji...;)

Autor NemanjaBB 15 Jun 2011, 22:38

HAHE: "mislim da ovaj M5 u drag trci nema sanse"
osnivaci BMW bi se verovatno u grobu prevrtali kad bi saznali da je jedan BMW napravljen da bi ucestvovao u drag trci. I ja bi ih zamrzeo. To jedino taksi vozila mogu da se u nekoj radionici natjuniraju i da se draguju, jer osim toga nemaju sta da traze u "autoindustry M zone".
Evo neceg potpuno frishkog:
http://www.bimmerpost.com/forums/attachment.php?attachmentid=540049&d=1308149143
Nova jaca performance verzija X6M. Pretpostavlja se da ce imati oko 600ks, i da ce to zapravo biti motor za neku GTS olaksanu verziju M5-ice. I dalje su aktuelna govorkanja da ce M6 (zeneva 2012.) imati vise konja od M5.

Autor toma 15 Jun 2011, 22:44

@NemanjaBB
Ma brate kuliram ih ja uglavnom, nego smoriše svojim "hejtovanjem" sve redom. Verovatno bi se još po neko uključio na blog al ne može od tuđe sramote!!! :)
Ja zaista cenim diskusiju ali argumentovanu, otvorenu i dobronamernu, pa šta je tu je, bez obzira na temu i na obrazovno-intelektualni nivo sagovornika. Ali brate kad neko uđe u debeo minus ničim izazvan...ne mogu da odolim a da ga pokušam da ga trznem odatle... :))
Samo jedanput to radim, inače. Ili ga presečem ili uvidim uzaludnost... :))))

Autor Gagiba 15 Jun 2011, 22:51

@toma
Moram da priznam da te taj insajdere snabdeva valjanim informacijama. :)
Počeo si da prednjačiš i po mesec dana u odnosu na ostatak sveta!!
Ako ono za M2 bude tačno, a velika je verovatnoća da hoće, biće neverovatan malac!!! xDD

Autor Gagiba 15 Jun 2011, 23:01

@Gagiba
ma nemam ja nekog svog licnog insajdera. Moj kum iz Minhena mi je zadnji put nesto rekao pre godinu dana, kad mu je surak(koji radi u BMW-u) rekao da se vozio u prototipu nove serije 1 sa trocilindricnim dizel motorom.
Ovo ostalo, pratim nekolicinu insajdera po forumima, i do sada sam provalio ko daje najtacnije info-e i kome moze najvise da se veruje. Ali nema pravila.
Da li si znao da svi prototipovi (ovi sa nalepnicama, dakle bez prisrafljene "hard" kamuflaze), daju se zaposlenima da ih voze kao sluzbena vozila, od zvanicnog predstavljanja(kada se skida kamuflaza)do zvanicnog pocetka prodaje (to su ovi koji imaju kamuflaznu nalepnicu preko amblema), a onda se unistavaju:((

Autor toma 15 Jun 2011, 23:55

Uništavaju????
E to mi je potpuno novo. Kakva šteta a bogme i tragedija!!! :)

Autor Gagiba 16 Jun 2011, 00:08

Na tim prototipovima nije sve kako treba da bude u finalnom. I sta da rade sa njima. Zamisli da neki takav model sa nekim neproverenim prototip sistemom dospe na trziste, i nesto rikne, izazove saobracajku i sl. Motala mi se po kompjuteru spijunska slika ranog prototipa nove trojke sa enterijerom stare jedinice:) Boga pitaj cega sve tu nema.
E sad kako ih unistavaju, verovatno ih ispituju u nekim crash testovima i sl.
Evo te slike nove trojke sa enterijerom stare jedinice:
http://www.bimmerpost.com/forums/attachment.php?attachmentid=400503&d=1277327175

Autor toma 16 Jun 2011, 00:16

Jeste taj faktor presudan svakako. Ali iz pozicije puke srpske sirotinje ;) mi dođe neshvatljivo da se automobili uništavaju. Već bih ima našao puno svakojakih funkcija i funkcijica a da i ne izađu u civilni saobraćaj!! :)
Al jbg... Švabe... da ne rade tako ne bi bile tu gde su.
Al opet sve one šestice, pa iksevi, pa emovi...eee... :)))

Autor Gagiba 16 Jun 2011, 00:29

@Autor toma 15 Jun 2011, 22:44
Lik ga je odradio u schnitzer-u, ali su ga odradili temeljno, ima oko 700 konjica, a sve je to placeno skoro 30 000 eura..kaze drug koji se vozio da to nije auto. kao da ima raketu u *ulji !

Autor NemanjaBB 16 Jun 2011, 00:35

@Gagiba
Tako i ja, ali i u zivotu, pokusam da pricam a ako je neko zadrt batalim...;)

Autor NemanjaBB 16 Jun 2011, 00:39

@NemanjaBB
hehe, ti izgleda nisi video ovaj klip:
https://www.youtube.com/watch?v=InzrWj6NCIg
obavezno od 0:15 do 0:25 odvrni zvucnike:)

Autor toma 16 Jun 2011, 00:39

@toma
ahahahahahahahahaha pa to je taj motor :D
cuje se kao projektil :D

Autor NemanjaBB 16 Jun 2011, 01:09

http://www.insideline.com/bmw/m3/2010/2010-manhart-racing-m3-v8r-biturbo-first-drive.html

