home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Nakon osam godina, Lamborghinijev Gallardo se bliži kraju svoje proizvodnje, a tim povodom je italijanska fabrika za Salon automobila u Frankfurtu pripemila posebno ograničeno izdanje ovog modela.

Ovo je naime Lamborghini Gallardo LP570-4 Super Trofeo Stradale, najsnažniji i najekstremniji serijski Gallardo do sada, koji će biti proizveden u ograničenoj seriji od samo 150 primeraka.


Gallardo LP 570-4 Super Trofeo Stradale je zahvaljujući delovima od ugljeničnih vlakana (uključujući poklopac motora, zadnji spojler...) težak samo 1340 kg (70 kg manje od Gallarda LP 560-4), što znači da LP 570-4 Super Trofeo Stradale ima odnos težina / snaga od 2,35 kg po KS.


Po fabričkim podacima, Gallardo LP570-4 Super Trofeo Stradale od 0 do 100 km/h stiže za 3,4 sekunde, do 200 km/h za 10,4 sekunde, a može do maksimalnih 320 km/h.

Takođe, Gallardo LP570-4 Super Trofeo Stradale je dobio i novu "Rosso Mars" boju (u ponudi će biti i "Grigio Telesto" i "Bianco Monocerus" boje, opciono i sa crnim krovom), mat crni prednji spojler, crne točkove od 19 inča (gume Pirelli P Zero Corsa), zadnji difuzor i retrovizore od ugljeničnih vlakana, crvena kočiona klešta, crno-crveni enterijer (sa alkantarom, detaljima od ugljeničnih vlakana...), kočioni sistem sa diskovima 365 mm napred i 356 mm pozadi (kao opcija će se nuditi i karbon-keramičke kočnice sa diskovima 380 mm napred i 356 mm pozadi), dok 5,2 litarski V10 motor razvija 419 kW/570KS pri 8000 o/min. i 540 Nm obrtnog momenta pri 6500 o/min. (u paru sa robotizovanom šestostepenom e gear transmisijom).

Fabrika navodi da potrošnja u kombinovanom ciklusu iznosi 13,5 litara na 100 km (u gradu 20,4 l/100 km), dok emisija CO2 iznosi 319 grama po km.

Na kraju i podaci o dimezijama: Gallardo LP 570-4 Super Trofeo Stradale je dugačak 4386 mm, širok 1900 mm (bez retrovizora), visok 1165 mm, međuosovinsko rastojanje iznosi 2560 mm, a rezervoar za gorivo je zapremine 90 litara.

Ovde i informacija da je Lamborghjini u Frankfurtu potvrdio da Sesto Elemento concept i definitivno ulazi u proizvodnju, mada treba napomenuti da se radi o ograničenoj seriji od samo 20 komada. 

Cena će iznositi oko 1,9 miliona evra, a 999 kg težak Sesto Elemento pokreće 5,2 litarski V10 motor sa 570KS (ubrzanje do 100 km/h iznosi 2,5 sec). 

Ivan Mitić – Autoblog.rs



čitanja : 3081



Komentari

Pitina ! :)))

Autor PITBULL™ 12 Sep 2011, 18:14

au

Autor mare458 12 Sep 2011, 18:22

Bruka kako dobro izgleda, ali boja me je ostavila bez reci!

Autor Bati 12 Sep 2011, 18:33

Uopste ne izgleda zastarelo...dobro mu lezi ova crvena...

Autor Lucijano 12 Sep 2011, 18:38

Iako obožavam Ferrari, Lambo me sve više oduševljava, Siesto Elemento me raspamećuje

Autor Dejan L 12 Sep 2011, 18:41

Da su dogurali do 600ks...
Pa ovaj ima isto ubrzanje kao i LP570 Superleggera? I tu je negdje max. brzina...

Autor hh 12 Sep 2011, 18:47

kako je savrsen!

Autor NemanjaBB 12 Sep 2011, 19:22

Kako mu lepo stoji crvena boja,auuu.... Takodje, ss auto bez krila pozadi, ko selo bez crkve. :D

Autor Uros Cuore Sportivo 12 Sep 2011, 19:23

Gallardo ce uvek biti moderan,i za 100 godina.Ova crvena mu odlicno stoji.

Autor milan 12 Sep 2011, 20:50

perfektan je...stvarno su ga extra odradili :-)

Autor DaMir 13 Sep 2011, 08:32