
Hyundai je prošlog meseca zvanično najavio da će nova generacija njihovog modela i30 (od 2007. godine samo u Evropi je prodato više od 360.000 komada sada već starog modela) imati svetsku premijeru na Salonu automobila u Frankfurtu.
Novi i30 će evropskim kupcima biti dostupan od prvog kvartala sledeće godine, i to sa četiri motora.
To su tri benzinca i jedan dizelaš, sa rasponom snage od 90KS do 135KS (od menjača u ponudi će biti šestostepeni manuelni i šestostepeni automatik). Izdvajaju se 1.6 dizelaš sa 128KS pri 4000 o/min. (ubrzanje od 0-100 km/h iznosi 10,9 sec, maksimalna brzina 197 km/h), kao i 1.6 GDI benzinac sa 135KS i 164 Nm obrtnog momenta.


U avgustu 2012. paletu će dopuniti i i30 u karavan izdanju, a tokom 2013. bi trebalo da se pojavi i trovratni model.

I novi i30 je razvijen u Hyundai Motor Europe Technical Centru u Riselshajmu u Nemačkoj, a u korejskoj kompaniji ističu atraktivniji dizajn, inspirisan većim modelom i40.


Takođe, enterijer će odlikovati veća prostranost, unapređena ergonomija i kvalitetniji materijali.

i30 će biti predstavljen pod novim sloganom korejskog brenda "New Thinking. New Possibilities", a proizvodnja će se odvijati u fabrici Nosovice u Češkoj.
Ivan Mitić – Autoblog.rs





Zameram mu samo sto toliko lici na Pezo 308 napred. Nemam predstavu da gledam u Hjundaija. Mozda su to upravo zeleli...
Izgleda da ce imati dve verzije sa razlicitim izgledom prednje maske - grila tacnije. Stvarno je extra definitvno je lepsi od ovg aktuelnog modela koji zamenjuje koji mi se i nije nesto svidjao lepsa je bila Kia Ceed.
Auto izgleda veoma dobro. Ako se bude vozio bar kao prethodnik, a sigurno ce biti bolji, eto razloga za veselje i brigu konkurencije. Ljudi u Hyundaiju su sigurno odahnuli kada su videli kako izgleda novi Civic.
Čak se i meni dopada :))
Još da ima pocinkovanu limariju i neko turbo benzinsko motorče, ihh :))
Ima relativno velike staklene površine i visoku liniju krova, zbog čega će verovatno biti prostran i pregledan kao sadašnji model.
A3, C4, novi i30, 308 i Leon mi se vizuelno najviše dopadaju u C segmentu, s tim što je C4 unutra tesan.
Ovaj, kao ni prethodnik, zapravo kao cela korejska gama nema apsolutno nikakav vizuelni identitet. Dzabe im i bivsi nemacki dizajneri kada prilikom svakog redizajna kompletnu menjaju imidz automobila, prateci kratke pomodarske brzoprolazne trendove.
Za novim Civicom cete s eokretati sledecih 5 godina na ulici, a za ovakvim spodobama cak ni prvi put kada ga vidite.
@krle
Slažem se sa prvim delog tvog komentara. Dobro zapažanje ;)
Sa drugim već ne ;)
@rasa
Duzina 4300 mm
Sirina 1780 mm
Visina 1470 mm
Prtljaznik 378 litara
@krle
Joj što moj drugar ima lepog nemačkog ovčara. Okreću se svi za njim. To onda sigurno znači da je bolji od Sivika.
@ milan
hvala Milane, napokon da saznam a na netu nema. Pretpostavljam da je i medjuosovinsko bar isto i da je klirens bar 160mm, jer to zeza mk1.
Meni je lepša prednja maska na prvom, nego na ovom plavom.
A mislim i da če 1,6 GDI da bude pun pogodak za ovakva kola.
@ krle
ja priznajem da se i dan danas okrecem za golfom
ali samo prve generacije, i ponekad druge koga sam i sam tero.
Inace, meni se sve skupa bas i ne svidja zadnji kraj i stopaljke novog i30, ali ni bok. Ali zatoje unutra futura.
Inace poredjenje sa sivikom je velika pohvala hyundi.
Pise hyund al pise i mile.
Evo imate na sajtu VRELEGUME.RS galeriju slika sa sajma, ipak se radi o masci bez hrom detalja, znači maska je u boji kao kod ovog bakarnog.
Zvezda salona je Evoque, stvarno lepo izgleda
Redizajn prosle generacije nije bio los kad se uzme u obzir cijena i sta se sve dobija za to, mozda i najbolja ponuda ulozeno dobijeno. Jer za manje para ne mozes kupiti bolji automobil.
@ Dakara
to je i moja kalkulacija, pa se nadam da novi nece odmah po novoj godini smeniti sadasnji. Idealno bi bilo da prodaju i naravno proizvodnju sadasnjeg nastave jos godinu dve kao sto radi opel. Prosto novi ni pod razno nece na pocetku kostati manje od 13000 iako sa sigurno brdo opreme.