
Među Chevrolet modelima na ovogodišnjem Salonu automobila u Frankfurtu biće i Aveo sa 1.3d dizel motorom.
U ponudi će biti dve verzije, i to sa 75KS i 95KS.
1.3d 75KS
- Zapremina: 1.248 kubika
- Snaga: 75KS
- Obrtni moment: 190 Nm
- Najveća brzina: 163 km/h
- Ubrzanje 0-100: 14,3 sec
- Prosečna potrošnja: 3,9 L/100
- Emisija CO2: 99 g/km
1.3d 95KS
- Zapremina: 1.248 kubika
- Snaga: 95KS
- Obrtni moment: 210 Nm
- Najveća brzina: 171 km/h
- Ubrzanje 0-100: 11,7 sec
- Prosečna potrošnja: 4,1 L/100
- Emisija CO2: 108 g/km
Chevrolet će u Frankfurtu između ostalog izložiti i koncept vozila Miray i Colorado Rally, novu generaciju limuzine Malibu, specijalni Chevrolet Corvette Centennial Edition, kao i Camaro u Coupe i Cabrio verzijama.
Prodaja Camara na evropskom tržištu startuje još tokom septembra, a što se cena tiče, Camaro Coupe u Nemačkoj košta 38.990 evra, dok cene za Camaro Cabrio počinju od 43.990 evra.
Ivan
Mitić – Autoblog.rs
Fiatov 1,3 Multijet je to zapravo.
Fijat i Dajevu idu jedan sa drugim, zajedno sa Opelom.
Isti motor (u varijanti sa 75 KS) koji su ispitivali u Zastavinom institutu zbog ugradnje u Classica, pri čemu je nivo spoljne buke bio veći od vrednosti koja je dozvoljena standardom. Ubrzo nakon toga je Institut prestao da postoji, inženjeri su otpušteni, a prostorije su srušene.
Bilo je pregovora da Fiat godišnje proizvodi 100.000 komada 1.3 MultiJet u Kini, a da 10% proizvodnje bude ugrađivano u kineska vozila za EU tržište, ali od toga ništa. Mislim da je bila u pitanju iskopirana toyota Yaris, e sad koja je marka nemam pojma, valjda Great Wall
Da li će moći kod nas da se povrati 1000 eura za ovaj prvi motor u vezi sa ECO FRENDLY povraćajem od drzave pošto ima manje od 100g CO2.
1.3 dizel je preuzet iz Corse za neupucene. Fiat je daleko od ovoga po svemu steta sto ga uporedjujete sa Chevroletom.
Naravno da je iz Fiata, Opel koristi njihove dizel motore od 1,3l, i 1,9l već unazad sigurno 15 godina a mozda i vise i to su dobri motori. Ja u Fiat ducatu imam motor 2,8 jtd ima oko 500 000 km i za sad je jos uvek u dobrom stanju, generalna nije na vidiku a u ford tranzitu 2,5 tdi koji pri tome ima 50ks manje i znatno kraće brzine tj. rasterećeniji je pa sam pravio generalnu na 200 000km i sad na 500 000 ću morati opet. Zaključak: FIAT PRAVI DOBRE DIZELE. Jedino me čudi da ovaj motor od 95 ks u Corsi ima ispod 100 g CO2 i (Eco flex) a ovde preko 100.