Autor NemanjaBB 16 Jun 2011, 01:11

ima Pitbull pravo...evo na zvanicnom sajtu pise E63 AMG 0-100km/h 4.3 a sa PP 4.2

http://www.mercedes-amg.com/#/e63-specs

a evo i slika za one koji slabo snalaze po AMG-ovom sajtu :-P

http://imageshack.us/photo/my-images/716/mercu.jpg

Autor DaMir 16 Jun 2011, 09:05

evo jos jedna slika

http://www.imageupload.org/?d=191622EC1

Autor DaMir 16 Jun 2011, 09:07

@DaMir
ma super, vi ste nasi idoli. Ja kad procitam ovo:
"Unlike earlier C63 models which had a torque converter automatic transmission, the V8 now is mated to a lighter 7-speed MCT transmission. MCT stands for Multi Clutch Technology which sounds like a double clutch but isn't, nor does it react or work as fast. While the Audi RS 5 does make use of a double clutch transmission, it is only the BMW's DCT which shows all the best merits of this technology - Up, down, double click, everything's done in real time; no lag, no torque dip. The BMW's shift lights warn of the approaching redline, and the automatic double-clutch welcomes the next gear. Terrific."
ili ovo:
"As for emotions, the M3 is still king in its class. It's the red herring of BMW M's history - it was already an iconic car even as Audi was still trying to build its rallye image. The 4-liter V8 makes up for missing displacement with its characteristics. The M3's individual throttle butterflies seem to be able to read your mind. Everything fits, even if -- or is it when -- you take the road in a drift. And this noise! Unlike the Mercedes and its US style V8 exhaust sound, the M3 makes most of its noise from the engine itself. It's screaming a high praise on naturally aspirated engines, and the new M Performance exhaust adds even more of a race car feel. "
u zivotu ne bih uzeo AMG pa da i ubrzava za 3.4sec.

Autor toma 16 Jun 2011, 10:44

nismo idoli, ali ti si napao coveka kako nije istina da ide 4,3 i kao si gledao na sajtu, ali posto si BMW fan ocigledno je AMG-ov sajt bio previse za tebe, pa sam ti zato dao sliku...ali ok, ti u ovom clanku malo preteravas sa ovim copy/pasteom kao pitbull sa onim amerckim izvestajima gde su E i S najbolji u klasi(sto i jeste istina)...previse puta si ga kopirao pa pocinje da smara, vec sam procitao u nekom od gornjih postova, M3 je ikona ali ova C63 mu je objasnila neke stvari, ocekujem da ce tako i E63 da prodje sa M5...licno, sto se mene tice, ne bi uzeo ni M5 ni E63...kad bi hteo auto sa takvim performansama uzeo bi nekog zesceg sportaka(mozda bi uzeo CLS63 ili Panameru, ali oni nisu klasicni sedani da bi ih poredili sa ova dva modela)...ovde cinjenice govore...na pravoj liniji E63 je brzi, ima bolje 0-100 ubrzanje, ali to je to...niko ovde ne moze sad da kaze koji je bolji auto jer zvanicnih testova jos nije bilo. Ali stvar koja mi se ne svidja kod BMW-a je ta sto uvek kasne sa tim bitnim modelima...uvek cekaju da mercedes izbaci auto, da vide ima li mana da bi poboljsali svoj model...i jos nesto ovaj prednji branik je stvarno uzasan jer vec toliko puta vidjen na drugim M modelima, ipak je M5 ikona, trebao je da dobije zaseban paket, mnogo je lepsa razlika kod mercedesa izmedju obicnog i AMG modela...ovde izgleda kao da su zurili da ga sto pre izbace na trziste pa ga nisu skroz doterali kako bi trebalo i kako zasluzuje...jedino sto je dobro je ova plava boja...
don't hate :-P

Autor DaMir 16 Jun 2011, 11:01

@DaMir
prvo pitbull mi je pointirao na nemacki sajt mercedesa, a na njemu su jos uvek podaci o starom e63. Drugo, sta je to c63 objasnio: kako se pokusava napasti M3 sa klasicnim sporim automatskim menjacem? Ili sa motorom koji ne proizvodi zvuk, vec ga generise izduvni sistem. A novi e63 i cls63 motori su posebna prica. Uzeli standardni v8 twinturbo i povecali mu zapreminu, i proporcionalno snagu. Kao sto standardni motor iz 4.6L izvlaci 435ks, tako ovaj sa 5.5L izvlaci 525KS. Isti broj KS po litru zapremine, isti broj (jako niskih) obrtaja na kojima se postize max. snaga (na tom broju obraja ce BMW da razvija max. snagu sa novim M sport dizelom). Malo stvrdnuti amortizeri, nekoliko AMG amblema u enterijeru, malo promenjen raspored lampiona na branicima, i to je to. Ako hoces PP doplatis 10.000 evra. Bravo. Pravi sportista. Kod BMW X6M mozes za nekoliko stotina evra da to uradis:
http://www.digitaltuning.ch/prodotti.php?m=2&s=1&mode=2&keyword=bmw&offset=315&rows=15&order_by=products_id&sorting=ASC&id=3578
i eto nam 600ks.
A onaj copy/past tekst je veoma edukativan. Danas skoro svako moze da napravi jak motor. Sa turbo punjacima svaka radionica (cak i u Srbiji) moze da ti nasvira snagu, ali super brzi menjac, e tu vec mnogi imaju problem (to je pokazao cak i Lambo Avantador), zatim turbo motor bez "turbo lag-a", turbo motor koji postize max. snagu na do 7000 o/min, i vrti se do skoro 8000 o/min. To je nesto sto prosecan zaljubljenik u Mercedes uopste ne moze ni da shvati. AMG je za one koji bas hoce mercedesa i loze se na reklamu, ne desetinke i stotinke u ubrzanju. Za one koji hoce pravu sportsku limuzinu, kaja nije to samo zbog nabudzenog agresivnog eksterijera, vec zbog svih gore pomenutih stvari, AMG je, odgovorno stojim iza ovih reci, samo jedno veliko bacanje para!

Autor toma 16 Jun 2011, 11:18

@toma
ako ovo sto si rekao u zadnjoj recenici stvarno mislis, onda nemamo ja i ti sta da pricamo!
Ja se trudim da budem objektivan, ali dzaba...ti branis BMW ko da ti prodicna firma.
Kad je ta serija 5 u pitanju ja bi je pre uzeo nego E klasu i ako je E klasa za nijansu bolja...problem je taj sto je direktorska limuzina u pravom smislu...a BMW 5 mi je vise za momka mojih godina...ali samo 530xd nista drugo...kad je ovaj motor iz M5 u pitanju, to su za sad nagadjanja, lepo bi bilo da se izgubi turbo lag, a da li je to istina videcemo kad krenu zvanicni testovi. O ovom novom AMG motoru ne vredi trositi reci, onaj 6,2 atmosferac je kidao, isto tako ce i ovaj...nego ne odgovori mi za BMW-ovo kasnjenje u izbacivanju modela...ili cekas da izadju GC i M1 pa da nastavimo razgovor :-P

Autor DaMir 16 Jun 2011, 11:29

Realno, Mecka je izvukla smesno konja za 5.5 motor, to je ono sto sam i pricao...

