
U Srbiji je 1. septembra i zvanično počela prodaja Ria sa 5 vrata (o tome više OVDE), dok će sledeće nedelje na Salonu automobila u Frankfurtu Kia predstaviti i trovratnu verziju ovog modela.
U Kiji navode da je novi Rio dizajniran tako da izražava emocionalnu privlačnost i cilja na napredne i energične stranke.


Peter Schreyer, glavni Kijin dizajner je novog Rija opisao kao "sportskog i elegantnog", dok u unutrašnjosti novi Rio po najavama iz korejske fabrike nudi osećaj kvaliteta koji je karakterističan za veće i pre svega skuplje modele.


Što se palete motora tiče, i trovratni Rio će pokretati benzinci 1.2 sa 85KS i 1.4 sa 109KS, kao i dizelaši 1.1 CRDI sa 75KS i 1.4 CRDi sa 90KS.
Ivan Mitić - Autoblog.rs
Bas lep ali imam neke sitne zamerke. Felne mi se ne svidjaju i ova kontrolna tabla, tacnije njen gornji deo koji podseca vise na neki kombi, npr. VW Transporter. Zanimljiv je komentar novinara iz Auto Build-a da nisu izvalili za sta je zapravo ova kvadratna ostava za sitnice u vidu rupe :D
@toma,
Ne znam, meni lici da moze knap da stane flasa "Voda Voda" od 0,5L :D
Moram da priznam da nikada nisam razumeo ljude koji izaberu trovratu verziju nekog auta koji se ni malo ne razlikuje od one sa petoro vrata. Izgube funkcionalnost i otezan je pristup na zadnju klupu. Mozda to rade da ustede neki euro :)))))
@Predrag
Yugo se nije proizvodio sa petora vrata tako da mu je oprosteno. ;)
@Orlo
Ali ko izabere npr. Astru GTC dobice veoma drugaciji auto u odnosu na verziju sa 5 vrata.Meni je Rio sa 3 vrata dinamicniji.
@milan
Na to sam i mislio. Astra GTC(stara, nova), C4 3V(prva generacija), Reno Megane 3 i mozda jos neki koji se razlikuju to je ok ali oni kod kojih skoro da i nema razlike sa verzijom sa petora vrata ne kontam.
Ona rupica je verovatno fantasticna za kljuceve od stana i mobilni...
Kao usta napunjena sa nekoliko zvakacih guma..
Nekako prenaduvano deluje..
Trovratni Cee'd, odn. Pro Cee'd je daleko atraktivniji od obicnog Cee'da. Trebali su i ovoj Rija malo da naostre. Mada, ko zna kako uzivo izgleda (pa jos u nekoj crnoj boji, sa boljim felnama...), bolje da sacekamo.
Troje vrata je idalan automobil za ljude koji se najčešće sami voze, a uz to su krupnije građe. Lakši pristup, komotniji položaj vozača, kruća školjka. Ali seljaci srpski to ne mogu da shvate.
Inače ove nove Kije teže da postanu dečije igračke.
Zato je politika Hjundaji kompanije da imaju kola i za ozbiljne i za vetropire.