
Prošle nedelje se pojavila vest da Lancia Flavia (u stvari Chrysler 200 sa Lancia znakom) neće ugledati serijsku proizvodnju. To se međutim odnosi samo na sedan, budući da će se Lancia Flavia Cabrio ipak pojaviti u prodaji.
Fiat će naime definitivnu serijsku verziju Flavije Cabrio predstaviti na predstojećem Salonu automobila u Frankfurtu, zajedno sa ostalim Chryslerovim modelima koji su dobili Lancia oznake (nova Thema i MPV model Voyager).
Flavia Cabrio će kupcima biti ponuđena početkom naredne godine, i to sa četvorocilindričnim 2,4 litarskim benzinskim motorom sa 175KS (u kombinaciji sa šestostepenim automatikom).
Ovaj 4,9 metara dugački kabriolet (međuosovinsko rastojanje iznosi 2,76 metra) ima mesta za četiri putnika, a u opremi će se između ostalog naći i zadnja LED svetla, kožna sedišta, cruise control, ESC....
Podsećanja radi, Flavia Cabrio je prvo predstavljena u martu ove godine na Salonu u Ženevi, a od američkog originala (Chrysler 200 Convertible) se razlikuju pre svega po doteranom prednjem delu sa karakterističnom Lancia maskom.
Lancia će u Frankfurtu izložiti i svoju novu limuzinu koja se bazira na novom Chrysleru 300.

Ova najluksuznija Lancia je nazvana Thema (dužina 5066 mm, širina 1902 mm, visina 1488 mm, međuosovinsko rastojanje 3052 mm), što je ime koje italijanska marka već koristila.


Prodaja nove Theme će u Evropi početi u oktobru ove godine (sa paketima opreme Gold, Platinum i Executive), i to sa samo sa šestocilindričnim motorima. To su 3,6 litarski V6 Pentastar benzinac sa 286KS i 3,0 litarski V6 turbo-dizelaš u verzijama sa 190KS i 239KS.
Menjači u ponudi nove Theme su osmostepeni automatik i petostepeni manuelni.

U opremi nove Theme će moći da se dobiju i dvozonski automatski klima uređaj, navigacioni sistem sa ekranom osetljivim na dodir, adaptivni cruise control, Poltrona Frau koža u enterijeru, sistemi Forward Collision Warning, Blind Spot Detection i Parkview sa kamerom.

I na kraju, Lancia Voyager, još jedan rezultat italijansko-američke veze.

Lancia Voyager (sa tri reda sedišta i za sedam putnika) u gami italijanske marke zamenjuje Phedru, a motori će biti 3,6 litarski V6 Pentastar benzinac sa 287 konja i 2,8 litarski V6 turbo-dizel sa 163KS.

Od menjača će u ponudi biti osmostepeni automatik i šestostepeni manuelni.
Takođe, Lancia Voyager će u opremi između ostalog imati i stakleni panoramski krov, multimedia system sa 30 GB hard drive-om, navigacioni sistem, audio sistem sa devet zvučnika, Parkview rear-view kameru, kao i sistem za obaveštavanje vozača na vozilo u mrtvom uglu.