Autor NemanjaBB 16 Jun 2011, 11:32

@NemanjaBB

mozda ti tako mislis...ali taj ce motor i pored jakih performansi da bude dugovecan...da ne pricam o onom atmosfercu 6,2...uz redovno odrzavanje tom motoru nema smrti!

Autor DaMir 16 Jun 2011, 11:41

@DaMir
pa i da je tako, zar ti zaista mislis da AMG uzimaju ljudi koji zele da im taj auto traje 10 godina?!?! Zar mislis da je odlika sportskog motora da traje milion kilometara i postize maksimalnu snagu na 5250 obrtaja?!?!? Pa sam si rekao da je petica vise za momka poput tebe, sto se pak slaze sa mojom teorijom o MB i penzosima. Ili pak, da se nadovezem na moju prvu recenicu, razmisljas o kupovini auto od 100.000 evra, koji ce trajati dugo, i poklopiti se sa tvojim karakterom i godinama, tek za nekoliko decenija kad odes u penziju? Pricas o sportskim automobilima, a razmisljas kao moji pretci koji su kupovali gorenje masinu za ves i Ei televizor jednom u zivotu, pa da traje barem 25 godina. Ako hoces da ti traje, za tebe je E200CDI. Ja nikada ne bih kupio sportski auto sa kilavim menjacem, to je sigurno, i kazem, u odnosu na M5, a za one koji zaista vole pravu sportsku voznju (pod tim naravno ne mislim na drag trkanje), E63 je bacanje para. I stojim iza toga. I drugo, ja sam vozio barem jedan M model, i to ne komsijin od jednog do drugog kraja ulice....

Autor toma 16 Jun 2011, 11:54

to sto sam rekao za dugovecnost sam odgovorio nemanji, a ne tebi...mada to stoji, zajebi ti taj auto ako ce motor da ti rikne posle 30-40k km...sto se voznje tice, vozio sam M5 E39 i W211 E55 AMG, nisu od komsije, vec jednog prijatelja...i sigurno nije od jednog do drugog kraja ulice...tako da znam sta pricam...oba su me ostavila bez daha, mada mogu da kazem da je E55 bio dosta brzi ali i stabilniji, jer mi se petica otimala iz ruku...ali to je valjda ta draz M5, vozio sam se jos i u E46 M3 i ML63 AMG i mogu da kazem da mi se vise svidja AMG-ova filozofija nego M.
Kao sto sam gore rekao, ja ne bi uzeo M5 a ni E63...uzeo bi CLS63 i on bi zadovoljio sve moje kriterijume...

Autor DaMir 16 Jun 2011, 12:05

nego ti nikako da odgovoris zasto BMW kasni najmanje po 7-8meseci pa i do godinu i vise za mercedesom kad je izlazak novih modela u pitanju...izasla E klasa, BMW 5 kasni pola godine, izasao sad ML, a oni X5 planiraju tek za godinu-dve, novu sedmicu planiraju godinu posle izlaska S klase, druga generacija CLS-a izasla, a oni prvi GC jos uvek najavljuju...da ne pricam koliko dugo se zadrzala trenutna serija 3 :-P

Autor DaMir 16 Jun 2011, 12:25

@DaMir
Onda mi nije jasno sto nisu ostali verni svojoj ideologiji o atmosfercu i dalje...ovako nit smrdi nit mirise. Daleko od toga da je los i da su mu krajnje perfomanse lose.
Pre 7-8 god sam se vozio u e60 amg....estate, zverka...

Autor NemanjaBB 16 Jun 2011, 12:28

@DaMir
Vidim da sto se tice M/AMG glupo je razgovarati sa tobom. BTW. ja sam vozio M5 E60 (motor koji je za razliku od AMG motora pokupio sve nagrade u svojoj kategoriji, i to vise godina za redom) na Nirburgringu, i to barem 20 krugova.
A za ovo drugo ne znam sta da ti odgovorim. Kazes BMW sa peticom kasni za godinu dana, X5 za ML kasni 2 godine. Ne bih zeleo da te uvredim, ali bih te zamolio da kad me sledeci put nesto pitas, prvo barem na delic sekudne aktiviras sive celije, i dobro razmislis.
Pa sta ti BRE mislis da svi automobili treba da se pojave u istoj godini, u isto vreme. Sad cu ZNALCU jedan da ti kazem nesto. Kod BMW-a i mercedesa jedna generacija traje 7 godina, i novi modeli se ne pojavljuju sa zakasnjenjem od godinu dve u odnosu na konkurenta, vec tacno 7 godina posle izlaska predhodnog modela. E klase izlaze 2002, 2009, sledeca ce 2016,... BMW 5 izlazi 2003, 2010, sledeca ce 2017.
Hmmmm, zasto kazes da 5-ica izlazi godinu dana kasnije od E klase. Po dizajnu bi moglo da se kaze da je E klasa izasla sa zakaslnjenjem od 6 godina u odnosu na 5-icu. Dakle moze se reci da je sadasnja E klasa odgovor na e60, sa zakasnjenjem od 6 godina. Videcemo 2016, kad izadje nova E klasa, kakav ce biti odgovor na F10 peticu:))) Vidis moze se i tako reci. I da znas, zadnji put sam ti odgovorio na takvo glupo pitanje.

