
Honda je objavila nove informacije o Civicu modelske godine 2012.
U poređenju sa prethodnim modelom, automobil je 10 mm širi i 20 mm niži. To daje vozilu agresivniji stav koji se može povećati sa 16 ili 17-inčnim aluminijumskim točkovima. Kabina je opremljena "soft touch" plastikom, redizajniranim upravljačem i ekranom osetljivim na dodir (tzv. infotainment sistem). Ostale karakteristike uključuju Bluetooth, dodatne zvučne izolacione materijale i prtljažnik zapremine od 401 litra.



Nova generacija Civica će biti ponuđena isključivo kao model sa 5-vrata. Posebno je zanimljiv, kao i obično, zadnji deo. Nova izbočina na zadnjem delu deluje kao spojler, ali je zapravo deo zadnjeg stop svetla. Možemo slobodno reći da se radi o jedinstvenom Hondinom dizajnu koji će verovatno izazvati "ili ga voliš ili ga mrziš" reakciju.

Ispod haube, dostupna su tri motora. 1,4 litarski i-VTEC koji razvija 100KS (73 kW) i 127 Nm obrtnog momenta. Ubrzanje od 0-100 km/h traje 13,4 sek., a može do 187 km/h. Prosek potrošnje goriva je 5,4 l/100 km, a emisija CO2 iznosi 129 g/km.
Za zahtevnije ljubitelje benzinskih motora, tu je 1,8 litarski i-VTEC koji razvija 142KS (104 kW) i 174 Nm obrtnog momenta. To omogućuje ubrzanje od 0-100 km/h za 9,1 sek. i postizanje najveće brzine od 215 km/h. Prosečna potrošnja je 5,8 l/100 km, a emisija CO2 iznosi 137 g/km.
Na kraju, tu je i 2,2 litarski i-DTEC dizel sa 150KS (110 kW) i 350 Nm obrtnog momenta. Sa ovim motorom, ubrzanje do 100 km/h traje 8,5 sek., a najveća brzina je 217 km/h. Uprkos tome što je najbrži, auto troši svega 4,2 l/100 km i emituje 110 g/km.
Izvor : Presretac.com
Foto : Honda
Postoje modeli koji nikada ne legnu na oko, a ovo je jedan od njih.
Civic u Americi već najavljuje redizajn, A KAKO I NE BI
Sreco moja, hvala ti sto postojis i sto te "neko" ne razume, jer je to dokaz da si jedinstvena.. Oni i dalje brkaju loncice i mesaju dragu Hondu u Evropi i USA..
Honda je sa novim Civic-om po ko zna koji put pokazala hrabrost koja je za divljenje..
1.8 motor i mirna Backa i predsravlja optimalni izbor..
1.4 je za nezahtevnije kupce po pitanju performansi.. Za vozace sa mirnijom nogom..
2.2d je zver.. Auto leti sa tim motorom..
Sledece godine se najavljuje mogucnost izbacivanja 1.6 diesel motora..
Steta ako je svetska kriza uzrok da se ne izbaci model sa troje vrata( mada je i to promenljivo)..
Model limuzina( za Evropu), isto tako nazalost ima istu sudbinu..
Ajde Civic, dolazi sto brze pa da se uziva!
@ Panchev9
Ne brini! I evropski će da ide na redizajn koliko sledeće godine, vidi na šta ovo liči. I nisam ja retard da ne znam razliku između ovog i američkog.
@ Panchev9
Tako malo pruža, a mnogo traži. Izbor motora, paketa opreme, karoserijskih izvedbi je povoljniji čak i kod Lade.
Ne znam čime ova Honda privlači svoje kupce? Trajnošću? Koliko njih (kupaca Honde) vozi svog ljubimca do iznemoglosti? Ko to danas (normalan) uopšte radi?
Da li je sportskija astra G 1.7 DTI ili ovaj sportski civic 1.4, pitanje je sad
Vala baš je ružan. Šteta, odličan je auto, vozio sam sa 2.2 motorom, jes da je nezgodan za registraciu kod nas ali je vrhunski.