
Novi BMW serije 6 Cabrio je premijeru imao početkom januara na Salonu u Detroitu (bio je takođe izložen i na Sajmu automobila u Beogradu), a nekoliko meseci kasnije bavarska fabrika je predstavila i "šesticu" u Coupe izdanju.
U početku su u ponudi serije 6 Coupe bile dve verzije, i to BMW 650i Coupe i BMW 640i Coupe, a u međuvremenu je ponuda proširena i dizel verzijom i modelom sa xDrive pogonom na sva četiri točka.


BMW 640d Coupe pokreće 3,0 litarski šestocilindrični dizelaš sa 230 kW/313KS pri 4400 o/min. i 630 Nm obrtnog momenta pri 1500-2500 o/min. Po fabričkim podacima, potrošnja goriva iznosi samo 5,4 litara na 100 km, emisija CO2 je 143 grama po kilometru, ubrzanje od 0-100 km/h traje 5,5 sekundi, dok je najveća brzina 250 km/h.

S druge strane, BMW 650i xDrive Coupe ima 4,4 litarski V8 benzinski motor koji razvija 300 kW/407KS pri 5500-6400 o/min. i 600 Nm pri 1750-4500 o/min. Najveća brzina je 250 km/h, ubrzanje od 0 do 100 km/h traje 4,8 sekunde, a po fabričkim podacima potrošnja goriva iznosi 11,3 l/100 km.
Ivan Mitić - Autoblog.rs
BMW 640d Coupe pokreće 3,0 litarski šestocilindrični dizelaš sa 230 kW/313KS pri 4400 o/min. i 630 Nm obrtnog momenta pri 1500-2500 o/min. Po fabričkim podacima, potrošnja goriva iznosi samo 5,4 litara na 100 km, emisija CO2 je 143 grama po kilometru, ubrzanje od 0-100 km/h traje 5,5 sekundi, dok je najveća brzina 250 km/h.
trenutno nema boljeg D motora..
impresivno ... mada ja u ovoj karoseriji nikako ne mogu da svarim dizel motor (da ne bude zabune, ja vozm dizel jacih performansi)
jedino sto mi se svidja kod ove nove sestice je zadnji kraj...a sto dizela tice...jedan od najboljih na trzistu.
Lepa boja, lep zadnji deo, lepe štopaljke, lepa bočna silueta, lepe proporcije, ali maska i farovi kec ko vrata, dobro 2-
@Nemanja
Ala nasvirase ovaj motor. Grdno su se prevarili ako misle da je bolji od onog Audijevog 4,2 tdi sa 350 ks i mnogo masivnijeg obrtnog momenta. Recimo pogledaj Obrtni kod CLS-a 350 cdi sa jednom turbinom i uporedi sa ovim 640d.
BMW je danas predstavio nekoliko novih motora:
-2.0L TwinPower benzinac, 184ks (520i,x1,x3)
-2.0L TwinTrubo dizel, 218ks
(525d, x1, x3)
-2.0L TwinPower benzinac, 245ks
(x1, x3, 528i)
-3.0L TwinPower dizel 258ks
-3.0L TwinTurbo dizel 313ks
(535d, 640d)
-3.0L atmosferski benzinac 272ks
(530i)
Serija 5 xdrive: 525xd, 530xd, 535xd, 528ix, 530ix, 535ix, 550ix
Kakve masine...
Ovo definitivno nije za srpski asfalt( po Mrkinim "sastojcima")..
@Mc
Bas su ga nasvirali....ali bi on tog CLS-a ostavio za ljubaznu duzinu i u drag trci i na stazi sa ovim motorom.
Pa bolje ide BMW-u u poslednje vreme sa nasviranim motorima, mecki i ne nesto...
Lepo se vidi koliko je lepsi "u prirodi" nego na fotografijama iz studija. Stvarno prelep kupe, skladan i nenapadan.
Sto se tice motora, tu ne treba trositi reci. Zna se ko je u toj oblasti lider. :)
@toma
Taj 2.0d od 218 ce stvarno da ubija, nema boljeg u klasi.
prosla sestica je imala spljosteno dupe, a ova produzeno, zato i izgleda dosta duze i vece...prava krstarica
i neka neko kaze na drugoj slici da su farovi ruzni... ???
Ako je CLS 320 CDI isao 260 km/h sa nekih 220 KS, koliko ce tek ova azdaja ici kada mu se skine blokada + mogao bi i neku chip tuning pasti.
Dobri motori nema sta. Uskoro stize i sa cetvora vrata tako bice jos bolje... :)
500evra chip tuning za model 35d sa 300ks je isao na preko 360ks zavisno od firme i modela. A ima i modela koji mogu lako da se skinu i opet postave i ne ostavljaju "tragove" da je nesto radjeno, tj. nema problema sa garancijom:)
ova boja na gornjim slikama je rubinschwarz i mora se videti uzivo. Jedna od najlepsih boja za automobile. Ali mislim da je individual i da je doplata oko 2000 evra. Inace od septembra kreci i 2.0d u 5GT, a sa M paketom izgleda bas dobro:
http://www.bimmerpost.com/forums/attachment.php?attachmentid=547351&d=1309532122
Za čip bih nekako mogao da odvojim pare ali za auto... :))
Kupe je...ma mnogo dobar, ali zanimljivo je kako na nekim fotkama deluje mnogo atraktivnije i agresivnije od istih tih fotki ali iz drugog ugla.
@Gagiba
pa zar mislis da bi ga izbacili na trziste da ne izgleda mocno kad stanes pored njega?:) Ali vec sam rekao ovi iz marketing odeljenja nemanju pojma. A to ce se najbolje pokazati kad vidimo novu jedinicu uzivo:)
Ovaj auto je jos bolji od prethodnika, samo da ga svi odavde vide uzivo na ulici u voznji i dosta...
Bemka sada ima dizele par god ispred ostalih, mogu da izadju na kraj sa manjim kubikazama...tek od skoro je poceo Audi da prati...
A ovaj bez blokade ide nekih 280 km/h min!