Autor toma 16 Jun 2011, 12:56

uuuuuuu izvini profi vozacu sa Nirburgringa, nisam te prepoznao.......jeste bas zbog modernog dizajna vecina ljudi F10 dozivljava kao naslednika E39 hahahahahahahaa...zbog napretka dizajna...aj ne lupaj molim te...E60 je izmislila dizajn za F10 ako cemo realno da pricamo...ali ti ne mozes da budes realan kad je kritikovanje BMW-a u pitanju...za kasnjenje sam rekao jer UVEK bmw pokupi vecinu noviteta od mercedesa, prepakuje ih na svoj nacin i prezentuje u svojim automobilima, sam si napisao, svaki BMW izlazi godinu posle konkurenta iz Mercedesa...ali ne brini...sad ce da izadje nova S klasa...pa ce biti materijala za prepisivanje... :-P
pa nam javi kako ti se svidja ako ne budes zauzet na Nirburgringu :-P

Autor DaMir 16 Jun 2011, 13:09

@Damir
"Vozio" je i RS6 na ringu i konstatovao "da je za pijacu" citiram. Lepo si sve rekao i u ovom i u prošlim komentarima. nova 5-ca je proglašena za "najženski" auto. :) Haha,to sa E klasom ne može da se desi,bogu hvala. :D
Očigledno je da ne zna ni o "običnim" kolima a kamoli AMG-u ili tako nečem. Vidiš da pljuje Lamborghini Aventador a pojma nema o njemu ljakse. Kaže "spor menjač" a ne zna da je brži od onih sa duplim kvačilom. Da ne pričam o tehnologiji,kako je napravljen Aventador. Ali on to ništa ne zna,zna samo da igra Sony i umišlja da je stvarno vozio ta kola sa Sonija.
Što se tiče S klase,pretpostavljam da si mislio na Magic Body Control? :))))

Autor PITBULL™ 16 Jun 2011, 13:23

Zapravo Damir je potpuno u pravu za ukazanu insinuaciju. Opšte je poznato da se moderni automobili razvijaju otprilike od 3 do 6 meseci. E, tako BMW sačeka da MB izbaci model, prvi kupi taj model u salonu, testira ga, otkrije sve vrline i mane i onda poučen iskustvom napravi sopstveni proizvod za cirka 6 meseci??!!!
Eeeee...i ajd kako da ne prokomentarišeš ovakvu notornu budalaštinu???? :))
Neshvatljivo mi je da još ima ljudi koji ne znaju da se automobil razvija najmanje tri godine, čini mi se da je samo Dačija Sandero razvijena u nekom rekordnom roku od nešto više od dve godine. Tehnološke inovacije razvijaju nezavisni sistemi, poput Simensa, Boša ili ZF-a na primer. Automobil mora biti kompletno sastavljen najmanje godinu dana pre prezentacije zarad detaljnih testova. Činjenica je da dolazi do pretakanja tehnologije ali to je krajnje normalno i poželjno. Dakle Folcika je napravila DCT menjač i sad drugi da ga ne razvijaju, jel?? Ili MB napravio tvrdi sklopivi krov a ostali da se pokrivaju platnom?! Hehehe...ali aludirati da se namerno čeka konkurencija da bi im se preuzele ideje je...hahaha...ma nema potrebe komentarisati!

Autor Gagiba 16 Jun 2011, 13:24

@Pitbull
ma Magic Body Control je samo jedna od stvari..znas i sam da novi modeli S klase donose mnostvo tehnickih dodataka i novih sistema, uvek se tu prezentuju...stojim iza svega sto sam gore rekao!

@Gagiba
a ti si pobedio sa komentarom...pa naravno da je potrebno 3-4 godine za izradu modela, ali nije potrebno 3-4 godine da se implementira neka tehnicka inovacija...zato ce BMW imati vremena da vidi kako se fenomenalno odradio novi ML, posto X5 dolazi tek 2013, a da ne pricam o novoj sedmici koja ce da dodje par godina posle S klase...sto se serije 5 tice tu nisu imali mnogo vremena posle izlaska E klase i zato su je uprskali :-P najveca zamerka seriji 5 je ta sto je radjena na skracenoj platformi sedmice, za razliku od E60 koja je imala mnogo bolje vozne karakteristike...jedino sto je po meni mnogo bolje u F10 je enterijer

Autor DaMir 16 Jun 2011, 13:35

@Damir
Jel ti stvarno veruješ u to što pišeš??? :))
Ako veruješ, ništa onda...da ne dužimo, ne bi te ja zadržavo...

Autor Gagiba 16 Jun 2011, 13:47

@Gagiba

istina boli...jbg sta da ti pricam :-P

Autor DaMir 16 Jun 2011, 13:54

DaMire nova sedmica se pojavila pre 2 i po, tri godine. Sobzirom da se nova sedmica trenutno prodaje bolje od S klase, nova S klasa moze da bude samo odgovor na tu sedmicu ako bi tako gledali. Drugo zanimljiv mi je intelektualni sklop mercedesovaca, posto zadnji deo koji sam gore napisao kako je mozda nova E klasa odgovor na E60, bila samo sala sa jakom dozom ironije a na kontu Damirovog lupetanja. Tako da samo neko ko je mnogo naivan (da ne upotrebim tezi izraz) to je mogao protumaciti kao nesto ozbiljno i zatim diskutovati o tome. Cak sam posle mnogo smajlija napisao:"Vidis moze se i tako reci". A ja sam napisao da cu mozda voziti RS6 kad sledeci put odem na Nirburgring, i rekao sam da je totalna glupost sportski karavan, i da moze da bude u odnosu na M5 dobar samo pri odlasku na pijacu, i to zimi po snegu. A jedan re*ard nonstop to izvlaci iz konteksta pokusavajuci nesto da pokaze, ali samo govori o sebi. Sta kazete MagicBodyContrl. Snima put i unapred podesava ogibljenje. Hmmmm, mnogo me podseca na BMW-ov sistem (pre izvesnog vremena sam linkovao video o tome) koji snima put i unapred podsesava parametre motora i stepen prenosa u menjacu. PS. da li MagicBodyControl podesava i intenzitet rasprskavanja toplog vazduha u levu ili desnu stranu, u zavisnosti od toga da li nailazi leva ili desna krivina:))
BMW se koncentrise na motore, menjace, upravljanje, zabavu u voznji. Kad bi sad gledali neke stvari, to sto je mercedes bio prvi, su najcesce bili sistemi koje razvijaju siemens, bosch, zf...pa je samo bilo to da je mercedesu neki sistem u pravom trenutku "dosao" i predstavio ga prvi. Kod BMW-a se govori o stvarima koje su kod automobila esecncijalne i koje je on prvi razvio i prikazao (u odnosu na ostale Nemacke proizvodjace, posto su Japanci mnoge el. sisteme prvi prikazali): prvi posleratni nemacki V12 (mercedes tek posle 4 godine), aktivni volan (mercedes ga jos nema), hedup displej (mercedes ga jos nema), i kad se pogleda BMW je razvio vise sistema koji su vezani za motor, voznju itd. Dok kod mercedesa predjnace sistemi poput rasprskavanja toplog vazduha, zvezdani stakleni krov,...blablablalbalblalab

