
O tome da Volkswagen priprema i (pro)terensku verziju Passata Variant se priča već duže vreme, pa se pre početka ovogodišnjeg Salona automobila u Frankfurtu pojavila i nezvanična informacija da će CrossPassat debitovati upravo u Frankfurtu.
To se tada ipak nije desilo, ali je danas i zvanično potvrđeno da će premijera biti održana na Salonu u Tokiju (od 3. do 11. decembra). Takođe, ime ovog modela neće biti CrossPassat, već Passat Alltrack.

Kao i kod sličnih modela (Audi A4/A6 Allroad, Subaru Outback, Volvo XC70, Saab 9-3X, Peugeot 508 RXH), i Passat Alltrack je napravljen na karavanskoj verziji, a dobio je veći klirens (+ 30 mm), nešto atraktivniji spoljašnji izgled (robusniji branici, zaštitni elementi, alu točkovi, krovni nosači) i bogatiju opremu.

U ponudi motora će biti 2.0 TDI dizelaši sa 140KS i 170KS, kao i benzinci 1.8 TSI sa 160KS i 2.0 TSI sa 210 konja.

Verzije sa 2.0 TSI benzincem i 2.0 TDI od 170KS imaju serijski 4Motion pogon na sva četiri točka, varijanta sa 1.8 TSI benzincem samo prednji pogon, dok model sa 2.0 TDI dizelašem od 140KS standardno dolazi sa prednjim pogonom ali će biti moguća doplata i za 4x4 pogon.

Passat Alltrack (dužina 477 cm, širina 182 cm, zapremina prtljažnika od 603 litara do 1.731 litar) će kupcima biti dostupan početkom sledeće godine, a cene u Nemačkoj će startovati od oko 33.000 evra.
Ivan Mitić – Autoblog.rs
VW Passat Alltrack – Motori
Motor |
2.0 TDI |
2.0 TDI |
1.8 TSI |
2.0 TSI |
|
|
|
|
|
Zapremina |
1968 ccm |
1968 ccm |
1798 ccm |
1984 ccm |
Snaga |
140KS pri 4200/min. |
170KS pri 4200/min. |
160KS pri 5000 - 6200/min. |
210KS pri 5300 - 6200/min. |
Obrtni moment |
320 Nm pri 1750 - 2500/min |
350 Nm pri 1750 - 2500/min. |
250 Nm pri 1500 - 4500/min. |
280 Nm pri 1700 - 5200/min. |
Potrošnja |
4,6 l/100 km |
5,3 l/100 km |
6,9 l/100 km |
7,9 l/100 km |
CO2 emisija |
120 g/km |
139 g/km |
160 g/km |
183 g/km |
Pogon |
prednji/opcija 4x4 |
serijski 4x4 |
prednji |
serijski 4x4 |
Menjač |
6-stepeni |
6-stepeni DSG serijski |
6-stepeni |
6-stepeni DSG serijski |
Ružno ime. Nešto mi je "tanak" u odnosu na Allroad. Kao izmedju Allroad i karavan verzije. Manje plastike ima spolja. Bolje da su ga nazvali allroad,iovako svi znaju da njega kopira,a i sve je to Folcika (što kaže Gagiba). :)