Ova Lancia je dugačka 521 cm, široka 199 cm, visoka 175 cm, a međuosovinsko rastojanje iznosi 310 cm.
Lancia Voyager će se u evropskim prodajnim salonima naći od oktobra, i to sa tri paketa opreme: Gold, Platinum i Executive.
Ivan Mitić – Autoblog.rs
I posle neko kaze kako Lancia i FIAT napreduju velikim koracima.Videvsi ovo nikako ne verujem u to!Ipak je SAVWRSENI u pravu.
Ja sam prije nekog vremena već napisao... meni je thema /300 više lania nego chrysler! Jedva čekam da se počne prodavati. Teorije o nekoj mercedesovoj platformi nisu tačne, ovo je nova cryslerova platforma i ja se nadam da ćemo na njoj vidjeti nasljednika alfe 166. Želim potpuni uspjeh ovom autu iz sveg srca. Flavia/200 je OK, pogotovo kao cabrio, 200 sedan mi se ne sviđa zbog sekcije oko gornjeg dijela zadnjih vrata, ali pretpostavljam da je on samo prelazni model za nešto novo, Lancia najavljuje novi model u D segementu za 2013, tako da možemo očekivati novu Lanciu, koja će se u US sigurno prodavati kao chrysler. Šta tu ima loše? Nadam se da će neki model na ovoj platformi biti razvijen i za FIAT. Update za punto evo i MITO objavljeni na ovoj stranici su super, pogotovo ona "žabokrečina zelena" boja sa crnim (ili staklenim)krovom na punto evo. ISKRENO SE NADAM DA ĆE FIAT/ALFA/LANCIA konačno da se vrati na pravi put, tamo gdje pripada. To im želim ja kojem su Fiati proželi čitav život, a jedan tamno plavi 132 2000 (tada već šesnaestogodišnjak, čitavo vrijeme u vlasništvu mog sada pokojnog oca) je spasio čitavu moju porodicu 1995. godine za vrijeme "oluje" kretajući se po šumskim putevima oko Dvora na Uni kojim su inače prolazili samo traktori. Motor se pregrijao, ali je ipak nakon 20-ak minuta upalio, bez ikakvih oštećenja na motoru!!! Forza
Thema je mnogo bolja od Thesisa, plus ima normalan 3.0 V6 dizelas za razliku od Thesisa.
Cijena Theme? Zasto sad 5 stepeni rucni mjenjac, zar nemaju barem 6 stepeni rucni mjenjac. U Charger se ugraduje 6 rucna transmisija?!
Kad se malo bolje pogleda, ipak postoji kontinuitet izmedju ove nove Theme i nekadasnjih luksuznih Lancia (Thema, Kappa, Thesis...)
@edo
verovatno su mislili na automatski menjac. 8-brzinnski automatski ide uz V6 benzinac, a 5-brzinac auto ide uz V6 dizela. To dok ne podignu porizvodnju 8-brzinskih menjaca da ih mogu ubacivati u sve modele.
@BOLE Ma znam da trenutno koriste 5 stepenu arhaicnu mjenjacku kutiju od MB, zato sam se o iznenadio kad rece rucni?!
@Milan moracu te razocarati:
http://en.wikipedia.org/wiki/Chrysler_300
Chrysler LX a to je:
http://en.wikipedia.org/wiki/Chrysler_LX_platform
Flavia kabrio je mešavina nekog Mercedesa i Tristaća u savremenoj izvedbi, tj. kao hibrid
Chrysler 300 je radjen u saradnji sa Mercedesom i upravo je to jedan od glavnih razloga zasto je Fiat uopste usao u "americku pricu"...
Juce sam video kod Beogradjanke originalnu Fulviu. Ako ono cudo ima 750 kg svka cast :D Bas lagano izgleda. Ovog novog zombija ala Kadet suza ne priznajem. Bas mi je odvratan, neprimetan,dosadan...
Thema moze da prodje.
Voyager necu ni spominjati, nije vredno...
@hh
stvarno ovo ne volim raditi ali...
Kad već citiraš Wikipediu, onda pročitaj do kraja: LX platforma jeste derivat LH platformne, to je tačno, ali LH platforma nije mercedesova, nego Chryslerova. A elementi ovjesa, odnosno podvozja nisu isti što i platforma (prednje "opružne noge" od W 220 - s klasa i stražnji multilink od E klase W210, puž volana, mjenjač i opcioni 4matic). Takođe, sam Marchione je "kukao" kad je Fiat preuzimao Chrysler da je na razvoj nove-modificirane LX platforme potrošeno previše novaca i da se mora prodati minimum milion jedinica da bi bila rentabilna. Platforma i vješanje (koje u fifth gear-u zovu šasija) nije isti pojam.
Kad su vec kabrioleta izbacili mogli su i sedana pa nek se vrti na tržištu i još bi izbacio na tržište flavia karavan.