Autor toma 16 Jun 2011, 13:55

@DaMir
Trenutna X5 izgleda mnogo bolje od novog ML-a,ustvari ne znam ni sta je ono,deluje mi kao neki suv iz Koreje.
Iz Bmw-a uopste ne moraju da zure,Mercedes je sa svojim Korejskim dizajnerom uradio katastrofalnu stvar :D

Autor dusan 16 Jun 2011, 14:03

P.S
O Bmw-u M5 je glupo trositi reci.Ko moze da stavi nekog Amg-a pored M5,svaka mu cast.

Autor dusan 16 Jun 2011, 14:04

Realno,dva prava konkurenta su RS6 i M5,zestoka borba,jaka...

Autor dusan 16 Jun 2011, 14:08

Brutalan je,tek sam danas video ovu vest i moram priznati da sam ocaran,ali pomalo i razocaran,zbog ranijih navoda o njegovoj snazi. Sve u svemu msm da je extra. :)
M.THE MOST POWERFUL LETTER IN THE WORLD.

Autor Godfather 16 Jun 2011, 14:09

@dusan
Potpuno različit pristup performantnim modelima imaju AMG i M. Jedan je penzionerski pristup, drugi je adrenalinski, pa kome šta odgovara... :)

Autor Gagiba 16 Jun 2011, 14:11

A RS taman između... :)))

Autor Gagiba 16 Jun 2011, 14:13

@toma
RS6 se ne pravi samo u karavan verziji ! A valjda često prikazuju karavan radi fore. I ima bolje vreme na ringu od M5,tako da je glupo reći da je za pijacu. Samo neki retard to može da kaže.
Magic body control je mnogo više nego što ti možeš da zamisliš. :) Što se tiče motora,Mercedes je uveo direktno ubrizgavanje još 1954-e. I uvek ima snažnije i bolje (dugotrajnije) motore od konkurencije.

Autor PITBULL™ 16 Jun 2011, 14:14

@ Gagiba
Adrenalin može da se nađe i na 2. način.
Idi lepo na Adu, skači sa bandžija!
Možda si mogao i da iskačeš padobranom iz aviona...
Ili da čekaš naoružanog komšiju pandura u krevetu sa njogovom ženom...
Gde ti je mašta?

Autor Dejan L 16 Jun 2011, 14:16

da ne duzimo vise...ako ovako nastavimo nema kraja...ja volim sva tri premijum proizvodjaca, mercedes malo vise nego ova dva...ali pokusavam da budem realan, nisam sveznalica...dosta znam ali dosta toga i ne znam...ali Boze moj, ko zna, volim masine i trudim se da budem u toku!
Tema je bila M5...ocekivano dobar...ali po meni nedovrsen...svidja mi se sto su V10 zamenili sa V8, ne svidjaju mi se branici...prednji klasicni kao i na svim M modelima, a ovaj zadnji kocka, kocka, kockica stil je jos gori...motor je dobar(jos ako je istina da su potpuno izbacili turbo lag), menjac fenomenalan, mada mi se svidja sto su opciono ubacili xDrive, kad bi kojim slucajem uzimao M5, onda bi sigurno bio sa xDrive-om...videcemo kad izadje novi RS6, pa se uporede sve tri zverke E63 AMG, M5 i RS6 ko ce da bude na vrhu...ovako imamo samo karakteristike na papiru i rasprava moze da traje godinu :-P pozdrav za sve prave fanove automobilizma :-)

Autor DaMir 16 Jun 2011, 14:17

@PITBULL
Tako kažeš za Mercedesove motore?! Ajde, braćala nabroj mi koje je to nagrade osvojio Mercedesov motor i u kojim kategorijama, u recimo proteklih deset godina!! Da ti olakšam, nabroj mi samo jedan motor koji je osvojio neko priznanje....
@DejanL
Ja brate motorcikl koristim za adrenalin a od tog što si nabrojao nisam samo čekao pandura... ;)))

Autor Gagiba 16 Jun 2011, 14:45

@Gagiba
RS6 nesto na Ringu nije bio izmedju :P I to Avant :D Sijao ispred glavnih konkurenata...
Videcemo sledecu zverku RS6,ja cenim da ce opet na stazi pokazati kako i sta treba ;)
Opet ce trebati Avant da se bori sa limuzinama konkurenata...

Autor dusan 16 Jun 2011, 14:47

@Gagiba
Ima ih koliko hoćeš. Ali ja više cenim nagradu kad motor (auto) predje milion + kilometara. To je navjeća i jedina prava nagrada.
I Srećom da E klasa ne osvaja "nagrade" za najženski auto,kao nova serija 5. :)))
E60 nikako nije mogao da dobije tu "nagradu". ;)

Autor PITBULL™ 16 Jun 2011, 15:08

@PITBULL
Cenim snagu tvojih argumenata i ne treba više da se trudiš oko traženja priznanja. Jednostavno, nema ih... :)
A što se tiče žena...nisu one baš sklone stilu koji promovišu traktori, kamioni, kombajni...treba da ih razumeš.
One cene lepotu dizajna, ekskluzivnost, utisak, jednom rečju sve ono što proizvođači kombija i autobusa nemaju... ;)

