home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Nakon standardne hatchback verzije sa 5 vrata, karavanskog Sports Tourera i trovratne GTC varijante, Opel će ponudu nove Astre dopuniti i sportskom Astrom OPC.

U Vauxhall izdanju (britanska filijala General Motorsa) auto će nositi naziv Astra VXR, dok će se u ostatku Evrope prodavati kao Astra OPC. 

Prodaja će startovati na leto 2012. godine (cena još nije poznata), a pod haubom ove Astre sa prednjim pogonom je 2,0 litarski turbo četvorocilindrični benzinac sa 206 kW/280KS i 400 Nm obrtnog momenta, u paru sa šestostepenim manuelnim menjačem.

Nova Astra OPC može do 250 km/h, dok se podatak o ubrzanje od 0-100 km/h u vesti ne navodi.


Astra OPC / VXR ima atraktivniji, još mišićaviji izgled, a ističe se drugačijim branicima, pragovima, zadnjim krovnim spojlerom, izduvnim cevima i velikim točkovima od 20 inča. U paketu su i sportski podešeno ogibljenje, Brembo kočnice i modifikovana unutrašnjost (sportska sedišta sa utisnutim OPC logom, volan sa zaravnjenim donjim delom i OPC logom...).  

Ivan Mitić – Autoblog.rs

U nastavku pročitajte i PR saopštenje uvoznika Opela za Srbiju

Nova Opel Astra GTC dobija na oštrini: Krunisana slava novog kompaktnog kupea u sportskom stilu pojaviće se na leto 2012. godine u obličju visoko-performantne OPC (Opel Performance Center) varijante.

Astru OPC pokreće benzinski, dvolitarski Turbo motor sa direktnim ubrizgavanjem. Brojčani izraz performansi: 206 kW/280 KS i maksimalan obrtni momenat od 400 Nm. Ovaj generator snage daje mogućnost Astri OPC da postigne najveću brzinu od 250 km/h. Nikad ranije Astra nije bila tako brza.

Čitava šasija sportskog automobila izvedena je tako da isporučuje snagu bez kompromisa. U skladu sa najboljom OPC tradicijom, automobil je detaljno ispitan i usavršen na severnoj petlji piste Nirnburgring u Nemačkoj, pod nadzorom ambasadora Opel brenda, Joachim ("Jockel") Winkelhock. Naročito je usredsređena na bočnu dinamiku i vrhunsko upravljanje. Tehnološki napredno prednje HiPerStrut (visoko-performantni amortizer) vešanje  Astre GTC postavlja temelje u tom pogledu. Pored HiPerStrut svojstva, OPC takođe ostvaruje sve prednosti potpuno prilagodljivog FlexRide sistema kontrole šasije. FlexRide šasija dopušta vozaču da izoštri karakterističnu liniju amortizera,upravljanje i odgovor pedale gasa. To se može postići dodirom na “Sport” i “OPC” tastere. Međutim, model OPC pravi još jedan bitan korak unapred. Izveden je sa diferencijalom za ograničeno proklizavanje na prednjoj osovini. Ovim OPC dobija veću stabilnost i bolje rukovanje, na primer, njime auto dobija bolje naleganje pri izlasku iz krivina pri velikoj brzini – čak i u vlažnim uslovima.

Ekskluzivna karoserija Astre GTC OPC izraz je čiste strasti za moć i brzinu. Astra GTC sa svojim svojstvima kao kod trkačkog automobila predstavlja do sada najemocionalniji izraz Opelovog dizajnerskog jezika, međutim, sa svojom OPC verzijom, ona pokazuje svoje mišiće. OPC dobija dodatne sportske crte pomoću seta naročito oblikovanih prednjih i zadnjih branika, bočne oplate, aerodinamičkog krovnog spojlera i dve izduvne cevi trapezoidnog oblika. U unutrašnjosti kompaktni sportski automobil poseduje performantna sedišta, ravan OPC sportski kožni upravljač i posebne instrumente.

OPC: Performanse i čista strast

Opel Performance Center (OPC), koji je odgovoran za sportski akcent na Opelovim modelima od 1999. godine, predstavlja odlučujući element  u vrednosnom profilu brenda. On oličava visok stepen emocionalnosti i i strasti za upadljiv dizajn, tehnologiju najviše klase i izvanrednu voznu dinamiku. Vozila se oznakom “OPC” u nazivu modela zauzimaju položaj emocionalnih predvodnika u liniji modela. Simboliyuje strast prema automobilima, uživanje u vožnji i ljubav prema motornim sportovima. 

Trenutno prisutni OPC modeli uključuju Corsu 141 kW/192 KS (154 kW/210 ks kao Nürburgring -izdanje) kao i Insigniju OPC, koja je na raspolaganju sa četvora ili petora vrata, u verzijama sedan i Sports Tourer. 2.8-litarski V6 turbo benzinski motor (239 kW/325 KS) najsnažniji je Opelov proizvodni motor ikad. Kod “Unlimited” verzije Insignije OPC maksimalna brzina dostiže 270 km/h (zavisno od karoserije i motora).



čitanja : 3010



Komentari

FUL!

Autor Uros Cuore Sportivo 04 Nov 2011, 11:27

tockovi 20' ? ahahahahahha
Bice fin pogled iz nje... na meganov auspuh!

Autor Trophy 04 Nov 2011, 11:31

Savršenstvo bez mane!

Autor začvo;) 04 Nov 2011, 11:32

Lepotica.

Autor PITBULL™ 04 Nov 2011, 11:34

Opasnooo!!!

Autor milan 04 Nov 2011, 11:44

Na tablici pise "DESI CRVENI" (DE5I RED) :)

Autor zli 04 Nov 2011, 12:59

Mene interesuje da li su našli način da tu snagu prenesu na asfalt, na prošloj nisu ni 240ks mogli da ukrote.

A izgleda dobro, nema priče!

Autor Djordje 04 Nov 2011, 15:04

Sada mi je jasno zasto su odradili lepo zadnji kraj...da bi ovi sto voze RS, GTI, ST, MPS imali cemu da se dive. :))))
Svi govore da je njegovo prednje oslanjanje HiPerStrut extra tako da ovi sa obicnim McPherson mogu da tuguju i prisecaju se dana kada su bili benchmark za klasu ;)))
Sala na stranu svidja mi se to sto su ostlai verni koncptu GTC Paris i sto bas lepo izgleda.

Autor Orlo 04 Nov 2011, 15:07

@zli
Greska, desired znaci zeljen, pozeljan na engleskom, to pise na tablici ;)
Inace, prelep auto

Autor STrider 04 Nov 2011, 15:19

Autor Trophy 04 Nov 2011, 11:31
potpisujem..

Autor NemanjaBB 05 Nov 2011, 01:40

OPC modeli su uvek bili najbolji u svojoj klasi, pogledajte na youtube najjace fokusove modele, golfove i ostale u toj klasi koji jednostavno na trkackoj stazi nisu mogli da pridju astri H OPC. Nova generacija je najbolja do sada i mogu tek da zamislim kakva ce biti sledeca tek!!! Sve pohvale!

Autor Nemanjakv 17 Jan 2012, 23:16