home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Kako bi obeležio poslednju godinu proizvodnje svog modela Clio druge generacije, Renault je pripremio posebnu ediciju koju je nazvao Bye Bye.

Kao oproštaj od jednog odličnog modela koji je na tržištu u blago izmenjenom obliku od 1998. godine, francuski proizvođač je za osnovu uzeo model sa motorizacijom 1.2 16v.

Početna cena je 7.990 evra je za model sa troja vrata, odnosno 1.000 evra više za onaj sa petoro vrata. U serijskoj opremi vozilo poseduje audio i klima uređaj.

Moguće je doplatiti za automatsku klimu (400 evra), kao i tempomat sa limiterom brzine (250 evra). Glečer bela i crvena spadaju u osnovne boje, dok je uz doplatu od 460 evra moguće dobiti i tri metalik boje.

Nakon pet miliona prodatih primeraka, Renault je odlučio sa Clio druge generacije penzioniše. Model koji je bio najprodavaniji u Francuskoj od 1999. do 2003. godine i poznat po svom agilnom ponašanju, 2006. godine je dobio posebnu ediciju pod imenom Campus (Storia) koja i dalje ostvaruje solidne prodajne rezultate na tržištima Nemačke, Slovenije, Alžira i naravno Francuske.

Izvor: Netauto.rs



čitanja : 5001



Komentari

Vala stvarno mu je odavno odzvonilo. Šteta što je svakim redizajnom postajao sve ružniji. Istu sudbinu, po meni, dele i svi novi Renault-i. Sve su gadniji i gadniji...

Autor Predrag 09 Jan 2012, 14:06

Renault je uvek bio poseban, i ostace poseban. Ko ne razume tu filozofiju nek vozi Golfa, ili audi 1,3 4,5 6,7,8.
I niko nece znati u kom je modelu.

Autor Martin 09 Jan 2012, 16:28

Meni nije nikad nešto značio, ali sam se iznenadio kako je fin za voziti.

Autor Milan 09 Jan 2012, 16:57

@Predrag
ovaj put se 100 % slazemo! :)))
Ubedljivo najodvratniji model B segmenta, u svim izdanjima.

P.S. E Fabia ti je bolja od ovoga! :)))

Autor carobnjak 09 Jan 2012, 19:07

Svaka cast ovom modelu Clio-a!
Samo ko ga nije vozio moze da prica lose.. ;)
1400 km sam jedared prosao kao Knez u njemu.. :)
Pojam je udobne voznje u mini pakovanju..
Dizajn je takav kakav je..

Autor Panchev9 09 Jan 2012, 20:51

Panchev9
za udobnost si u pravu, ali ostalo...

Autor carobnjak 09 Jan 2012, 23:02

Red je bio da ga i definitivno penzionisu. Ne volim kad nastave sa proizvodnjom starog modela, a novi vec u salonima.
Ovaj je 6-7 godina duze u ponudi nego sto bi trebalo.

Autor Damko 10 Jan 2012, 00:17

Dizajn je jos iz 1998,mada ako pogledamo Peugeot 206 koji se pojavio iste godine,onda je sve jasno.

Autor milan 10 Jan 2012, 00:33

milan
Da li se Peugeot-u od tada ponovio 206?
Nijedan novi model nije imao takav uspeh i uticaj kao 206..

Ovaj Clio je prodat u 5mil. primeraka.. 5 miliona..
Ali posto svemu dodje kraj..

Autor Panchev9 10 Jan 2012, 00:53

@Panchev9
206 je jos pre 3 godine prodat u 6 miliona primeraka...

Autor carobnjak 10 Jan 2012, 01:07

@carobnjak
Drago mi je :))

Naravno da je bolja Crvenkapa. To ti je kao kada bih ja izjavio da je tvoj Punto bolji od Pande iz 80-ih :))

Autor Predrag 10 Jan 2012, 03:33

Ubedljivo vizuelno najogavniji, bezlican model u B segmentu vec decenijama je VW Polo. Tek ovaj poslednji je dobio "karakter" ostrim linijama, a sve pre toga je na nivou "'ajmo deco da crtamo auto".

Autor delius 10 Jan 2012, 10:10