Autor Gagiba 16 Jun 2011, 15:18

@Gagiba
Mrzi me da tražim. Ima priznanja koliko hoćeš. Za AMG motore,fabričke motore,bezbednost,inovacije itd.
Da ne krećem od početka? :)
Pa prvo direktno ubrizgavanje u serijskom autu 1954-e dok je BMW imao Issetu. :)
Prva samonoseća karoserija,prva bezbedna karoserija sa deformabilnim zonama. Prvi dizel auto. ABS,ASR,ESP,BAS,ABC sistem itd.
Gledao sam negde skoro u nekim novinama koliko ima nagrada i priznanja Mercedes za motore,al nemoš sve popamtiti. :)))
Mnogo ih je. Mada,kažem,ja više cenim auta na delu nego te nagrade. A što se tiče ženskog auta,100% je tako. :)))
Baš je "lep",ženski,hahaha :)))

Autor PITBULL™ 16 Jun 2011, 15:24

@NemanjaBB

https://www.youtube.com/watch?v=3LRQJozbjQ0&feature=youtube_gdata_player

Da, bas je slab. 571 ks, 900nm. Prosecna potrosnja 10,9l. Ubrzanje do 100 za 4,4 sek. A pricamo o automobilu koji je tezak preko 2 tone, i ima svu mogucu opremu i udobnost kojoj tesko ko moze da pridje.

Autor McLaren 16 Jun 2011, 15:27

https://www.youtube.com/watch?v=Y8HN7tGS6VE

Autor opa 16 Jun 2011, 15:28

www.mercedesbenzsls.com/tag/7g-tronic-7-speed-automatic-transmission/

Pogledajte sta su nagrade... :)

Autor McLaren 16 Jun 2011, 15:30

@McLaren
Juče baš išao iza SLS-a belog. Kako je širok i nizak.
Sam izgled govori da se radi o supersportskom automobilu.
A tablica mu je "BG-SLS" :)))
Od nazad mi se najviše svidja.

Autor PITBULL™ 16 Jun 2011, 15:43

@PITBULL
Ne moze Mercedes da ima bolje motore od Bmw-a.Pogotovo ove jace ;)

Autor dusan 16 Jun 2011, 16:09

Prosto neverovatno koliko jedna dorada jako dosadnog automobila napravi drasticnu razliku u pogledu vizuelnog efekta.Izgled je neverovatan,a performanse je suvisno komentarisati.

Autor UROS 88 16 Jun 2011, 16:21

Posto je ovde vladala rasprava o M5 i E63, evo linka o poredjenju istih:
http://www.bmwblog.com/2011/06/16/comparison-2012-bmw-m5-vs-2012-mercedes-benz-e63-amg/ .

Autor Marko 16 Jun 2011, 17:14

Totalno je glupo sto je ova rasprava stigla do ovoliko postova. Pa zna se ko je izmislio sportku limuzinu. M5 je prva sportska limuzina, ostalo su kopije. Ljudi, ovo je totalno savrsenstvo. Jedva cekam testove!

Autor Darko 16 Jun 2011, 17:25

@DaMir 16 Jun 2011, 13:35
Ali, ako tako gledas, onda moze i obrnuto, da bmw prvo izbaci model pa par godina nakon i MB ;)

Autor NemanjaBB 16 Jun 2011, 17:56

@McLaren
Jel to onaj menjac iz Ferrari Californije? :)
@Marko
"The high-rev unit should rocket the M5 to 62 mph in 4.4 seconds and under 4 seconds using BMW’s new Launch Control."
Ovo je nesto novo... :D

Autor loshmi 16 Jun 2011, 17:57

@dusan 16 Jun 2011, 14:03

Koliko god zvucalo smesno, ali mozda im je to i pametan potez...da li znas da Indija i Kina imaju skoro 2 i po milijarde ljudi....;)

Autor NemanjaBB 16 Jun 2011, 18:03

@McLaren " Prosecna potrosnja 10,9l"

STANI ! DA LI STVARNO VERUJES U OVU POTROSNJU ???

KO BI LUD KUPIO OVAJ AUTO I DA GA TERA 110 km/h NA AUTO PUTU...

OVAJ AUTO PO GRADU NE MOZE MANJE OD 25 LITARA DA TROSI, NA AUTOPUTU OKO 170-180 TROSI 15 . . .
KOMSIJA IMA CL500 NOVOG....TOLIKO

Autor NemanjaBB 16 Jun 2011, 18:09

@dusan
Očigledno nemaš pojma. Pogledaj 63 motor,2009-a,2010 proglašen za najbolji performans motor i najbolji motor preko 4 000ccm.
Pogledaj 600 motor iz 2002-e.

https://www.youtube.com/watch?v=wjBjzhORbck

Pogledaj 1:05 ako te mrzi da čekaš.
Ubedljiv spram konkurencije.
Zato ćuti i ne pričaj gluposti. Sadašnji 500 je takodje najjači u klasi. 435 konja. Da ne pominjem 65 AMG.
Tako da,molim te ne lupaj više gluposti,pojma nemaš.

Autor PITBULL™ 16 Jun 2011, 18:16

" The high-rev unit should rocket the
M5 to 62 mph in 4.4 seconds and under 4 seconds using BMW’s new Launch
Control " i ??

Autor NemanjaBB 16 Jun 2011, 18:20

@PIT
A koja je zapremina od tog 500 motora ??

Autor NemanjaBB 16 Jun 2011, 18:21

@NemanjaBB
4,6c

Autor PITBULL™ 16 Jun 2011, 18:25

Aj da odgovorim nekima. Pre svega, neko rece da je ovo totalno bespotrebna rasprava jer je jasno ko je original a ko kopija. Ovo drugo je jasno, a rasprava nije bespotrebna. Vidis ja uvek volim da vidim i pronadjem nesto dobro u ljudima. Zrno dobrote u loshima, zrno lepote u ruznima, a ovde sam da bih pokusao da pronadjem zrno pameti u glu*ima.
@loshmi89
Nisam stigao da procitam, jutros mi je stiglo press materijal (pdf od nekih 20 strana) o M5, pa cu da proverim ono za launch control... ako je tako.....nece biti tesko naci ono zrnce u nekima:)))

Autor toma 16 Jun 2011, 18:39

@PIT
Nisam znao za taj motor...evo sada cu da ga izguglam negde ;)

Autor NemanjaBB 16 Jun 2011, 18:41

Mercedes je taj novi 500 motor predstavio maltene juce, BMW 4.4 od 407ks je od septembra 2007. Ne znam da li sa restilizovanom X6, restilizovanom 7-micom ili 6GC, BMW ce predstaviti novi V8 (koji ce mozda umesto 4.4 imati 4.0L) i koji ce razvijati oko 450 ili 460KS, dakle na prolece.

