home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

O tome da Volkswagen priprema i (pro)terensku verziju Passata Variant se priča već duže vreme, pa se pre početka ovogodišnjeg Salona automobila u Frankfurtu pojavila i nezvanična informacija da će CrossPassat debitovati upravo u Frankfurtu.

To se tada ipak nije desilo, ali je danas i zvanično potvrđeno da će premijera biti održana na Salonu u Tokiju (od 3. do 11. decembra). Takođe, ime ovog modela neće biti CrossPassat, već Passat Alltrack.

Kao i kod sličnih modela (Audi A4/A6 Allroad, Subaru Outback, Volvo XC70, Saab 9-3X, Peugeot 508 RXH), i Passat Alltrack je napravljen na karavanskoj verziji, a dobio je veći klirens (+ 30 mm), nešto atraktivniji spoljašnji izgled (robusniji branici, zaštitni elementi, alu točkovi, krovni nosači) i bogatiju opremu.

U ponudi motora će biti 2.0 TDI dizelaši sa 140KS i 170KS, kao i benzinci 1.8 TSI sa 160KS i 2.0 TSI sa 210 konja.

Verzije sa 2.0 TSI benzincem i 2.0 TDI od 170KS imaju serijski 4Motion pogon na sva četiri točka, varijanta sa 1.8 TSI benzincem samo prednji pogon, dok model sa 2.0 TDI dizelašem od 140KS standardno dolazi sa prednjim pogonom ali će biti moguća doplata i za 4x4 pogon.

Passat Alltrack (dužina 477 cm, širina 182 cm, zapremina prtljažnika od 603 litara do 1.731 litar) će kupcima biti dostupan početkom sledeće godine, a cene u Nemačkoj će startovati od oko 33.000 evra.   

Ivan Mitić – Autoblog.rs

VW Passat Alltrack – Motori

Motor

2.0 TDI

2.0 TDI

1.8 TSI

2.0 TSI

 

 

 

 

 

Zapremina

1968 ccm

1968 ccm

1798 ccm

1984 ccm

Snaga

140KS pri 4200/min.

170KS pri 4200/min.

160KS pri 5000 - 6200/min.

210KS pri 5300 - 6200/min.

Obrtni moment

320 Nm pri 1750 - 2500/min

350 Nm pri 1750 - 2500/min.

250 Nm pri 1500 - 4500/min.

280 Nm pri 1700 - 5200/min.

Potrošnja

4,6 l/100 km

5,3 l/100 km

6,9 l/100 km

7,9 l/100 km

CO2 emisija

120 g/km

139 g/km

160 g/km

183 g/km

Pogon

prednji/opcija 4x4

serijski 4x4

prednji

serijski 4x4

Menjač

6-stepeni

6-stepeni DSG serijski

6-stepeni

6-stepeni DSG serijski

 



čitanja : 2676



Komentari

Ružno ime. Nešto mi je "tanak" u odnosu na Allroad. Kao izmedju Allroad i karavan verzije. Manje plastike ima spolja. Bolje da su ga nazvali allroad,iovako svi znaju da njega kopira,a i sve je to Folcika (što kaže Gagiba). :)

Autor PITBULL™ 23 Nov 2011, 13:20

Superb scout je lepši

Autor Dejan L 23 Nov 2011, 17:09

Ma ja bi superb uzeo prije passata. Za razliku u cijeni nabijes je opremom i kakav passat. 5000 eura razlike...

Autor hh 23 Nov 2011, 17:53

Koja je onda svrha Alltrack-a bez pogona 4x4 pogotovu kod slabijih verzija...mislim realno je onda kupiti obican i cao, ovako samo sminku debelo platis ali uvek za svaku robu ima kupaca...

Autor Orlo 23 Nov 2011, 18:27