
Nakon slika Buicka Encore (koji premijeru upravo ima na Salonu u Detroitu), evo i zvaničnih fotografija njegovog evropskog blizanca, nazvanog Opel Mokka.
Dakle, radi se o manjem crossoveru sa pet sedišta čija će premijera biti održana početkom marta, na Salonu automobila u Ženevi, a prodaja na evropskom tržištu će startovati krajem ove godine.

Opel Mokka je dugačak 428 cm (31 cm kraći od Antare), međuosovinsko rastojanje je 256 cm, klirens iznosi 158 mm, zapremina prtljažnika se kreće od 533 do 1372 litra, dok su točkovi od 17 i 18 inča.

Dok će Buick Encore imati samo 1,4 litarski turbo benzinac, u Opelovoj ponudi motora će biti dva benzinca (1.6 16v sa 115KS i 1.4 turbo sa 140KS) i jedan dizelaš (1.7 CDTi sa 130KS), a od menjača će na raspolaganju biti šestostepeni manuelni i automatik.
U ponudi će takođe biti i Start/Stop sistem, Opelov FlexFix sistem za transport bicikala, Opelova AFL adaptivna prednja svetla, Lane Departure Warning, Forward Collision Alert, Traffic Sign Recognition, Electronic Stability Control, Traction Control, Hill Start Assist i Hill Descent Control, dok će ostali podaci biti saopšteni naknadno.
Ivan Mitić – Autoblog.rs
Evo i novih slika koje je objavio nemački Auto Bild




Lepo izgleda. Odmah se vidi da je na platformi korse. Za jednog krosovera ima relativno mali klirens - samo 158mm - Antara ima 200mm, a Dacia Duster koje je slične dužine (4.3m) ima celih 210mm, itd...
Nego prosto neverovatno kako na 4.28m dužine ima celih 533 litara prtljažnika - to je više od Antare koja je 31cm duža!
Ništa ne spominju hoće li biti verzije i sa 4x4 pogonom?
Zasto,ali zasto ovako dubok branik? Je l' moze ovo na ivicnjak? Kako ce da ga "natera" na Obilicevom vencu?
Dobar je nije los, narocito dobro izgleda na drugoj fotki.
@Miki
Bice 4x4 ali verovatno u nekoj top izvedbi a iskreno ovim urbanim SUV/Crossoverima to i ne treba oni su svi sminkerski i nikada nece sici sa asfalta...moj favorit u ovoj klasi Juke ima 4x4 samo na onom sa 190KS, a i realno mu ne treba niti ima klirens niti prave pneumatike za neki ozbiljniji offroad...