Autor toma 16 Jun 2011, 18:43

@NemanjaBB
Ne moraš da se mučiš,idi na Mercedesov sajt i izaberi S klasu ili CL-a i idi na tehnički podaci pa ćeš videti.

Autor PITBULL™ 16 Jun 2011, 18:44

@PIT
Daj neki link, ja ne mogu sam da nadjem :)

Autor NemanjaBB 16 Jun 2011, 18:45

@NemanjaBB
Evo brate :)

http://www.worldcarfans.com/110050726065/new-mercedes-engines-46-liter-v8-biturbo-and-35-liter

CL 500 sa tim motorom ide 4,9 do 100 i ima 700nm :)

Autor PITBULL™ 16 Jun 2011, 18:52

ovdje ima kompleksasa.

@toma:
za jaci x6m znam.....i bilo bi dobro kad bmw nebi radio copy and paste svojih masina i modela to jest bilo bi extra kad bi m6 dobio drugu ili jacu masinu , ipak m6 izgleda bolje i zasluzuje najbolje..

potencijal 4.4 motora je enorman i snaga moze gore kao i okretni momenat.
steta sto v10 nije tt ,nebi bilo posteno prema konkurenciji jer bi razavlio sve pred sobom. cudan bmw nema sta.

@pitbul.

dosta izvora navodi da ustvari i nema 560ks , i pogledaj tezinu auta skoro 1950kg ?"!...fat ass car.
neznam kolko je tezak e63 ali ovaj m5 ce ic oko 4sekunde do 100 , neko kaze i viskih 3 , nesto....bice interesantno

Autor HAHE 16 Jun 2011, 19:10

ima bmw i as u rukavu kao i MB sa amg performance package , to je csl verzija , laksa i ojacana.

Autor HAHE 16 Jun 2011, 19:12

Sa Launch Control do 100 za manje od 4 sec!
Moderatori sajta stavite katanac na ovu temu. Nema sta dalje.

Autor toma 16 Jun 2011, 19:23

Mrzi me da citam, je l' se utvrdilo ciji je veći na kraju? Mislim, to je bila poenta ove diskusije zar ne?

Autor Uros Cuore Sportivo 16 Jun 2011, 19:53

Izgurasmo i to nekako na kraju:))

Autor toma 16 Jun 2011, 20:11

Bas zbog ovog "launch control under 4 sec" sam stavio link...
Sigurno BMW, koji je kasnije izbacio model, ne bi dopustio da MB bude brzi ni na papiru.
Oba su sigurno sjajna automobila i u realnom svetu nijanse odlucuju prilikom izbora, a ako su performanse pri vrhu afiniteta, onda je ///M pravi izbor...

I verovatno ima vise od deklarisanih 560 ks, kao sto je to slucaj sa 1 M...

Autor Marko 16 Jun 2011, 20:30

hah ne lupajte, M5 ispod 4 sekunde ne bi ubrzao pa da ima 700 ks a ne sto ima 560 ks i 680 nm. :) Pa G power sa 800 ks ubrzava za 4,25. Nemanja, zaustavi onaj moj video na 0:42. :)

Autor McLaren 16 Jun 2011, 20:44

@UCS
hahaahaha postovanje. :D

Pitbull
Ada ne znaju dechica nista. :)

Autor McLaren 16 Jun 2011, 20:45

citat:"The high-rev unit should rocket the M5 to 62 mph in 4.4 seconds and under 4 seconds using BMW’s new Launch Control"

Autor toma 16 Jun 2011, 21:46

Evo pogledaj te mjesto Mercedesa,Bmw-a i Audija po kvalitetu..:)) Ipak je MERCEDES TATA za sve njih !!!
http://www.autobild.de/artikel/j.d.-power-report-2011-1797674.html
ps.Ka dolje skrolajte pa vidite po klasama,u svaku klasu Mercedes nadmasio Bmw-a i Audija...;)

Autor Proter 16 Jun 2011, 21:57

....vasionski brod ...za amg..

Autor ivan 16 Jun 2011, 22:13

http://www.presretac.com/automobili/car-vs-car/bmw-m5-vs-mercedes-benz-e63-amg-2386.html

Autor ivan 16 Jun 2011, 22:17

x5m/x6m motor:
http://image.eurotuner.com/f/17332438+w750+st0/eurp_0904_05_z+bmw_m+x6_engine_bay.jpg
m5 motor:
http://www.ausmotive.com/images2011/BMW-M5-engine-May11.jpg

inace cuo sam pricu da je 560ks maksimum koji su mogli trenutno da izvuku iz motora a da pritom eliminisu turbo lag. Info kaze da ce biti vise snage u M6 i da ce od marta 2013 nova ultimativna limuzina biti M6GC:)

Autor toma 16 Jun 2011, 22:30

@Proter

Ubio si ove slepce. :D Taman malo da ih edukujes. :)

Autor McLaren 16 Jun 2011, 22:42

A šta je to lanč kontrol?!
Jel to nešto za lansiranje??? ;)

Autor Gagiba 16 Jun 2011, 22:55

hehehe
Proter i McLaren...kako se slični prepoznaju, čudo jedno... :)))

Autor Gagiba 16 Jun 2011, 22:58

@PIT
Hvala na linku, malo sam se pogubio na njihovom sajtu, nesto nece da otvori...sve sam video ;)

@McLaren
Ali ok, samo mi reci iskreno da li ikakve realne sanse postoji da s63 AMG trosi prosecno 11 litara ?????
To ne moze ni B200 turbo :))

@Gagiba
Nisu svi isti, ali dodju s vremena na vreme neke bespilotne letelice(izuzimam McL) ;)

@HAHE
Nadam se toj CSL varijanti..ali ako je tacna info za "lanc kotrol" onda mu nista ne treba ni menjati, sem za profi trke.

