
Mazda CX-5 doživela je svetsku premijeru na Salonu automobila u Frankfurtu 2011 i predstavlja prvi automobil iz Mazdine nove generacije proizvoda koji u sebi sadrži celokupnu Mazdinu revolucionarnu tehnologiju SKYACTIV i novu dizajnersku temu KODO – duša pokreta.
Mazda CX-5 uzdiže element zabave u vožnji – zaštitni znak svih Mazdinih automobila - na sasvim nov nivo. Automobil će na ostalim tržištima biti predstavljen početkom 2012.


Baziran na SKYACTIV tehnologiji koja uključuje najnovije Mazdine benzinske i dizel motore, ručne i automatske mjenjače, karoseriju i šasiju, CX-5 objedinjuje precizno upravljanje i visoku udobnost sa izuzetnim ekološkim i sigurnosnim karakteristikama.



Mazda CX-5 biće dostupna kupcima sa prednjim pogonom i pogonom na sva četiri točka, sa benzinskim motorom snage 160 KS i dizel-motorom od 175 KS, u kombinaciji sa šestostepenim menjačem ili kompaktnim automatskim menjačem.


Oba motora imaju revolucionarni razmer kompresije od 14:1 za postizanje optimalne efikasnosti.
Fejslift Mazde3
Uz CX-5, na Mazdinom štandu u Frankfurtu predstavljena je i obnovljena Mazda3, koja sada ima još nižu emisiju CO2, sportskiju i stabilniju voznu dinamiku i osveženi dizajn enterijera i eksterijera. Pri upravljanju, kočenju i ubrzanju, Mazda3 sada reaguje još direktnije i kontrolisanije.

Uz poboljšanu aerodinamiku, kod Mazde3 je sada smanjena i emisija izduvnih gasova za nekoliko procenata. Ponuda motora kreće se od dizel-motora snage 116, 150 i 185 KS i benzinaca od 105, 151 i 260 KS kod Mazde3 MPS.

Kod enterijera, kupcima sada na raspolaganju stoji veći izbor boja, manje buke u kabini i nova, ergonomska rešenja.
Salon automobila u Frankfurtu biće otvoren za javnost od 15. do 25. septembra 2011.
Mazda PR
nisam neki ljubitelj mazde, ali cinjenica je da su dosta dobri u zadnje vreme...bas su napredovali...dodajem ovaj CX-5 na listu mazdi koje bi kupio, pored mazde 6 i CX-7 :-) bice ovo sigurno dobar auto...samo da ne preteraju sa cenom
Usper joj je pozadina, napred mi je malo bezveze.
Samo postoji jedan veliki problem kod svih entry level japanaca, a to je da dolaze sa puno opreme zbog transportnih troskova, i cena je u pocetku uvek visa od konkurencije.
ALi da ne bih pricao napamet, evo lupicu odmah i cene:
2WD najslabiji benzinac ce da kosta oko 16000 evra, najjaci dizel 4WD 30K evra.
@ krle
Ma kakvi 16,000€?
Pa KIA sportage je 17.500€, Mitsubishi ASX je 19,000€ a ovo je Mazda
Bas zbog toga sto u startu dolazi sa jako puno opreme a najnoviji je model sigurno nece biti manje od 20 000 pocetni model 4x2.