home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Ako o nekom brendu u poslednje vreme nema baš previše vesti onda je to definitivno Mitsubishi. Tu pomalo neugodnu tišinu Mitsubishi je prekinuo najavom novog benzinskog agregata koji će javnosti biti predstavljen sledećeg meseca.

Nova generacija 1,8 litarskog benzinca sada je opremljena novijim sistemom varijabilnog upravljanja ventilima i stop/start sistemom koji Mitsubishi zove Auto Stop & Go. Četvorocilindrični benzinac kodnog imena 4J10 će prvo pokretati modele namenjene domaćem tržištu, a kasnije će se pojaviti i u automobilima poput crossovera ASX (u Japanu RVR) i u obe verzije Lancera koje ovaj japanski brend nudi na ostalim tržištima.

Najveća novina koju ovaj agregat donosi jeste poslednja verzija Mitsubishijevog MIVEC sistema koji kontinuirano upravlja podizanjem usisnih ventila, te vremenskim intervalom u kome su oni otvoreni.  

Kada se tome doda i novi Auto Stop & Go koji je od sada prilagođen radu i sa CVT menjačima dolazimo do smanjenja potrošnje goriva od 12% za koliko je novi 1,8 litarski benzinac sa 139KS i 172 Nm obrtnog momenta štedljiviji od motora koji zamenjuje.

Izvor : Automotoportal.hr

Foto : Mitsubishi



čitanja : 1035



Komentari

Sve to je čista smejurija u odnosu na 1,8 TSI...

Žao mi je Japanaca, a naročito Mitsubishija, pukli su totalno.

Međutim, niko ni Evropljane nije žalio kada su ih Japanci, a kasnije i Korejanci, zgazili u eletronskoj industriji...

U autoindustiji je obrnuto.

Autor Nebojša 22 Okt 2011, 01:12

@ Nebojsa

Da ne bese cunamija Japanci bi i dalje imali najveceg svetskog proizvodjaca automobila - Toyotu. Automobil nije samo motor, a i da jeste, nekome nisu samo vazne KS, nego i izdrzljivost, a tu su kosooka braca broj 1. :D

Autor Djordje 22 Okt 2011, 12:32

@Djordje a opet nije ni samo izdrzljivost. To sto je Toyota bila najveci svjetski proizvodjac ne znaci da je dobra/najbolja.

Autor hh 22 Okt 2011, 13:24

@ hh
Daleko od toga naravno, ali nesto ipak znaci. Po meni, to je neka uravnotezenost svih onih parametara na koje vozaci obracaju paznju. Mislim da konkretno Toyota ni u cemu nije najbolja, sem bas po toj uravnotezenosti uz jedan (i dalje) solidan kvalitet. Ima i brzih, i lepsih, i udobnijih itd., ali niko nije tako kompletan. Uostalom, moj argument o tome da je bila najveci (a kako vidim bice mozda i opet) proizvodjac, bio je zato sto mislim da ne moze da se kaže da je japanska auto industrija bas "pukla" u odnosu na evropsku.

Autor Djordje 22 Okt 2011, 16:26