Ako je cena da se izbegne turbo rupa bila da ima manje konja na papiru, bez L C da ide za stotinku sporije, ja nemam nista protiv.

@AUTO i svi ostali

HAJDE DA SE LEPO ORGANIZUJE OKUPLJANJE, NEKI OD SLEDECIH VIKENDA ? ;)

Autor NemanjaBB 16 Jun 2011, 23:14

@NemanjeBB
ne sekiraj se za potrosnju koju navodi ovaj deckic za AMG od 11 litara. Posto ako vec gledamo fabricke podatke novi M5 sa prilicno vise konja trosi u proseku 9,9L na 100KM:))

Autor toma 17 Jun 2011, 00:11

@gagiba
evo ti ga launch control:))
https://www.youtube.com/watch?v=fttRPS023uk

Autor toma 17 Jun 2011, 00:11

@PITBULL
NE MOZE MERCEDES da parira BMW-u po motorima pa da je jos toliki.Niti moze da napravi bolju sportsku limuzinu od BMW-a,to M uvek odradi full,imaju oni iskustva sa tim,Mercedes neka se bavi udobnoscu i penzosima... :))) M je M,i Amg ne moze da ih prati,tj M I RS su zestoki protivnici...

Autor dusan 17 Jun 2011, 00:12

@toma
Ma to su mi nebuloze sto se navode, ni jedan od ovih auta sa preko 200 konja ne mogu da trose toliko malo, jer prvo ne mozes tako malo pipkati gas, a drugo ovi auti i nisu za pipkanje gasa, bedak kupiti ovako nesto ili s63 od dve tone i maziti gas ;) onda se uzme s320 cdi i teraj...

Autor NemanjaBB 17 Jun 2011, 00:23

@Gagiba
Launch Control je jednostavno receno sistem koji jedni imaju a drugi nemaju...

Autor toma 17 Jun 2011, 00:25

@toma
Sad si me zabrinuo!!! Kako je moguće da neko nema taj sistem za lansiranje??? Ccccc.....
Ako ja taj neko na koga mislim, verovatno vodi računa da ne ošteti penzionerima leđa naglim ubrzanjima ili razvija najnoviju generaciju duvalica toplog vazduha u predelu vrata, pa nema slobodnih inženjera da razvija mašinske inovacijame...
Kako god bilo, da se ne bavimo time ko šta nema, nego da vidimo ko šta ima ...a biće zanimljivo videti novog M-a kako poleće.... :))

Autor Gagiba 17 Jun 2011, 01:35

@dusan
Pa ne može,pokazao sam ti na primeru da ima jače motore. :)
O kvalitetu i dugovečnosti da ne pričam.

Autor PITBULL™ 17 Jun 2011, 01:36

@PITBULL
Ja ponekad imam utisak da ti još uvek ne možeš da izađeš iz osamdesetih godina prošlog veka. Trzni se malo. BMW već dvadeset godina dominira u proizvodnji agregata. Ne uzima nagrade za najbolje motore samo u kategorijama u kojima nema predstavnika. Na primer ispod 1.6 ili 2.5 u kojima je Folcikin odnosno Audijev petak neprikosnoven. O svemu drugome možemo da polemišemo ali što se agregata tiče tu se svaka diskusija prekida.
Svaka čast čergarima, jesu zaista trajni motori, naročito 200D koji ubrzava do 60km-h za 25 sekundi ali ako malo otvoriš oči i pogledaš oko sebe videćeš gomilu sličnih krševa kako još uvek trapuljaju ovim našim džombama i katakombama.
Ali kad su novi motori u pitanju, tu se zna ko vozi traktor a ko otvara kapiju... ;))

Autor Gagiba 17 Jun 2011, 01:44

i audi RS3 ima neku vrstu Launch Controla, zato i ubrzava do stotke za ispod 4 sec. Jedino sto BMW to ne istice.

Autor toma 17 Jun 2011, 11:35

U ovoj klasi jedino s6 i m5.E klasa je druga prica penzos stil

Autor Audi a4t 17 Jun 2011, 13:31

apsolutno savrsenstvo:
http://f10.5post.com/goodiesforyou/m/m5/f10/production/wallpapers2/14_1920x1200_bmw_f10m.jpg
http://f10.5post.com/goodiesforyou/m/m5/f10/production/wallpapers2/12_1920x1200_bmw_f10m.jpg
http://f10.5post.com/goodiesforyou/m/m5/f10/production/wallpapers2/07_1920x1200_bmw_f10m.jpg
http://f10.5post.com/goodiesforyou/m/m5/f10/production/wallpapers2/11_1920x1200_bmw_f10m.jpg

Autor toma 17 Jun 2011, 17:54

@Audia4t
rs6 i m5 :)
@toma
Najjača je ova poslednja! Čisto da se zna odakle vuče poreklo! :))
Prošla ručica M menjača mi se nije estetski sviđala. Verujem da je ergonomski idealna ali nikako mi nije legala vizuelno. Ova je bar na prvi pogled poprilično usavršena. Bilo bi lepo akati je malo!!! :)))

Autor Gagiba 17 Jun 2011, 18:17

@Gagiba
da u vezi ove zadnje slike. A pazi drugi kako to rade: pored njive, a u daljini kombajn!:)

Autor toma 17 Jun 2011, 19:22

@toma
Zadnja slika odmah na desktop... :)

Autor loshmi 17 Jun 2011, 21:28

znaci dogovorili se svi.
M5 ce bit bolji od mercedesa?
dobro

Autor HAHE 18 Jun 2011, 13:32

M5 je bolje vec neko vreme...jedno 20 god...

Autor NemanjaBB 19 Jun 2011, 20:20

Evo im, neka pokusaju da skinu po neku foru, da nauce neke stvari:
http://img204.imageshack.us/img204/3226/70318387.jpg

Autor toma 19 Jun 2011, 23:20