
O tome da u rumunskoj Daciji pripremaju i MPV model se priča se već godinama, a sada je zvanično saopšteno da će njegova premijera biti održana u martu naredne godine, na Salonu automobila u Ženevi.
Međutim, nova Dacia Lodgy je pretpremijeru imala već danas u Parizu, na prezentaciji trkačke verzije Dacia Lodgy Glace, koja će učestvovati na takmičenju 2011/2012 Andros Trophy.



Andros Trophy startuje 3. decembra, a jedan od vozača biće ponovo i slavni Alen Prost.




Slike i podaci o serijskoj verziji Dacije Lodgy tek slede, a evo i prvih detalja o trkačkom modelu Lodgy Glace:
Dacia Lodgy Glace |
|
Dužina (mm) |
4001 |
Širina (mm) |
1900 |
Visina (mm) |
- |
Međuosovinsko rastojanje (mm) |
2500 |
Težina (Kg) |
950 |
Zapremina (cc) |
2987 |
Snaga (KS/rpm) |
355 / 7500 |
Obrtni moment (Nm/rpm) |
360 / 5500 |
Najveća brzina (Km/h) |
- |
Ubrzanje 0-100Km/h (s) |
- |
Potrošnja goriva (l/100 km) |
- |
Ivan Mitić – Autoblog.rs
Tako se to radi. Dok Pezo i Citroen pricaju-Reno radi. Pojesce nas komsije, nije da nisu zasluzili. Mene moj Logan vec 5 godina sluzi bez greske (i skoro pa ikakvog paralelnog odrzavanja vrednog pomena usled ekonomske situacije :). Bice ovo prvi low cost MPV ako me secanje ne vara. Da li je lep, to je diskutabilno ali da je originalan-jeste.
A nas kragujevacki MPV ni u vidu skice iako mu drzim palceve...
P.S. Da li on to ima dve bravice pozadi na gepeku il' mi se cini samo?!? :D
Nešto ovde smrdi, Sandero je duži, ali ajde realno ni Fiat Idea nije duža pa je MPV.
Ako je sudeći po dužini zadnjeg dela, koji je veći nego kod Sandera, koliko je onda kabina smanjena?
Ovo je samo trodelni poklopac od poliestera, koji samo delom liči na original.
Još samo da mu stave štedljive Mišelinke... Da uštede energiju i o,1 lit na 100km...
To je najvažnije za sportski auto... I "original" poklopac i biće nešto od njega :D.
Valjda njihovi inženjeri ne slušaju priučene majstore pa zato "ne znaju" da naprave kola,oprostite im... :D