
Dakle, ovo je serijska verzija Volkwagenovog dugo najavljivanog malog automobila up! (u formi koncept vozila prikazan još 2007. godine u Frankfurtu), koji će moći da vide posetioci ovogodišnjeg Salona automobila u Frankfurtu.
Volkswagen će sa prodajom novog mališana u Evropi početi u decembru, a nemački Auto Bild procenjuje da će up! u Nemačkoj koštati oko 9.500 evra.

Toliko će koštati bazna verzija sa 3 vrata (ima mesta za četiri odrasla putnika), s tim što treba reći da će postojati još nekoliko karoserijskih varijanti (varijanta sa pet vrata po ranijim najavama stiže na proleće 2012.).


Osnovna verzija opreme je nazvana "take up!", sledi "move up"
dok je top varijanta "high up!".

VW up! je dugačak 354 cm, širok 164 cm, visok 148 cm, međuosovinsko rastojanje iznosi 242 cm, dok se zapremina prtljažnika kreće od 251 do 951 litra (sa oborenim zadnjim sedištima).

U početku će ponudu motora činiti novi trocilindrični 1,0 litarski benzinac
sa 44 kW/60KS (potrošnja 4,2 l/100 km) i 55 kW/75KS (potrošnja 4,3 l/100 km),
zatim će stići i verzija sa pogonom na CNG i sa 50 kW/68KS, kao i
električni e-up!, čija se proizvodnja očekuje u 2013. godini i koji će raspolagati
sa 60 kW/82KS.


Po
pisanju Auto Bilda, aprila 2012. godine stiže i Seatova varijanta ovog VW-a, i
to kao naslednik nekadašnje Arose, po ceni od oko 8.500 evra.


Takođe u aprilu 2012., i Škoda izbacuje svoju varijantu up!-a, i to takođe po ceni od oko 8.500 evra
Ivan
Mitić – Autoblog.rs
U osnovnoj nema da ima nista - klot ni klima. Nema sanse da ima 251 litara gepek pre ce 150 litara a mozda i manje.
Pise na Netcarshow da je prtljaznik zapremine 251 litre,ali stvarno ne izgleda tako.
Meni je simpa ali cena je kriminalna!
Mozda za 7000, sa klimom naravno...
Za malo vise novca i30, ceed, astra H. Za malo manje od 9500e da ne nabrajam. Auto je lep, ali ali ali ali
Samo nek se zna da je fazon metalne kontrolne table u boji karoserije ukradeno sa fice
neka se zna da je ovo nešto što je renault twingo pokazao još davne 1993 god.dobro jutro WV,ne kasnite mnogo.....
@So so boring nije tacno, takav fazon je imala prva Buba!
http://oldcarandtruckpictures.com/Volkswagen/1961VWBeetleInterior.jpg
http://image.vwtrendsweb.com/f/8878785+w750+st0/0412vwt_06z+1963_Volkswagen_Beetle+Interior.jpg
http://www.interiorsbyshannon.com/large_bug9.jpg
@ hh znao sam da ces povuci bubu, ali u u zadnjih 10 g uveo je Fiat 500 taj fazon, fok recimo new buba nije imala taj fazon :)
Od svih prototipova up-a, ovaj je najružniji. Zadnja svjetla su bezveze. Ne znam gdje su "iskopali"one bočne žmigavce, ja sam mislio da su izbačeni van upotrebe 2004. godine, unutrašnji retrovizor od golfa dvojke. Cijena je prava folkswagenovska - kriminalna, ali će se opet naći naivčine koje će to platiti. Izuzimajući fiat 500, koji je auto bez konkurencije (ipak je on nešto posebno, složio se neko sa mnom ili ne), svi ostali proizvođači imaju u ovoj klasi bolji auto za manje novaca (novi picanto, alto, C1, aygo, 107, twingo, i10, dolazi nova panda...) Naravno, na prvom testu u autobildu, taj auto će trošiti pola litre manje, kočiti tri metra kraće sa 100 km/h, biti malo prostraniji i upravljiviji od konkurencije. Naravno!
@Milan
Upravo tako!
Ovo staklo tj zadnja vrata ce biti vrh kod nezgoda kada popucaju od udara. I ako je ovo cena za evropu kod nas moze da bude najvise 1000 eura jeftinije, opet ce biti preskupo za ono sto ima da ponudi.
Po "jeftinom" izgledu jedini konkurent mu je Twingo, koji je 1000 evra jeftiniji i to sa klimom.
Nisam ocekivao da ce ovoliko da se obrukaju, blizi je onom jadnom modelu VW fox, nego bilo cemu drugom.
simpatican auto, prava gradska zujalica...ali brate preskup...sto je mnogo, mnogo je!
Simpatican auto, narocito izgled zadnjeg dela. Osim cene zamerka i na izgled prednjeg dela koji je suvise "ozbiljan" za ovako mali auto. Meni je Lupo i dalje prelep, koliko jedan VW to moze da bude. Ipak mislim da ce nova Panda da pokupi sav kajmak u toj klasi zajedno sa korejcima.